- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η υπέροχη εμπειρία του να ζεις με το ηλεκτροκίνητο Honda e
Είναι σχεδόν κινηματογραφική εμπειρία να οδηγείς το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda
Το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο Honda e θέτει νέα τεχνολογικά πρότυπα στην κατηγορία συμπαγών EV.
Τι είναι
> Είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda (https://www.honda-cars.gr/range/HONDA-e/) που ενσαρκώνει το όραμα της μάρκας για άνετες μετακινήσεις στην πόλη, με σύγχρονο, ξεχωριστό και μινιμαλιστικό στυλ
Κινηματογραφική Εμπειρία
> Όταν το όχημα είναι σταθμευμένο – ακόμα και όταν φορτίζεται – οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες «My Room» της οθόνης, με το Wi-Fi hotspot της Honda, που κάνει το αυτοκίνητο κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό μέσον μεταφοράς. Οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν βίντεο και να έχουν πρόσβαση στο Internet από τις δικές τους φορητές συσκευές ή, να προάγουν μια κινηματογραφική εμπειρία σε ανώτερα επίπεδα, με υπηρεσίες streaming μέσω της θύρας HDMI στην κεντρική κονσόλα.
Σχεδίαση
> Σχεδιασμένο με έμφαση στη λειτουργικότητα και χρηστικότητα, το Honda e χαρακτηρίζεται από μία λεία, κομψή και αεροδυναμική εμφάνιση.
> Από τα ιδιαίτερα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα LED και το κρυστάλλινο κάλυμμα της θύρας φόρτισης, μέχρι τις λείες επιφάνειες που βελτιστοποιούν την αεροδυναμική απόδοση και την απουσία θορύβων.
> Στην εικόνα του καθαρού προφίλ συμβάλλουν οι κρυφές λαβές θυρών που δεν εξέχουν, ενώ αναδύονται από το πλάι του αυτοκινήτου καθώς ο οδηγός πλησιάζει με το τηλεχειριστήριο ή ενεργοποιεί το ψηφιακό κλειδί μέσω της εφαρμογής για smartphone My Honda+.
> Στο πλαίσιο της αεροδυναμικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας, οι κεραίες ραδιοφώνου, GPS και κινητής τηλεφωνίας είναι ενσωματωμένες στο πάνω άκρο του πίσω παρμπρίζ.
> Σε αρμονία με το απλό εξωτερικό, στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται καλαίσθητα, σύγχρονα υλικά που συνθέτουν ένα χαλαρό και άνετο περιβάλλον, όπου οι επιβάτες μπορούν να απομονώνονται από τη θορυβώδη ζωή της πόλης.
> Το μεγάλο μεταξόνιο προσφέρει ευρυχωρία εφάμιλλη με αυτή των αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας, ενώ η ευκολία εισόδου/εξόδου ενισχύει την αίσθηση άνεσης του εσωτερικού.
> Εμφατικά στοιχεία αυτής της σχεδιαστικής φιλοσοφίας είναι το Side Camera Mirror System (SCMS) που αντικαθιστά τους παραδοσιακούς εξωτερικούς καθρέπτες με συμπαγείς κάμερες, οι οποίες προβάλλουν live εικόνες σε δύο οθόνες 6’’ ιντσών μέσα στο αυτοκίνητο.
> Η τεχνολογία των καμερών, που αποτελεί πρωτιά στην κόμπακτ κατηγορία, προσφέρει σημαντικά οφέλη στους τομείς της ασφάλειας, αεροδυναμικής και χωροταξίας.
> Οι οριζόντιες γραμμές των οθονών αφής LCD 12,3” πλήρους πλάτους επιτείνουν την αίσθηση ευρυχωρίας, με μεγάλη ορατότητα χάρη στο πανοραμικό παρμπρίζ. Επιπλέον, το μάκτρο του υαλοκαθαριστήρα είναι κρυμμένο για να μην εμποδίζει την ορατότητα.
> Ο φαρδύς πίσω πάγκος-κάθισμα αποτελείται από καθίσματα υψηλής ποιότητας που θυμίζουν καναπέ, προσθέτοντας ένα ακόμα ξεχωριστό στοιχείο στο μοντέρνο περιβάλλον της καμπίνας.
> Η προσαρμοζόμενη κεντρική κονσόλα προσφέρει ευέλικτους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τις θύρες φόρτισης και διασύνδεσης για εύκολη πρόσβαση και ενσωματώνει μία συρταρωτή ποτηροθήκη και μια υποδοχή για κινητό τηλέφωνο που μπορεί να τοποθετηθεί μπροστά, πίσω ή απλά να αποθηκευτεί.
> Ο χώρος αποσκευών προσφέρει μέγιστη χωρητικότητα 171 λίτρα με τα πίσω καθίσματα όρθια και χωρίς σκαλοπάτι για εύκολη φόρτωση. Με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα δημιουργείται ένα επίπεδο πάτωμα φόρτωσης, με χωρητικότητα τα 861 λίτρα (μέχρι την οροφή).
Τεχνολογία
> Το Honda e διαθέτει προηγμένη τεχνολογία και εξελιγμένη έξυπνη συνδεσιμότητα για να μπορούν οι επιβάτες να ακολουθούν τις τάσεις της εποχής θέτοντας έτσι νέα τεχνολογικά πρότυπα στην κατηγορία συμπαγών EV, με διαισθητικές υπηρεσίες infotainment και συνδεδεμένες εφαρμογές που ενσωματώνονται στο σύγχρονο τρόπο ζωής μέσω δύο οθονών αφής 12,3”, του ψηφιακού βοηθού Honda Personal Assistant ή της εφαρμογής smartphone My Honda+.
