- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Lada βγάζει αυτοκίνητα χωρίς αερόσακους και ABS λόγω κυρώσεων
Eπιστροφή σε τεχνολογία προ τριάντα και περισσότερων ετών
Εν μέσω έλλειψης ανταλλακτικών η AvtoVaz παράγει ένα Lada με εξοπλισμό που δεν θα περιλαμβάνει αερόσακους ή ABS.
Εν μέσω έλλειψης ανταλλακτικών που απαιτούνται για να παραμείνουν ανοιχτά τα εργοστάσια, το Interfax ανέφερε ότι η ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία AvtoVaz παράγει ένα Lada με ελάχιστο εξοπλισμό που δεν θα περιλαμβάνει αερόσακους ή ABS.
Ακόμη και πριν από την κρίση, η Ρωσία αντιμετώπιζε ήδη έλλειμμα νέων αυτοκινήτων λόγω διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας και καθυστερήσεων διανομής, ένα πρόβλημα άλλωστε που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως.
Εξάλλου προ ημερών δήλωση πρώην μέλος του διοικητικού συμβουλίου της AvtoVAZ, που καυτηρίασε την εξάρτηση της μεγαλύτερης ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας από τις εισαγωγές, ανέφερε: «Αν τελειώσουν οι εισαγωγές, τελειώνει κι η AvtoVAZ».
Ήδη οι πωλήσεις ρωσικών αυτοκινήτων μειώθηκαν τον περασμένο μήνα καθώς οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν για την εισβολή στην Ουκρανία έπληξαν το ρούβλι και πολλές επιπλέον αυτοκινητοβιομηχανίες εντάχθηκαν στο μποϊκοτάζ της χώρας, αφήνοντας ελάχιστα οχήματα για τους Ρώσους καταναλωτές στις εκθέσεις αυτοκινήτων.
Οι καταναλωτές που χρειάζονται άμεσα αυτοκίνητα καταφεύγουν σε λύσεις ανάγκης όπως το να τα αγοράσουν από γειτονικές χώρες όπως το Καζακστάν, όπου περνούν σε συνοριακές πόλεις για να προμηθευτούν τα νέα τους αυτοκίνητα.
Σημειώνεται ότι η Renault η οποία μέχρι πρότινος είχε μερίδιο ύψους 68% στην ιδιοκτησία της AvtoVAZ ανακοίνωσε ότι μεταβιβάζει τις μετοχές της στο τοπικό συμβούλιο της πόλης που εδρεύει η εταιρεία.
Η επένδυση των Γάλλων στη μητρική της Lada ξεκίνησε το 2008, με την απόκτηση του 25% έναντι περισσότερων από 1 δις δολαρίων. Η γαλλική φίρμα συνέχισε να διευρύνει το μερίδιό της, απορροφώντας πλήρως τη ρωσική το 2017. Κατά συνέπεια, οι Γάλλοι έμειναν περισσότερο εκτεθειμένοι από κάθε άλλη δυτική επιχείρηση, όχι απλά αυτοκινητοβιομηχανία, όταν ξεκίνησε η επιβολή κυρώσεων στη Ρωσική Ομοσπονδία.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