Αυτοκινηση

WRC - Rally Monza, 2η μέρα: μισό δλ. χωρίζει Ogier και Evans

Τρίτος στην κατάταξη είναι αυτή τη στιγμή ο Dani Sordo, με Hyundai i20

Ελένη Χελιώτη
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η δεύτερη ημέρα του Rally Monza τελείωσε με τον Sebastien Ogier να είναι μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον ομόσταυλo και αντίπαλό του Elfyn Evans.

Η δεύτερη ημέρα του Rally Monza τελείωσε με τον Sebastien Ogier να είναι μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον ομόσταυλo και αντίπαλό του Elfyn Evans. Καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας η πρώτη θέση (χρονικά) περνούσε από τον έναν στον άλλον σαν ένα ακούραστο εκκρεμές και η διαφορά μεταξύ τους κυμάνθηκε από 0,3 - 5,2 δευτερόλεπτα. Τρίτος στην κατάταξη είναι αυτή τη στιγμή ο Dani Sordo, με Hyundai i20, με διαφορά 27,4 δλ. από τον Ogier. 

Την 3η θέση διεκδικούσε και ο Thierry Neuville, με Hyundai i20 επίσης, αλλά ένα μικρό ατύχημα του κόστισε περισσότερα από 20 δευτερόλεπτα και την ευκαιρία να κατακτήσει ένα ακόμα βάθρο. Πριν μπει στην 2η Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας ο Neuville έκανε κάποιες αλλαγές στο setup του αυτοκινήτου και ξεκίνησε με κρύα λάστιχα, κάτι που δυστυχώς οδήγησε στο να χάσει για λίγο τον έλεγχο και να πέσει πάνω σε μια μπαριέρα. Αν και ένα μεγάλο κομμάτι της πρόσοψης του αυτοκινήτου καταστράφηκε, με αποτέλεσμα να χαθεί η αεροδυναμική του, ο Neuville όχι μόνο συνέχισε αλλά κράτησε έναν αξιοσημείωτο και εντυπωσιακό ρυθμό δεδομένων των συνθηκών. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 4η θέση με διαφορά 19,2 δευτερολέπτων από τον Sordo. 

O Gus Greensmith, με Ford Fiesta WRC, αντιμετώπιζε προβλήματα με τα φρένα του όλη την ημέρα, και ο ρυθμός του κάθε άλλο παρά σταθερός ήταν. Ενώ ξεκίνησε την ημέρα στην 7η θέση, μέχρι την τελευταία Ε.Δ. είχε «παραδώσει» τη θέση του στον Teemu Suninen, με Hyundai i20. Λυπητερή έχει υπάρξει γενικότερα η εικόνα του Kalle Rovanpera (με Toyota Yaris) από χθες, ο οποίος όχι μόνο βρίσκεται στην τελευταία θέση (9η) αλλά δεν φαίνεται καν να συμμετέχει ενεργά στον αγώνα. Απλά υπάρχει. Σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους οδηγούς (πέραν του Ogier και του Evans που μάχονται για το πρωτάθλημα) οι οποίοι αν μη τι άλλο απολαμβάνουν όσο μπορούν την τελευταία ευκαιρία να οδηγήσουν τη γενιά των «τεράτων» αυτών, του Rovanpera φαίνεται να του έχει «απαγορευτεί» ακόμα και αυτό, κάτι που μας έχει κάνει ιδιαίτερη (και άσχημη) εντύπωση. 

Κάτι που συζητήθηκε αρκετά σήμερα ήταν το γεγονός ότι τα Hyundai είχαν θέμα με τα ελαστικά τους, και όλα τα πληρώματα της ομάδας εξέφρασαν έντονα πως στην τελευταία Ε.Δ. (4η της ημέρας) πριν το πρώτο service, ελάττωσαν τόσο την ταχύτητα όσο και την ένταση για να διατηρήσουν όσο μπορούν τα λάστιχα και να φτάσουν στο Service Park. Σχεδόν στον αντίποδα είχαμε το «επικό» και χιουμοριστικό σχόλιο του Andrea Adamo, αρχηγού ομάδας της Hyundai Motorsport, ότι δεν τα χρειάζεται τα αυτοκίνητα αυτά πίσω τη Δευτέρα, οπότε ας κάνουν ότι θέλουν.

Τέλος, οι σχολιαστές του promoter WRC.com μίλησαν με τον συνοδηγό του Sebastien Ogier, Julian Ingrassia, για τον οποίο αυτός θα υπάρξει ο τελευταίος αγώνας της πολυετής καριέρας του, και όταν ρωτήθηκε πως αισθάνεται για αυτό απάντησε πολύ απλά ότι «δεν το σκέφτομαι καθόλου. Δεν είμαι εκεί. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι μέσα στο αγώνα και εστιάζω μόνο σε αυτό: στο να τερματίσουμε με ασφάλεια και να κερδίσουμε. Είμαι σίγουρος ότι όταν ο αγώνας τελειώσει θα υπάρξει μεγάλη συγκίνηση. Μέχρι τότε όμως, η σκέψη αυτή δεν υφίσταται.»

Φωτό: RBCP, WRC Teams