- CITY GUIDE
- PODCAST
-
19°
F1: Ο Charles Leclerc νικητής στο Grand Prix της Αυστραλίας
Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη του Charles Leclerc για τη σεζόν
F1: Ο Charles Leclerc νικητής στο Grand Prix της Αυστραλίας - Οι πρώτες του δηλώσεις και η κατάταξη
O Charles Leclerc ήταν ο νικητής του Grand Prix της Αυστραλίας για το πρωτάθλημα της F1, καθώς κατέκτησε την πρώτη θέση στο «Albert Park», μπροστά από τον Σέρχιο Πέρεθ (Red Bull), ενώ στο βάθρο βρέθηκε και ο Τζορτζ Ράσελ (Mercedes), αφήνοντας πίσω του τον Λιούις Χάμιλτον.
Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη του Charles Leclerc για τη σεζόν, καθώς ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν αναγκάστηκε σε μία ακόμα εγκατάλειψη. Το μονοθέσιο του Charles Leclerc έδειξε εντυπωσιακό ρυθμό και επιδόσεις στην πίστα «Albert Park» για να σφραγίσει την τέταρτη νίκη στην καριέρα του.
«Τι αγώνας και τι ρυθμός», είπε ένας ενθουσιασμένος Leclerc μιλώντας στην ομάδα του, έχοντας τερματίσει περισσότερα από 20 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Πέρεθ στον αγώνα των 58 γύρους. «Το αυτοκίνητο ήταν απίστευτο σήμερα, μπράβο παιδιά», συμπλήρωσε ο Λεκλέρκ, οποίος έχει πλέον προβάδισμα 34 πόντων έναντι του Ράσελ στο πρωτάθλημα της F1.
Ο Φερστάπεν ήταν δεύτερος πίσω από τον Leclerc, πριν το μονοθέσιό του αντιμετωπίσει πρόβλημα και εγκαταλείψει στον 39ο γύρο. «Μυρίζω ένα περίεργο υγρό», είπε πριν σταματήσει στη δεύτερη στροφή, ενώ πήρε τον πυροσβεστήρα από τον κριτή για να σβήσει τη φωτιά μόνος του. Ήταν ο δεύτερος μη τερματισμός της σεζόν για τον Φερστάπεν, έχοντας επίσης υποστεί ένα στον εναρκτήριο αγώνα στο Μπαχρέιν.
Ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε τέταρτος για τη Mercedes, έχοντας ξεκινήσει πέμπτος, ο Ράσελ πάλεψε σκληρά για να συγκρατήσει τον Πέρεθ, αλλά τελικά εκείνος τον πέρασε στον 37ο γύρο. Στη συνέχεια ο Ράσελ κράτησε ...πίσω τον Χάμιλτον για να σφραγίσει το βάθρο του. Ο Λάντο Νόρις και Ντανβιέλ Ρικιάρντο τερμάτισαν πέμπτος και έκτος αντίστοιχα, καθώς η McLaren παρουσίασε βελτίωση μετά από ένα κακό ξεκίνημα στη σεζόν.
Ο 27χρονος οδηγός της Ferrari, Κάρλος Σάινθ, χωρίς να φαίνεται να αντιμετωπίζει κάποιο μηχανικό πρόβλημα έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, με αποτέλεσμα να κολλήσει στην αμμοπαγίδα και να εγκαταλείψει στον δεύτερο γύρο. O Σάινθ ήταν δεύτερος στο Μπαχρέιν και τρίτος στην Τζέντα, στους δύο πρώτους αγώνες του νέου πρωταθλήματος.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, έχοντας χάσει λόγω κορωνοϊού τα δύο πρώτα Grand Prix της σεζόν, δεν κατόρθωσε να ολοκληρώσει το τρίτο στην Αυστραλίας, αφού στον 23ο γύρο, ο Γερμανός πιλότος έχασε τον έλεγχο της Aston Martin, χτύπησε στις μπαριέρες και εγκατέλειψε. Οι διοργανωτές δήλωσαν ότι περίπου 420.000 άνθρωποι συνέρρευσαν στο «Albert Park» κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής εβδομάδας
Μετά από τρεις αγώνες σε Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία και Αυστραλία, η Formula 1 θα ταξιδέψει στη συνέχεια για πρώτη φορά φέτος στην Ευρώπη για το GP Εμίλια-Ρομάνια της Ιταλίας στην Ίμολα (22, 23 και 24 Απριλίου).
F1- Charles Leclerc: «Σήμερα αυτή η Ferrari ήταν ένα θηρίο»
«Είμαστε μόλις στον τρίτο αγώνα και το να σκεφτόμαστε το πρωτάθλημα είναι δύσκολο, αλλά το αυτοκίνητο είναι πολύ δυνατό και αξιόπιστο. Προς το παρόν ήμασταν πάντα εκεί, συνεχίζοντας έτσι θα έχουμε την ευκαιρία να κερδίσουμε και αυτό με κάνει να χαμογελάω μετά τα δύο τελευταία δύσκολα χρόνια. Σήμερα αυτή η Ferrari ήταν ένα θηρίο», είπε ο Charles Leclerc, έχοντας σφραγίσει την τέταρτη νίκη στην καριέρα του.
«Είναι ο πρώτος αγώνας στον οποίο ελέγξαμε το πλεονέκτημα στον αγωνιστικό ρυθμό που ήμασταν εξαιρετικά δυνατοί, τα ελαστικά άντεξαν πολύ καλά και τα καταφέραμε», πρόσθεσε, δείχνοντας πάντως λίγο έκπληκτος από την ανωτερότητα απέναντι στη Red Bull: «Ειλικρινά, λίγο ναι είμαι έκπληκτος, πιστεύαμε ότι η Red Bull στον αγώνα θα ήταν πολύ κοντά, αλλά το αυτοκίνητό μας σήμερα ήταν ένα θηρίο. Έκανα ό,τι ήθελα, τα ελαστικά ήταν άψογα, η στρατηγική ήταν λίγο ατυχής με την κυκλοφορία του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ήταν ένας εξαιρετικός αγώνας».
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Ο εμπλεκόμενος τραυματίας θα πρέπει να αναζητήσει την αξιολόγησή του από κλινικό γιατρό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.