Ράλι Μόντε Κάρλο: Ανταπόκριση - Τι συνέβη τη 2η μέρα
Το κακό highlight της ημέρας ήταν η άσχημη έξοδος του Adrien Fouramux με Ford Puma – το πρώτο σοβαρό ατύχημα στην υβριδική εποχή
Ράλι Μόντε Κάρλο: Όλα όσα συνέβησαν τη δεύτερη μέρα που τα πληρώματα έπρεπε να διανύσουν τις ειδικές διαδρομές χωρίς service.
Τα 97,86 αγωνιστικά χιλιόμετρα της Παρασκευής χωρίστηκαν σε δύο σκέλη από 3 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) το καθένα: Roure/Beuil (18,33km), Guillaumes/Péone/Valberg (13,49km) και Val-de-Charlagne/Entrevaux (17/11km). Δεν υπήρχε το παραδοσιακό μεσημεριανό service για τα πληρώματα, τα οποία είχαν απλώς μια ζώνη τοποθέτησης ελαστικών και ένα μικρό διάλλειμα.
Οι Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe, με Hyundai i20 Ν Rally1, ανέβηκαν δύο θέσεις στην κατάταξη. Ωστόσο, οι Βέλγοι εξακολουθούσαν να μην έχουν εμπιστοσύνη στο ολοκαίνουργιο υβριδικό αυτοκίνητό τους, κάτι το οποίο ήταν ένα σχόλιο που ακούστηκε πολλές φορές στον τερματισμό των Ε.Δ. Gus Greensmith, Kalle Rovanpera, Ogier, Loeb και άλλοι δήλωσαν πως σε κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα το υβριδικό σύστημα δεν λειτουργούσε, ή ότι δεν μπορούσαν να το εκμεταλλευτούν όπως έπρεπε.
Ο Ott Tänak και ο Martin Järveoja απήλαυσαν μια πιο θετική μέρα τελειώνοντας την Παρασκευή στην πέμπτη θέση, 8,9 δευτερόλεπτα πίσω από τους συμπαίκτες τους. Στο τρίτο αυτοκίνητο της Hyundai Motorsport, ο Oliver Solberg και ο Elliott Edmondson υπέστησαν πρόβλημα στο πρωινό σκέλος, με τον καπνό να μπαίνει στο πιλοτήριο, αλλά το πλήρωμα επέμεινε και τελείωσε και την Ε.Δ. και την υπόλοιπη ημέρα με ασφάλεια.
Το κακό highlight της ημέρας ήταν η άσχημη έξοδος του Adrien Fouramux με Ford Puma – το πρώτο σοβαρό ατύχημα στην υβριδική εποχή. Μπήκε με πολλά χιλιόμετρα σε μια ανοιχτή αριστερή στροφή, έχασε τον έλεγχο και το αυτοκίνητο βρήκε στο ανάχωμα και εκσφενδονίστηκε πάνω από τις μπαριέρες για να βρεθεί στο χάος, διαλυμένο. Το πλήρωμα ήταν εντάξει, ωστόσο ένα βίντεο που αναρτήθηκε από θεατή λίγη ώρα μετά δείχνει έναν Fourmaux απαρηγόρητο.
Ο Loeb, ο οποίος ηγείται του αγώνα, τερμάτισε πρώτος στις 4 από τις Ε.Δ., και προς μεγάλη έκπληξη όλων, ο Gus Greensmith πέτυχε χθες την πρώτη του νίκη σε Ε.Δ. στην καριέρα του, με όλο τον συναγωνισμό παρόντα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.