Τέλος τα αυτοκίνητα με βενζίνη ή ντίζελ στην Ευρώπη από το 2035
Στροφή στα ηλεκτρικά οχήματα για να μειωθούν ακόμα περισσότερο οι εκπομπές αερίων
Στην Ευρώπη αυτοκίνητα με ντίζελ ή βενζίνη δεν θα πωλούνται από το 2035 και μετά με απόφαση που έλαβαν οι Ευρωπαίοι βουλευτές.
Νέα αυτοκίνητα με βενζίνη ή ντίζελ δεν θα πωλούνται στην Ευρώπη από το 2035, όπως αποφάσισαν οι βουλευτές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το 2035 ενεργοποιείται η σχετική απαγόρευσης πώλησης, καθώς εντείνεται η προσπάθεια να στραφεί η Ευρώπη σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, με έμφαση να δίνεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Σήμερα, Τετάρτη (8/6) οι Ευρωπαϊοι βουλευτές κλήθηκαν να ψηφίσουν υπέρ μιας αποτελεσματικής απαγόρευσης που πρότεινε η Ευρωπαϊκή Ένωση για την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ από το 2035.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση στοχεύει σε μείωση των καθαρών εκπομπών που συμβάλλουν στην υπερθέρμανση του πλανήτη κατά 55% έως το 2030 συγκριτικά με τα επίπεδα του 1990. Για να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος φιλόδοξος στόχος πρέπει να υπάρξουν ταχύτερες μειώσεις των εκπομπών από τη βιομηχανία, την ενέργεια και τις μεταφορές.
Οι βουλευτές υποστήριξαν την πρόταση που έγινε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πέρυσι, η οποία περιλαμβάνει μείωση κατά 100% των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα έως το 2035. Αυτό, πρακτικά, σημαίνει ότι καθίσταται αδύνατη η πώληση οχημάτων που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα (βενζίνη και ντίζελ) στην ΕΕ από το 2035 και μετά.
Σημειώνεται ότι οι προσπάθειες ορισμένων βουλευτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να αποδυναμώσουν τον στόχο για μείωση του CO2 σε 90% έως το 2035 απορρίφθηκαν.
Δεν πωλούνται νέα αυτοκίνητα με ντίζελ ή βενζίνη στην Ευρώπη από το 2035 - Τι ακολουθεί
Μετά την απόφαση του Ευρωκοινοβουλίου για τα αυτοκίνητα με βενζίνη ή ντίζελ, ακολουθεί η διαπραγμάτευση με τα κράτη - μέλη, προκειμένου να οριστικοποιηθεί ο νέος νόμος για τα νέα οχήματα που θα κυκλοφορούν στην Ευρώπη.
Στόχος είναι, όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, η Ευρώπη να στραφεί στα ηλεκτρικά οχήματα, ωθώντας τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση. Προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται και ο νόμος της Ευρωπαϊκή Ένωσης για να τοποθετηθούν εκατομμύρια φορτιστές οχημάτων στα κράτη - μέλη.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.