> Τη μεγαλύτερη επιφάνεια του ψηφιακού ταμπλό επόμενης γενιάς καταλαμβάνουν δύο οθόνες αφής LCD 12,3”. Αυτές είναι οι πρωταρχικές οθόνες infotainment, που παρέχουν πρόσβαση σε μία σειρά έξυπνων εφαρμογών και υπηρεσιών. Η προηγμένη διεπαφή είναι διαισθητική, εξατομικεύσιμη, με εφαρμογές που απεικονίζονται δίπλα-δίπλα και ελέγχονται μέσω ‘διαισθητικών’ χειρονομιών, γνωστών από τη χρήση smartphone (pinch & swipe).
> Μία ψηφιακή οθόνη TFT 8” μπροστά από τον οδηγό προβάλλει βασικές πληροφορίες του οχήματος, όπως κατάσταση ισχύος και φόρτισης, επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης (drive mode) και λεπτομέρειες συστημάτων ασφαλείας. Οι οδηγοί μπορούν να εξατομικεύουν το περιεχόμενο και τη διάταξη των πληροφοριών από τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδήγησης (ADAS) που θα προβάλλονται.
> Η προηγμένη τεχνολογία απλουστεύει την οδηγική εμπειρία με ένα ψηφιακό σύστημα που επιτρέπει ασφαλή πρόσβαση στο αυτοκίνητο μέσω smartphone και με σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί το οποίο ξεκλειδώνει, συνδέει και προετοιμάζει το Honda e για εκκίνηση όποτε ο οδηγός πλησιάζει το αυτοκίνητο.
> Πέρα από τη συνδεσιμότητα Bluetooth, πολλές θύρες σύνδεσης κάτω από την κεντρική κονσόλα διευκολύνουν τη φόρτιση και τη σύνδεση των συσκευών. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται HDMI, ενώ επίσης και δύο θύρες USB για τους εμπρός επιβάτες, και δύο ακόμα πίσω.
> Σε επίπεδο ασφάλειας, το Honda e προσφέρει ολοκληρωμένη γκάμα προηγμένων τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και βοηθημάτων οδηγού μέσω της τεχνολογίας Honda Sensing.
Ηλεκτροκινητήρας
> Ο ηλεκτροκινητήρας υψηλών επιδόσεων παρέχει εξαιρετική αίσθηση ροπής, αν και είναι από τους πιο συμπαγείς στην κατηγορία.
> Η βασική έκδοση 136 ίππων του Honda e, με ροπή 315Nm, επιταχύνει 0-100 χλμ/ώρα σε 9,0 δευτερόλεπτα.
> Η έκδοση Honda e Advance αποδίδει έως 154 ίππους με ίδια ροπή 315Nm και επιταχύνει 0-100 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα.
> Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου 35,5 kWh συμβάλλει σε μία ισορροπία χαμηλού βάρους, ικανότητας ταχείας φόρτισης 80% σε 30 λεπτά, και αυτονομίας έως 222 km (WLTP) στη βασική έκδοση Honda e.
> Το Honda e Advance με προαιρετικές ζάντες 17” πετυχαίνει αυτονομία 210 km (WLTP).
> Επίσης ένα μοναδικό σύστημα θερμικής διαχείρισης βελτιστοποιεί τη φόρτιση της μπαταρίας στις υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, ώστε το αυτοκίνητο να διατηρεί τη βέλτιστη αυτονομία, επιτρέποντας παράλληλα συχνότερες ταχείες φορτίσεις DC.
Στον δρόμο
> Η νέα πλατφόρμα για EV έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικές επιδόσεις με εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης σε περιβάλλον πόλης. Οι συμπαγείς διαστάσεις, μικρός κύκλος στροφής 4,3 μ., κατανομή βάρους 50:50 και χαμηλό κέντρο βάρους χαρίζουν στο αυτοκίνητο ένα σπορ και δυναμικό χαρακτήρα.
> Το αποτέλεσμα είναι μία αθόρυβη, ομαλή και απολαυστική οδήγηση με άμεση επιτάχυνση για άνετη οδήγηση σε κυκλοφοριακά επιβαρυμένους δρόμους.
> Το Honda e προσφέρει επίσης το σύστημα Single Pedal Control System για βελτιωμένη απόδοση σε συνθήκες πόλης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει ομαλά, να επιβραδύνει και να σταματά το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού.
> Το Single Pedal Control System προσφέρει επίσης αυξημένη ευστάθεια, κυρίως στη φάση της επιβράδυνσης, παρέχοντας τον οδηγό αυξημένο έλεγχο και πιο ομαλή προοδευτικότητα στις στροφές ακόμα και στο χιόνι.
> Εκτός από το Single Pedal Control, το Honda e also έχει δύο προγράμματα λειτουργίας (drive modes) Normal, για άνετη, αθόρυβη οδήγηση στην πόλη και Sport, για ταχύτερη απόκριση.
> Το Honda e προσφέρει αυτονομία 222 χλμ. (WLTP)
> Ζάντες 16” για τη βασική έκδοση Honda e και 17” για την έκδοση Advance.
Τιμή
> Το Honda e διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την βασική και την Advance, και οι τιμές του διαμορφώνονται στα 35.990 ευρώ για τη βασική έκδοση και στα 38.990 ευρώ λιανική τιμή για την έκδοση Advance.
> Όλα τα μοντέλα Honda e επωφελούνται από την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», η οποία μειώνει δραστικά την τιμή.
Info
> Πληροφορίες για Honda e στο: https://www.honda-cars.gr/range/HONDA-e/
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.