- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Chaos: Τελικά θα υπάρξει το ελληνικό hypercar των 3.000 ίππων;
Μια «βόμβα» της αυτοκίνησης που μάλλον δεν θα υπάρξει
Τελικά υπάρχει το ελληνικό hypercar Chaos και γιατί υπάρχουν τόσες αμφιβολίες από ειδικούς και μη.
Κατενθουσιασμένοι ξεκινήσαμε την μέρα μας με τις πρώτες εικόνες του ελληνικού hypercar Chaos. Δικαιολογήμενα ίσως, η έλλειψη ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας προκαλεί αφέλεια, πόσο δε μάλλον όταν οι εικόνες είναι τόσο εντυπωσιακές και τα νούμερα τόσο εξωπραγματικά. Ποιος δεν θα ήθελε να είναι αλήθεια;
Όμως τα στοιχεία δείχνουν ότι το εγχείρημα είναι πολύ, πολύ δύσκολο αν όχι αδύνατο. Το δούλεμα για τις εικόνες του Chaos -για τον αν υπάρχει πρωτότυπο και αυτά δεν είναι απλά ένα εξαιρετικό photoshop- πάει σύννεφο στα social media από ειδικούς και μη. Υπάρχει πρωτότυπο άραγε, έστω και στα σκαριά; Δύσκολο να ειπωθεί με βεβαιότητα αλλά πιθανότητες -δυστυχώς- κλίνουν προς το όχι.
Ένας βασικός λόγος είναι τα χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η εταιρεία. Είναι σχεδόν απίθανο να υπάρξει αυτοκίνητο που μπορεί να κυκλοφορεί στο δρόμο και να πιάνει τα 100 χλμ./ ώρα σε 1,55 δευτερόλεπτα. Έχει καταναλωθεί αρκετό «μελάνι» από ειδικούς που εξηγούν γιατί δεν γίνεται. Αυτό από μόνο του είναι ένα στοιχείο που δημιουργεί τρομέρες αμφιβολίες για την ύπαρξη του Chaos. Είναι και άλλα πολλά, όπως ότι για την κατασκευή του θα χρησιμοποιηθεί και zylon -ένα πανάκριβο υλικό που μέχρι τώρα μόνο κατασκευαστές όπως η NASA έχουν χρησιμοποιήσει.
Επίσης εύλογα εγείρονται αμφιβολίες κατά πόσον μπορεί ένας έλληνας κατασκευαστής να υλοποιήσει κάτι που δεν έχουν καταφέρει μεγαθήρια όπως η Tesla, η Toyota ή η Porsche. Και δεν έχει να κάνει με την ικανότητα. Η Ferrari είχε ας πούμε για χρόνια έλληνα αεροδυναμιστή. Για να υλοποιηθούν σχέδια όπως το Chaos απαιτείται τεράστια τεχνογνωσία, απίστευτες εγκαταστάσεις και ατελείωτο χρήμα. Τα διαθέτει αυτά η εταιρεία που εμπνεύστηκε το Chaos; Κανένας δεν ξέρει με σιγουριά.
Ναι, θα θέλαμε να είναι αλήθεια, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε, αλλά το Chaos μάλλον θα παραμείνει στα (υπέροχα) σχέδια και τελικά δεν θα είναι το ελληνικό hypercar που θα ταράξει τον πλανήτη της αυτοκίνησης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Το μικρό best seller έρχεται με τη χαρακτηριστική μάσκα Opel Vizor εμπρός, νέο cockpit και πλήθος τεχνολογιών
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.