- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Υβριδικό Honda Jazz e:HEV: οικονομία, ευρυχωρία και πρακτικότητα
Κινείται από ένα προηγμένο, υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποτελείται από κινητήρα βενζίνης 1.5 i-VTEC, δύο μικρούς ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία ιόντων λιθίου
Το υβριδικό Honda Jazz e:HEV παρέχει οικονομία, ευρυχωρία και πρακτικότητα και αποτελεί βασικό στοιχείο του Electric Vision πλάνου της ιαπωνικής φίρμας
Τι είναι
> Το νέο υβριδικό Jazz με την ονομασία Jazz e:HEV αποτελεί βασικό στοιχείο του Electric Vision πλάνου της Honda, το οποίο έχει ως στόχο μέχρι το 2022 να διαθέτει ηλεκτρικές ή υβριδικές εκδόσεις σε όλα τα mainstream μοντέλα της στην Ευρώπη.
> Διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικό σύνολο, ενώ υπάρχει και η crossover έκδοση του μοντέλου με την ονομασία Crosstar.
Design
> Εξωτερικά το νέο jazz είναι ο ορισμός του συμπαγούς αυτοκινήτου, ενώ σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο έχει πιο ήπιες γραμμές.
> Κατά την εξέλιξη του νέου Jazz, οι μηχανικοί της Honda συνεργάστηκαν με την ομάδα των σχεδιαστών με σκοπό να διατηρηθούν τα κορυφαία επίπεδα ευρυχωρίας, που ήταν χαρακτηριστικό γνώρισμα των προηγούμενων γενιών.
> H θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, τα νέα καθίσματα είναι άνετα και στηρίζουν σωστά το σώμα, ενώ πίσω από το τιμόνι με τις δύο ακτίνες (παρόμοιο με του Honda e) υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7" και δεξιά κυριαρχεί η οθόνη των 9".
> Η πρόσβαση σε συνδεδεμένες υπηρεσίες και εφαρμογές γίνεται μέσω της προηγμένης διεπαφής/οθόνης αφής 9", αλλά η ενεργοποίησή τους μπορεί να γίνει και μέσω φωνητικών εντολών με το Honda Personal Assistant.
> Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση) ξεκινά από 300 λίτρα και φτάνει μέχρι τα 1.203 λίτρα (πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, μέτρηση μέχρι την οροφή).
> Αυτό επιτεύχθηκε με την έξυπνη διάταξη των εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος στο πλαίσιο και στο χώρο του κινητήρα.
> Σημαντικό ρόλο στη μεγιστοποίηση του χώρου της καμπίνας ήταν η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο του πλαισίου κάτω από τα εμπρός καθίσματα, κάτι που είναι μοναδικό στην κατηγορία.
> Με τον τρόπο αυτό, το Jazz να διατηρεί τα εξαιρετικά ευέλικτα πίσω καθίσματα Magic Seats που παρέχουν δυνατότητα αναδίπλωσης και αναστροφής, ανάλογα με τα μεταφερόμενα φορτία.
Tech
> Νέας γενιάς Honda Connect με οθόνη 9" και έμφαση στην ευκολία χρήσης (menu, buttons, το ταμπλό προεξέχει στο κάτω τμήμα για να στηρίζονται τα δάκτυλα κατά τη χρήση).
> Παρόν και το ασύρματο Car Play & Android Auto και My Honda+ App, το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης Honda Personal Assistant, αλλά και οι ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού μέσω ενσωματωμένου WiFi
> Σε επίπεδο ασφάλειας το Jazz e:HEV διαθέτει την παλέτα ασφαλείας Honda Sensing ήδη από τον βασικό εξοπλισμό.
> Προστασία επιβατών με 10 αερόσακους. Πίσω πλαϊνοί αερόσακοι & μπροστά μεσαίος αερόσακος μεταξύ οδηγού και συνοδηγού για πρώτη φορά στην κατηγορία B.
> Αμάξωμα προηγμένης μηχανικής συμβατότητας ACΕ. Ειδική σχεδίαση στις λεπτότερες μπροστινές κολώνες ώστε η ενέργεια να διαχέεται χαμηλότερα στο αμάξωμα σε ειδικές ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης.
Στον δρόμο
> Το νέο Honda Jazz e:HEV, κινείται από ένα προηγμένο, υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποτελείται από ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.5 i-VTEC απόδοσης 97 ίππων και 131 Nm ροπής, δύο μικρούς ηλεκτροκινητήρες (ένας για την κίνηση και ένας για τη φόρτιση της μπαταρίας), και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 109 ίππους και τα 253 Nm ροπής.
> Η κίνηση περνάει στους εμπρός τροχούς μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT μιας σχέσης, όπως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χωρίς ιμάντα και με ελάχιστα κινούμενα εξαρτήματα.
> Το κιβώτιο ουσιαστικά αποτελείται από τους ηλεκτροκινητήρες, 2 σετ γραναζιών, 2 πολύδισκους συμπλέκτες και το διαφορικό. Η όπισθεν δεν έχει γρανάζια -γίνεται με ηλεκροκίνηση- αθόρυβα.
> Ηλεκτροκίνηση 80% σε μικτές συνθήκες. Η κίνηση στους τροχούς μεταδίδεται κυρίως από τον ηλεκτροκινητήρα, ο κινητήρας βενζίνης λειτουργεί για να φορτίσει την μπαταρία στο 80% και μόνο σε υψηλές ταχύτητες κινεί τους τροχούς (20%)
> Το υβριδικό σύστημα e:HEV περιλαμβάνει τις τρεις επιλογές:
- EV Drive, όπου η μπαταρία ιόντων λιθίου δίνει ισχύ απευθείας στον ηλεκτροκινητήρα,
- Hybrid Drive για συνδυαστική λειτουργία και
- Engine Drive όπου o βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη ασφάλισης.
> Ο οδηγός μπορεί να κινηθεί μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια σε χαμηλές ταχύτητες πόλης, αλλά και σε υψηλότερες με χαμηλό φορτίο στο πάτημα του γκαζιού, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμου.
> Παρά τον πρακτικό και οικολογικό του προσανατολισμό, το νέο Jazz είναι ευχάριστο στην οδήγηση, αποπνέει συμπαγή αίσθηση χάρη και στη βελτιωμένη ακαμψία του αμαξώματος, ενώ παράλληλα και είναι εύκολο στους χειρισμούς και ευέλικτο.
Τιμές
> Το νέο Jazz Hybrid διατίθεται στην ελληνική αγορά και οι τιμές για την έκδοση Jazz 5D 1.5 Hybrid CVT Comfort MY22 ξεκινούν από 22.700 ευρώ.
Info
> Πληροφορίες για Honda Jazz στο: https://www.honda-cars.gr/range/JAZZ-HYBRID/
Τips
> Μπορεί πλέον το Jazz e:HEV να διατίθεται αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση, πλην όμως η υβριδική τεχνολογία δεν είναι κάτι καινούργιο για την Honda, αφού ήδη μετράει 21 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου υβριδικού της μοντέλου, του φουτουριστικού για την εποχή του Insight, το οποίο λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία το 1999 και το οποίο ήρθε αργότερα και στην Ευρώπη αλλά και την Ελλάδα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Ο εμπλεκόμενος τραυματίας θα πρέπει να αναζητήσει την αξιολόγησή του από κλινικό γιατρό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.