- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Chaos: Τελικά θα υπάρξει το ελληνικό hypercar των 3.000 ίππων;
Μια «βόμβα» της αυτοκίνησης που μάλλον δεν θα υπάρξει
Τελικά υπάρχει το ελληνικό hypercar Chaos και γιατί υπάρχουν τόσες αμφιβολίες από ειδικούς και μη.
Κατενθουσιασμένοι ξεκινήσαμε την μέρα μας με τις πρώτες εικόνες του ελληνικού hypercar Chaos. Δικαιολογήμενα ίσως, η έλλειψη ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας προκαλεί αφέλεια, πόσο δε μάλλον όταν οι εικόνες είναι τόσο εντυπωσιακές και τα νούμερα τόσο εξωπραγματικά. Ποιος δεν θα ήθελε να είναι αλήθεια;
Όμως τα στοιχεία δείχνουν ότι το εγχείρημα είναι πολύ, πολύ δύσκολο αν όχι αδύνατο. Το δούλεμα για τις εικόνες του Chaos -για τον αν υπάρχει πρωτότυπο και αυτά δεν είναι απλά ένα εξαιρετικό photoshop- πάει σύννεφο στα social media από ειδικούς και μη. Υπάρχει πρωτότυπο άραγε, έστω και στα σκαριά; Δύσκολο να ειπωθεί με βεβαιότητα αλλά πιθανότητες -δυστυχώς- κλίνουν προς το όχι.
Ένας βασικός λόγος είναι τα χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η εταιρεία. Είναι σχεδόν απίθανο να υπάρξει αυτοκίνητο που μπορεί να κυκλοφορεί στο δρόμο και να πιάνει τα 100 χλμ./ ώρα σε 1,55 δευτερόλεπτα. Έχει καταναλωθεί αρκετό «μελάνι» από ειδικούς που εξηγούν γιατί δεν γίνεται. Αυτό από μόνο του είναι ένα στοιχείο που δημιουργεί τρομέρες αμφιβολίες για την ύπαρξη του Chaos. Είναι και άλλα πολλά, όπως ότι για την κατασκευή του θα χρησιμοποιηθεί και zylon -ένα πανάκριβο υλικό που μέχρι τώρα μόνο κατασκευαστές όπως η NASA έχουν χρησιμοποιήσει.
Επίσης εύλογα εγείρονται αμφιβολίες κατά πόσον μπορεί ένας έλληνας κατασκευαστής να υλοποιήσει κάτι που δεν έχουν καταφέρει μεγαθήρια όπως η Tesla, η Toyota ή η Porsche. Και δεν έχει να κάνει με την ικανότητα. Η Ferrari είχε ας πούμε για χρόνια έλληνα αεροδυναμιστή. Για να υλοποιηθούν σχέδια όπως το Chaos απαιτείται τεράστια τεχνογνωσία, απίστευτες εγκαταστάσεις και ατελείωτο χρήμα. Τα διαθέτει αυτά η εταιρεία που εμπνεύστηκε το Chaos; Κανένας δεν ξέρει με σιγουριά.
Ναι, θα θέλαμε να είναι αλήθεια, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε, αλλά το Chaos μάλλον θα παραμείνει στα (υπέροχα) σχέδια και τελικά δεν θα είναι το ελληνικό hypercar που θα ταράξει τον πλανήτη της αυτοκίνησης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Ο εμπλεκόμενος τραυματίας θα πρέπει να αναζητήσει την αξιολόγησή του από κλινικό γιατρό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.