- CITY GUIDE
- PODCAST
-
24°
WRC - Rally Monza, 2η μέρα: μισό δλ. χωρίζει Ogier και Evans
Τρίτος στην κατάταξη είναι αυτή τη στιγμή ο Dani Sordo, με Hyundai i20
Η δεύτερη ημέρα του Rally Monza τελείωσε με τον Sebastien Ogier να είναι μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον ομόσταυλo και αντίπαλό του Elfyn Evans.
Η δεύτερη ημέρα του Rally Monza τελείωσε με τον Sebastien Ogier να είναι μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον ομόσταυλo και αντίπαλό του Elfyn Evans. Καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας η πρώτη θέση (χρονικά) περνούσε από τον έναν στον άλλον σαν ένα ακούραστο εκκρεμές και η διαφορά μεταξύ τους κυμάνθηκε από 0,3 - 5,2 δευτερόλεπτα. Τρίτος στην κατάταξη είναι αυτή τη στιγμή ο Dani Sordo, με Hyundai i20, με διαφορά 27,4 δλ. από τον Ogier.
Την 3η θέση διεκδικούσε και ο Thierry Neuville, με Hyundai i20 επίσης, αλλά ένα μικρό ατύχημα του κόστισε περισσότερα από 20 δευτερόλεπτα και την ευκαιρία να κατακτήσει ένα ακόμα βάθρο. Πριν μπει στην 2η Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας ο Neuville έκανε κάποιες αλλαγές στο setup του αυτοκινήτου και ξεκίνησε με κρύα λάστιχα, κάτι που δυστυχώς οδήγησε στο να χάσει για λίγο τον έλεγχο και να πέσει πάνω σε μια μπαριέρα. Αν και ένα μεγάλο κομμάτι της πρόσοψης του αυτοκινήτου καταστράφηκε, με αποτέλεσμα να χαθεί η αεροδυναμική του, ο Neuville όχι μόνο συνέχισε αλλά κράτησε έναν αξιοσημείωτο και εντυπωσιακό ρυθμό δεδομένων των συνθηκών. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 4η θέση με διαφορά 19,2 δευτερολέπτων από τον Sordo.
O Gus Greensmith, με Ford Fiesta WRC, αντιμετώπιζε προβλήματα με τα φρένα του όλη την ημέρα, και ο ρυθμός του κάθε άλλο παρά σταθερός ήταν. Ενώ ξεκίνησε την ημέρα στην 7η θέση, μέχρι την τελευταία Ε.Δ. είχε «παραδώσει» τη θέση του στον Teemu Suninen, με Hyundai i20. Λυπητερή έχει υπάρξει γενικότερα η εικόνα του Kalle Rovanpera (με Toyota Yaris) από χθες, ο οποίος όχι μόνο βρίσκεται στην τελευταία θέση (9η) αλλά δεν φαίνεται καν να συμμετέχει ενεργά στον αγώνα. Απλά υπάρχει. Σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους οδηγούς (πέραν του Ogier και του Evans που μάχονται για το πρωτάθλημα) οι οποίοι αν μη τι άλλο απολαμβάνουν όσο μπορούν την τελευταία ευκαιρία να οδηγήσουν τη γενιά των «τεράτων» αυτών, του Rovanpera φαίνεται να του έχει «απαγορευτεί» ακόμα και αυτό, κάτι που μας έχει κάνει ιδιαίτερη (και άσχημη) εντύπωση.
Κάτι που συζητήθηκε αρκετά σήμερα ήταν το γεγονός ότι τα Hyundai είχαν θέμα με τα ελαστικά τους, και όλα τα πληρώματα της ομάδας εξέφρασαν έντονα πως στην τελευταία Ε.Δ. (4η της ημέρας) πριν το πρώτο service, ελάττωσαν τόσο την ταχύτητα όσο και την ένταση για να διατηρήσουν όσο μπορούν τα λάστιχα και να φτάσουν στο Service Park. Σχεδόν στον αντίποδα είχαμε το «επικό» και χιουμοριστικό σχόλιο του Andrea Adamo, αρχηγού ομάδας της Hyundai Motorsport, ότι δεν τα χρειάζεται τα αυτοκίνητα αυτά πίσω τη Δευτέρα, οπότε ας κάνουν ότι θέλουν.
Τέλος, οι σχολιαστές του promoter WRC.com μίλησαν με τον συνοδηγό του Sebastien Ogier, Julian Ingrassia, για τον οποίο αυτός θα υπάρξει ο τελευταίος αγώνας της πολυετής καριέρας του, και όταν ρωτήθηκε πως αισθάνεται για αυτό απάντησε πολύ απλά ότι «δεν το σκέφτομαι καθόλου. Δεν είμαι εκεί. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι μέσα στο αγώνα και εστιάζω μόνο σε αυτό: στο να τερματίσουμε με ασφάλεια και να κερδίσουμε. Είμαι σίγουρος ότι όταν ο αγώνας τελειώσει θα υπάρξει μεγάλη συγκίνηση. Μέχρι τότε όμως, η σκέψη αυτή δεν υφίσταται.»
Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Το μικρό best seller έρχεται με τη χαρακτηριστική μάσκα Opel Vizor εμπρός, νέο cockpit και πλήθος τεχνολογιών
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.