- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ράλι Μόντε Κάρλο: Ανταπόκριση - Τι συνέβη τη 2η μέρα
Το κακό highlight της ημέρας ήταν η άσχημη έξοδος του Adrien Fouramux με Ford Puma – το πρώτο σοβαρό ατύχημα στην υβριδική εποχή
Ράλι Μόντε Κάρλο: Όλα όσα συνέβησαν τη δεύτερη μέρα που τα πληρώματα έπρεπε να διανύσουν τις ειδικές διαδρομές χωρίς service.
Τα 97,86 αγωνιστικά χιλιόμετρα της Παρασκευής χωρίστηκαν σε δύο σκέλη από 3 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) το καθένα: Roure/Beuil (18,33km), Guillaumes/Péone/Valberg (13,49km) και Val-de-Charlagne/Entrevaux (17/11km). Δεν υπήρχε το παραδοσιακό μεσημεριανό service για τα πληρώματα, τα οποία είχαν απλώς μια ζώνη τοποθέτησης ελαστικών και ένα μικρό διάλλειμα.
Οι Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe, με Hyundai i20 Ν Rally1, ανέβηκαν δύο θέσεις στην κατάταξη. Ωστόσο, οι Βέλγοι εξακολουθούσαν να μην έχουν εμπιστοσύνη στο ολοκαίνουργιο υβριδικό αυτοκίνητό τους, κάτι το οποίο ήταν ένα σχόλιο που ακούστηκε πολλές φορές στον τερματισμό των Ε.Δ. Gus Greensmith, Kalle Rovanpera, Ogier, Loeb και άλλοι δήλωσαν πως σε κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα το υβριδικό σύστημα δεν λειτουργούσε, ή ότι δεν μπορούσαν να το εκμεταλλευτούν όπως έπρεπε.
Ο Ott Tänak και ο Martin Järveoja απήλαυσαν μια πιο θετική μέρα τελειώνοντας την Παρασκευή στην πέμπτη θέση, 8,9 δευτερόλεπτα πίσω από τους συμπαίκτες τους. Στο τρίτο αυτοκίνητο της Hyundai Motorsport, ο Oliver Solberg και ο Elliott Edmondson υπέστησαν πρόβλημα στο πρωινό σκέλος, με τον καπνό να μπαίνει στο πιλοτήριο, αλλά το πλήρωμα επέμεινε και τελείωσε και την Ε.Δ. και την υπόλοιπη ημέρα με ασφάλεια.
Το κακό highlight της ημέρας ήταν η άσχημη έξοδος του Adrien Fouramux με Ford Puma – το πρώτο σοβαρό ατύχημα στην υβριδική εποχή. Μπήκε με πολλά χιλιόμετρα σε μια ανοιχτή αριστερή στροφή, έχασε τον έλεγχο και το αυτοκίνητο βρήκε στο ανάχωμα και εκσφενδονίστηκε πάνω από τις μπαριέρες για να βρεθεί στο χάος, διαλυμένο. Το πλήρωμα ήταν εντάξει, ωστόσο ένα βίντεο που αναρτήθηκε από θεατή λίγη ώρα μετά δείχνει έναν Fourmaux απαρηγόρητο.
Ο Loeb, ο οποίος ηγείται του αγώνα, τερμάτισε πρώτος στις 4 από τις Ε.Δ., και προς μεγάλη έκπληξη όλων, ο Gus Greensmith πέτυχε χθες την πρώτη του νίκη σε Ε.Δ. στην καριέρα του, με όλο τον συναγωνισμό παρόντα.