Ράλι Σαρδηνίας: Ο Ott Tanak ηγείται του ράλι με 46 δευτερόλεπτα διαφορά
Αποχώρησαν τέσσερα πληρώματα
Ράλι Σαρδηνίας - 3η μέρα: Προηγείται ο Ott Tanak - Οι Ειδικές Διαδρομές και η κατάταξη των οδηγών
Ένα-ένα αποδεκατίστηκαν σήμερα 4 πληρώματα: Esapekka Lappi – Janne Farme (Toyota Yaris) στην 1η Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, Thierry Neuville – Martijn Wydaeghe (Hyundai i20) στην 3η Ε.Δ., Elfyn Evans – Scott Martin (Toyota Yaris) στην 7η Ε.Δ., και Adrien Fourmaux – Alexandre Coria (Ford Puma) στην 8η και τελευταία Ε.Δ. της ημέρας.
Ο Esapekka Lappi ξεκίνησε σήμερα την ημέρα 0.7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Εσθονό Ott Tanak, και έχασε τόσο το πρώτο βάθρο όσο και τον αγώνα ολόκληρο στην 1η κιόλας Ε.Δ. Ο Φινλανδός χτύπησε σε βράχο στα δεξιά του δρόμου, και στη συνέχεια, το αυτοκίνητο αναπήδησε σε έναν βράχο στην άλλη πλευρά, σκίζοντας τον πίσω αριστερό τροχό και τα εξαρτήματα της ανάρτησης, προτού σταματήσει στην άκρη του δρόμου επάνω σε κάποια κλαδιά δέντρων.
Είναι το δεύτερο διαδοχικό ράλι από το οποίο ο Lappi αποσύρεται – έπεσε επίσης σε έναν βράχο στην τελευταία του εμφάνιση στο Ράλι Κροατίας. Όταν γύρισε στο Service Park και πήγαν να του πάρουν συνέντευξη ήταν εμφανώς απογοητευμένος και είπε «Είναι πραγματικά δύσκολο να το αντιμετωπίσεις αυτό. Ένιωθα πραγματικά ότι δεν παίρναμε κανένα ρίσκο μέσα στην Ε.Δ.. Θα έπρεπε να είχα φρενάρει μάλλον λιγότερο σε αυτή τη γωνία γιατί υπήρχε μια πέτρα στο έδαφος η οποία μπήκε στο κάρτερ και μας πέταξε εκτός γραμμής. Πιστεύω ότι αν είχα φρενάρει λιγότερο, τότε το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου θα ήταν ψηλότερα και πιθανότατα θα το είχαμε γλιτώσει».
Η αποχώρηση του Lappi άφησε τον Tänak μπροστά, αν και δεν υπήρχαν ενδείξεις ότι ο Εσθονός είχε «χαλαρώσει». Αντιθέτως συνέχισε να έχει έναν δυναμικό αλλά σταθερό ρυθμό μέχρι το τέλος της ημέρας, αυξάνοντας το προβάδισμά του και φτάνοντας τώρα να έχει 46 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Craig Breen (Ford Puma) που είναι 2ος, o Dani Sordo (Hyundai i20) είναι 3ος με 20 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Breen.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.