- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Rally Dakar 2022: Σερφάροντας στις θίνες της ερήμου
Οι κατηγορίες των αγωνιζομένων ήταν τέσσερις και ο αγώνας είχε τα πάντα
Rally Dakar 2022: Ολοκληρώθηκε ο απαιτητικός αγώνας του μηχανοκίνητου αθλητισμού 4.000 αγωνιστικών χιλιομέτρων στη Σαουδική Αραβία
Τι είναι
Ο πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας του μηχανοκίνητου αθλητισμού ολοκληρώθηκε μετά από περισσότερα από 4.000 αγωνιστικά χιλιόμετρα στη Σαουδική Αραβία.
Όπως κάθε αγώνας της σειράς, είχε τα πάντα: συναγωνισμό, συγκινήσεις, ατυχήματα, φιλίες και νοσταλγία!
Ο αγώνας
Συνολικά τέσσερις ήταν οι κατηγορίες των αγωνιζομένων: τα αυτοκίνητα, οι μοτοσικλέτες, τα φορτηγά και τα Ελαφρού Τύπου Πρωτότυπα Τ3 (Lightweight Prototype-T3) τύπου buggy με ακάλυπτους τροχούς και ανοιχτή καμπίνα.
Στα αυτοκίνητα, από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο ήταν σαφές ότι οι Al-Attiyah (QAT) με συνοδηγό τον Mathieu Baumel (FRA) και το Toyota Hilux T1+ με το προβάδισμα που πήραν την πρώτη κιόλας μέρα θα ήταν το φαβορί για την νίκη. Κάτι που όντως συνέβη με το εργοστασιακό πλήρωμα της Toyota Gazoo Racing να διατηρεί την πρώτη θέση μέχρι το τέλος του αγώνα, στον δρόμο για το τέταρτη νίκη τους στο Dakar Rally και την πρώτη τους στη Σαουδική Αραβία.
Ο Al-Attiyah πιέστηκε μέχρι το τέλος του αγώνα από τον εννέα φορές πρωταθλητή του WRC, Sébastien Loeb (FRA), ο οποίος κατέκτησε τον τρίτο του τερματισμό στο βάθρο στο Dakar.
Οι Carlos Sainz (ESP), Stéphane Peterhansel (FRA) και Mattias Ekström (SWE) με τα επαναστατικής τεχνολογίας Audi με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης τερμάτισαν όλοι στον αγώνα, κερδίζοντας τουλάχιστον μία διαδρομή ο καθένας τους.
Ο Cyril Despres (FRA) -από τους αστέρες του Dakar- επέλεξε παίρνει περισσότερα χιλιόμετρα στο ενεργητικό του για το φιλόδοξο project του Gen-Z (ένα πλήρως αγωνιστικό αυτοκίνητο με υδρογόνο).
Παράλληλα είχαμε και ένα επιτυχημένο ντεμπούτο στους τέσσερις τροχούς για τη Laia Sanz (ESP) καθώς τερμάτισε το 12ο συνεχόμενο Ντακάρ της (τα προηγούμενα με μοτοσικλέτα).
Στα φορτηγά είχαμε ακόμα μία εντελώς κυρίαρχη επίδοση του Team Kamaz Master για να διατηρήσουν οι Ρώσοι το αήττητο σερί τους στη Σαουδική Αραβία καθώς ο Sotnikov (RUS) κέρδισε τον αγώνα με τον Eduard Nikolaev (RUS) στη δεύτερη, τον Anton Shibalov (RUS) τρίτο και τον Andrey Karginov (Ρωσία) τέταρτο.
O Sunderland (GBR) έγινε και πάλι νικητής στην κατηγορία των μοτοσικλετών, ανακτώντας τον τίτλο που κέρδισε για πρώτη φορά το 2017. Ο αναβάτης με έδρα το Ντουμπάι έδωσε την παρθενική νίκη στην ομάδα GasGas στο Dakar καθώς γίνεται ο πρώτος μοτοσικλετιστής που κερδίζει με διαφορετικά χρώματα μετά τον θρυλικό Richard Sainct (FRA), που το έκανε πριν από δύο δεκαετίες.
Ο Matthias Walkner (AUT) της Red Bull KTM Factory Racing κατέκτησε τον τέταρτο τερματισμό του στο βάθρο στην τρίτη θέση καθώς ο Daniel Sanders (AUS) είχε ατύχημα στο πριν από την έβδομη διαδρομή.
Ενδιαφέρουσες ήταν και οι προσπάθειες των αράβων αναβατών, τόσο του Mohammed Balooshi (ΗΑΕ) όσο και του Mohammed Jaffar (KWT) με τους δύο αναβάτες της Μέσης Ανατολής να φέρνουν τις μοτοσικλέτες τους στη γραμμή τερματισμού του αγώνα στη Τζέντα.
Ο δύο φορές νικητής αγώνων MotoGP Danilo Petrucci (ITA) ολοκλήρωσε το πρώτο του Dakar. Ο «Petrux» υπέστη μερικά ατυχήματα στην πορεία, ωστόσο σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 5η διαδρομή.
Ο Lopez (CHL) πρωταγωνίστησε στην κατηγορία Lightweight Prototype-T3, και ακολουθώντας τον περσινό θρίαμβο, κατάφερα μία ακόμη νίκη στη φετινή κατηγορία T3. Στον ίδιο χώρο, η Cristina Gutiérrez (ESP) τερμάτισε επίσης στο βάθρο στην τρίτη θέση δίνοντας το Η Red Bull Off-Road Junior Team το πρώτο της αποτέλεσμα στην πρώτη τριάδα στο Dakar.
Ένα τεράστιο κομμάτι ιστορίας στο Dakar έγραψε ο έφηβος Seth Quintero (ΗΠΑ), ο οποίος, παρά το γεγονός ότι ένα πρόβλημα στο Stage 2 τον έβγαλε από τη διεκδίκηση του τίτλου στην κατηγορία Lightweight Prototype-T3, κέρδισε συνολικά 12 διαδρομές, σημειώνοντας νέο ρεκόρ νικών διαδρομών.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.