Ράλι Σαρδηνίας: Ο Ott Tanak επιστρέφει στο πρώτο βάθρο μετά από 462 μέρες
Τελευταία φορά που ανέβηκε στο πρώτο βάθρο ήταν στο Arctic Rally Finland
Ράλι Σαρδηνίας: O Ott Tanak, οδηγός της Hyundai Motorsport με i20, πήρε την πρώτη του νίκη μετά από 462 ημέρες.
Η τελευταία φορά που o Ott Tanak ανέβηκε στο πρώτο βάθρο ήταν στο Arctic Rally Finland το 2021. Αυτό που πέτυχε αυτό το αγωνιστικό τριήμερο στο Ράλι Σαρδηνίας ωστόσο δεν ήταν σημαντικό μόνο για τον ίδιο και τον συνοδηγό του Martin Jarveoja, αλλά και για την ίδια την ομάδα, καθότι ήταν ο πρώτος αγώνας που κέρδισε η Hyundai φέτος.
Ακόμα πιο αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο 2ος στην κατάταξη Craig Breen (Ford Puma) απείχε από τον Tanak 1 λεπτό και 3,2 δευτερόλεπτα, μια τεράστια διαφορά στον κόσμο του WRC. Στην 3η θέση ήταν ο ομόσταυλος του Tanak, Dani Sordo, ο οποίος έχει κερδίσει το Ράλι Σαρδηνίας δύο φορές στο παρελθόν, και αυτό έδωσε στη Hyundai το 1-3 που τόσο είχε ανάγκη.
«Ήταν πολύ δύσκολο, ειδικά από την αρχή αυτής της [υβριδικής] γενιάς», είπε ο Tänak. «Είμαστε σίγουρα πολύ χαρούμενοι, ειδικά για τους μηχανικούς - κατέβαλαν απίστευτη προσπάθεια όλη την περσινή χρονιά και από την αρχή του τρέχοντος έτους. Αυτό το ράλι δεν ήταν εύκολο και έκαναν καλή δουλειά για να εξελίξουν το αυτοκίνητο. Έχουμε κάνει μερικά καλά βήματα. Στην Πορτογαλία δυσκολευτήκαμε πραγματικά αλλά καταφέραμε να βελτιωθούμε. Χωρίς αμφιβολία, εάν υπάρχει εμπιστοσύνη, τότε μπορούμε να κάνουμε καλή δουλειά. Απλώς πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε», πρόσθεσε.
Ο Breen ήταν στην ευχάριστη θέση να προσφέρει το καλύτερο αποτέλεσμα που είχε ποτέ για την M-Sport Ford. Ο Ιρλανδός ήταν στην 5η θέση μετά το πρώτο σκέλος της Παρασκευής λόγω κάποιων μικρών λαθών, αλλά έφτασε γρήγορα στη δεύτερη θέση, αφού ο ομόσταυλός του Pierre-Louis Loubet είχε ένα κλατάρισμα στο μπροστινό αριστερό ελαστικό. Δέχτηκε αρκετή πίεση από τον Dani Sordo αλλά κατάφερε να κρατήσει τη θέση του σταθερά.
Ο Sordo ανέβηκε στο 3ο βάθρο 29,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Breen. Δυσκολεύτηκε αρχικά να βρει το σωστό setup στο i20 του, αλλά οι σταδιακές βελτιώσεις τού προσέφεραν περισσότερο ρυθμό και σταθερότητα.
Ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) τερμάτισε στην 4η θέση, 36,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ισπανό Sordo, και σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του. Ακολούθησε μια ώριμη προσέγγιση μετά το κλατάρισμα, και συνέχισε με σταθερό ρυθμό κρατώντας ασφαλή διαφορά από τον Kalle Rovanperä, ο οποίος τερμάτισε 53,4 δευτερόλεπτα πίσω στην 5η θέση.
Η θέση του Rovanperä ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα της Toyota σε αυτό τον απογοητευτικό για την ομάδα αγώνα. Ωστόσο, ίσως ήταν μια «απαραίτητη» ήττα για να επανέλθει στο πρωτάθλημα ένας υγιής ανταγωνισμός. Παρ’ όλα αυτά, η αποχώρηση του Neuville μετά το πρόβλημα που υπέστη στο κιβώτιο σημαίνει ότι ο Rovanpera, σε ότι αφορά τη βαθμολογία του στο πρωτάθλημα οδηγών, είναι πλέον έτη φωτός μπροστά.
Ράλι Σαρδηνίας 2022: Οι νικητές
Στην κορυφαία κατηγορία, οι νικητές ήταν: 1ος Ott Tanak (Hyundai i20), 2ος Craig Breen (Ford Puma), 3ος Dani Sordo (Hyundai i20).
Στην κατηγορία WRC2, οι νικητές ήταν: 1ος Nikolay Gryazin (Skoda Fabia Rally 2 evo), 2ος Jan Solans (Citroen C3 Rally2), 3ος Jari Huttunen (Ford Fiesta Rally 2)
Βαθμολογίες
Στο πρωτάθλημα οδηγών οι βαθμολογίες είναι: Kalle Rovanpera (120), Thierry Neuville (65), Ott Tanak (62), Craig Breen (52), Takamoto Katsuta (47), Elfyn Evans (39), Dani Sordo (34), Sebastien Loeb (27), Gus Greensmith (26), Sebastien Ogier (19), Pierre-Louis Loubet (18), Esapekka Lappi (17)
Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών οι βαθμολογίες είναι: Toyota Gazoo Racing (200), Hyundai Motorsport (161), M-Sport Ford (120)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.