- CITY GUIDE
- PODCAST
-
28°
WRC - Ράλλυ Σουηδίας: Νικητής ο Kalle Rovanpera
Κέρδισε τον αγώνα με 22 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Thierry Neuville
WRC: O φινλανδός οδηγός της Toyota, Kalle Rovanpera, νικητής του Ράλλυ Σουηδίας - Η κατάταξη στην κατηγορία WRC 2 - Τι έγινε στις Ειδικές Διαδρομές
Ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Σουηδίας, σήμερα, Κυριακή 27 Φεβρουαρίου στην πανεπιστημιούπολη Umea, με τον Φινλανδό Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, να κερδίζει τον αγώνα με 22 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Thierry Neuville, με Hyundai i 20. Τρίτος τερμάτισε ο Esapekka Lappi με Toyota Yaris.
Στην κατηγορία WRC2 νικητής ήταν ο Andreas Mikkelsen με Skoda Fabia Rally 2 Evo, 2ος
ο Ole Christian Veiby με Volkswagen Polo Gti R5, και 3ος ο Jari Huttunen με Ford Fiesta R5 Mk II.
Όταν ξεκίνησε η ημέρα ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris, βρισκόταν στη 2η θέση, με τον Neuville να είναι 3,4 δευτερόλεπτα πίσω του. Στην πρώτη όμως κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, ο Evans έχασε τον έλεγχο, έπεσε επάνω σε μια χιονομπαριέρα (snowbank) και χτύπησε το μπροστινό μέρος του Yaris του με αποτέλεσμα να χάσει εντελώς τον μπροστινό προφυλακτήρα και να σηκωθεί το καπό. Ενώ προσπάθησε να συνεχίσει, εντέλει απεδείχθη αδύνατον καθότι το καπό δεν κατέβαινε. Έτσι, βγήκε εκτός αγώνα και «έδωσε» τη θέση του στον Neuville. Αυτό βέβαια επέτρεψε και στον Lappi να εξασφαλίσει τηντρίτη θέση στο βάθρο, κάτι που δήλωσε ότι ήταν ο στόχος του εξαρχής. Να θυμίσουμε ότι ο Lappi φέτος «μοιράζεται» το τρίτο αυτοκίνητο της Toyota Gazoo Racing με τον Sebastien Ogier, και δεν θα τρέξει σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος.
Το σημερινό αυτό συμβάν με τον Elfyn Evans ήταν μία ακόμα ένδειξη, αν όχι απόδειξη, ότι ο Ουαλλός είναι ναι μεν ένας τρομερά αξιόλογος οδηγός, ο οποίος έχει φτάσει δύο φορές, ως τώρα, μια ανάσα μακριά από το πρωτάθλημα, αλλά ο οποίος όταν αισθάνεται πίεση ή «απειλή» για τη θέση την οποία έχει ομολογουμένως κερδίσει με το σπαθί του, πανικοβάλλεται και κάνει λάθη. Σοβαρά λάθη, τα οποία του κοστίζουν συνήθως, όχι απλά λίγο χρόνο ή μια θέση στο βάθρο, αλλά τον αγώνα τον ίδιο. Τα τελευταία δυο χρόνια δε, του έχουν κοστίσει ολόκληρο το πρωτάθλημα. Σήμερα ήταν μία από αυτές τις ημέρες όπου έπρεπε να πιέσει διότι ο Neuville καιροφυλακτούσε λίγα μόνο δευτερόλεπτα πίσω του. Δεν είχε αρκετή χρονική ασφάλεια ώστε να οδηγήσει απλά με ασφάλεια και σταθερότητα. Και υπό την πίεση αυτή, «έσπασε» για ακόμα μια φορά. Αντιθέτως, τόσο ο Neuville, όσο και ο Lappi και ο Tanak σήμερα επέδειξαν συνέπεια και τόλμη στο να κατακτήσουν ότι περισσότερο μπορούν με τα δεδομένα που είχαν.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.