- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
WRC - Ράλλυ Σουηδίας: Νικητής ο Kalle Rovanpera
Κέρδισε τον αγώνα με 22 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Thierry Neuville
WRC: O φινλανδός οδηγός της Toyota, Kalle Rovanpera, νικητής του Ράλλυ Σουηδίας - Η κατάταξη στην κατηγορία WRC 2 - Τι έγινε στις Ειδικές Διαδρομές
Ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Σουηδίας, σήμερα, Κυριακή 27 Φεβρουαρίου στην πανεπιστημιούπολη Umea, με τον Φινλανδό Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, να κερδίζει τον αγώνα με 22 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Thierry Neuville, με Hyundai i 20. Τρίτος τερμάτισε ο Esapekka Lappi με Toyota Yaris.
Στην κατηγορία WRC2 νικητής ήταν ο Andreas Mikkelsen με Skoda Fabia Rally 2 Evo, 2ος
ο Ole Christian Veiby με Volkswagen Polo Gti R5, και 3ος ο Jari Huttunen με Ford Fiesta R5 Mk II.
Όταν ξεκίνησε η ημέρα ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris, βρισκόταν στη 2η θέση, με τον Neuville να είναι 3,4 δευτερόλεπτα πίσω του. Στην πρώτη όμως κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, ο Evans έχασε τον έλεγχο, έπεσε επάνω σε μια χιονομπαριέρα (snowbank) και χτύπησε το μπροστινό μέρος του Yaris του με αποτέλεσμα να χάσει εντελώς τον μπροστινό προφυλακτήρα και να σηκωθεί το καπό. Ενώ προσπάθησε να συνεχίσει, εντέλει απεδείχθη αδύνατον καθότι το καπό δεν κατέβαινε. Έτσι, βγήκε εκτός αγώνα και «έδωσε» τη θέση του στον Neuville. Αυτό βέβαια επέτρεψε και στον Lappi να εξασφαλίσει τηντρίτη θέση στο βάθρο, κάτι που δήλωσε ότι ήταν ο στόχος του εξαρχής. Να θυμίσουμε ότι ο Lappi φέτος «μοιράζεται» το τρίτο αυτοκίνητο της Toyota Gazoo Racing με τον Sebastien Ogier, και δεν θα τρέξει σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος.
Το σημερινό αυτό συμβάν με τον Elfyn Evans ήταν μία ακόμα ένδειξη, αν όχι απόδειξη, ότι ο Ουαλλός είναι ναι μεν ένας τρομερά αξιόλογος οδηγός, ο οποίος έχει φτάσει δύο φορές, ως τώρα, μια ανάσα μακριά από το πρωτάθλημα, αλλά ο οποίος όταν αισθάνεται πίεση ή «απειλή» για τη θέση την οποία έχει ομολογουμένως κερδίσει με το σπαθί του, πανικοβάλλεται και κάνει λάθη. Σοβαρά λάθη, τα οποία του κοστίζουν συνήθως, όχι απλά λίγο χρόνο ή μια θέση στο βάθρο, αλλά τον αγώνα τον ίδιο. Τα τελευταία δυο χρόνια δε, του έχουν κοστίσει ολόκληρο το πρωτάθλημα. Σήμερα ήταν μία από αυτές τις ημέρες όπου έπρεπε να πιέσει διότι ο Neuville καιροφυλακτούσε λίγα μόνο δευτερόλεπτα πίσω του. Δεν είχε αρκετή χρονική ασφάλεια ώστε να οδηγήσει απλά με ασφάλεια και σταθερότητα. Και υπό την πίεση αυτή, «έσπασε» για ακόμα μια φορά. Αντιθέτως, τόσο ο Neuville, όσο και ο Lappi και ο Tanak σήμερα επέδειξαν συνέπεια και τόλμη στο να κατακτήσουν ότι περισσότερο μπορούν με τα δεδομένα που είχαν.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.