Mercedes-Benz EQC 400 4Matic: Διάχυτη πολυτέλεια
Ένα crossover SUV με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2021/11/08/auto_-_kentriki_9.jpg)
Mercedes-Benz EQC 400 4Matic: Γνωριμία με το πρώτο από μία σειρά αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων SUV της μάρκας.
Τι είναι
Το πρώτο από μία σειρά αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων SUV της Mercedes-Benz είναι ένα crossover SUV με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Γνωριμία
Το EQ, που σημαίνει «ηλεκτρική νοημοσύνη», δεν είναι τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την αυτοκινητοβιομηχανία της Στουτγάρδης της Γερμανίας.
Αυτό το τετράθυρο crossover με την sport εμφάνιση φαίνεται πολύ πιο σχετικό με την ολοένα αυξανόμενη αγορά πολυτελών ηλεκτρικών SUV που σταδιακά εμφανίζονται στην παγκόσμια αγορά, με στόχο εκείνους που δεν θέλουν να απωλέσουν τίποτα από τον περιπετειώδη χαρακτήρα ενός SUV και θέλους να το συνδυάσουν αυτό και με μία πιο «πράσινη» προσέγγιση σε θέματα περιβάλλοντος.
Η EQC 400 διαθέτει μια ευρεία τρισδιάστατη μάσκα με μαύρο πάνελ με επτά διαφορετικές επιλογές δίχρωμων τροχών 21 ιντσών και προβολείς ημέρας που μοιάζουν με δάδα! Όμως το καλύτερο το βλέπουμε, ή καλύτερα το βλέπουν όσοι είναι γύρω της, τη νύχτα, μια και η EQC 400 διαθέτει μια λωρίδα LED «Light Band» που διατρέχει το πάνω μέρος της μπροστινής μαύρης μάσκας και συνδέει τους προβολείς με τη μάσκα, καθώς και μια φωτεινή ταινία στο πίσω μέρος που συνδέει τα πίσω φώτα.
![Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_1_119.jpg)
Στο εσωτερικό, η επένδυση με περσίδες διατρέχει το ταμπλό και τις πόρτες. Διατίθεται στάνταρ με σπορ τιμόνι τριών ακτίνων και καθίσματα για να βολευτούν άνετα πέντε άτομα, ενώ τα δερμάτινα καθίσματα και επενδύσεις από ανθρακονήματα διατίθενται προαιρετικά.
Η συρόμενη ηλιοροφή, τα θερμαινόμενα καθίσματα και η ανάκτηση ενέργειας με το φρενάρισμα διατίθενται στάνταρ. Θα έχει επίσης ροζ χρυσές αποχρώσεις ειδικά για το EQ σε όλη την καμπίνα, συμπεριλαμβανομένων των αεραγωγών.
![Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_7_43.jpg)
Πλέον έχουμε συνηθίσει τις μεγάλες ευρείας έκτασης δίδυμες οθόνες που τα κάνουν όλα και βλέπεις τα πάντα. Το σύστημα infotainment MBUX είναι προσαρμοσμένο στην ηλεκτρική λειτουργία του αυτοκινήτου, άρα μας δίνουν και ένα σωρό πληροφορίες που σχετίζονται με οτιδήποτε έχει σχέση με την πορεία της φόρτισης, την κατανάλωση, την αυτονομία κ.ά.
Μιλήσαμε πριν για χώρους και εδώ πρέπει να αναφέρουμε τα 500 λίτρα (φθάνουν τα 1.460 λίτρα με πεσμένα τα πίσω καθίσματα) που είναι διαθέσιμα για φόρτωση στο πορτμπαγκάζ, το οποίο σε επίπεδο φόρτωσης έχει κάπως ψηλό κατώφλι λόγω της ύπαρξης των μπαταριών στο δάπεδο του αυτοκινήτου.
![Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_6_76.jpg)
Στον δρόμο
Η EQC 400 διατίθεται με υγρόψυκτη μπαταρία λιθίου-ιόντων (li-on) 80 kWh. Ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης διπλού κινητήρα κινεί κάθε άξονα για συνδυασμένη ισχύ 408 ίππων και 760 Nm άμεσης ροπής.
Η τελική ταχύτητα αγγίζει (με κόφτη λόγω αυτονομίας) τα 180 χλμ/ώρα ενώ σε επίπεδο επιτάχυνσης τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα!
Η συνολική μέγιστη αυτονομία οδήγησης της EQC 400 είναι 412 χλιλιόμετρα (WLTP), και η μέση κατανάλωση ορίζεται στις 22,3 kWh/100 χλμ. σύμφωνα με την Mercedes.
Να σημειώσουμε εδώ ότι διατίθενται πέντε προγράμματα οδήγησης (Comfort, Eco, Max Range, Sport, Individual).
![Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_8_36.jpg)
Εάν επιλέξουμε το Eco και σε συνδυασμό με την ανάκτηση ενέργειας λόγω φρεναρισμάτων (η βαθμονόμηση ελέγχεται από τα paddles που είναι πίσω από το τιμόνι, ναι αυτά με τα οποία στους θερμικούς κινητήρες αλλάζουμε ταχύτητες!) τότε η αυτονομία μας διαχειρίζεται προς το καλύτερο σε σημαντικό βαθμό.
Μόλις 40’ φόρτιση σε πρίζα 150 kW θα φέρνουν το όχημα στο 80% μιας πλήρους φόρτισης, σε Wallbox 11 kW, απαιτούνται 7,5 ώρες και από οικιακή πρίζα, χρειάζονται σχεδόν 24 ώρες για μια πλήρη φόρτιση.
Πλέον και με την απουσία παντός θορύβου ελέω ηλεκτροκίνησης, το ταξίδι γίνεται απόλυτα αθόρυβο και ξεκούραστο. Η δε ποιότητα κύλισης είναι υπεράνω πάσης κριτικής.
![Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_4_105.jpg)
Τιμή
Η Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC διατίθεται στην τιμή των 76.630 ευρώ, με λιανική τιμή προ φόρων τα 61.798 ευρώ
Info
Περισσότερες πληροφορίες για την Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC εδώ.
Tip
Αν παρατηρήσετε με προσοχή θα δείτε στα εμπρός φτερά την ένδειξη «1886». Δεν είναι ένας απλός αριθμός αλλά η ημερομηνία (29 Ιανουαρίου 1886) που ο Karl Friedrich Benz, εφηύρε το πρώτο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης!
![Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_2_126.jpg)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.