To πρώτο διθέσιο και ηλεκτρικό παράλληλα όχημα F1
Πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δεύτερα
To πρώτο ηλεκτροκίνητο και διθέσιο αυτοκίνητο αγώνων της Formula 1 είναι γεγονός και δημιούργημα των Envision Virgin Racing και Johnson Matthey.
Η Envision Virgin Racing και η Johnson Matthey δυο αμιγώς βρετανικές εταιρείες κατασκεύασαν το πρώτο ηλεκτροκίνητο και διθέσιο αυτοκίνητο αγώνων της Formula 1. Το όχημα κινείται με ενέργεια που του παρέχει ένας νέος τύπος μπαταριών ενώ οι δύο θέσεις είναι τοποθετημένες η μια πίσω από την άλλη. Το αυτοκίνητο πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτ. και έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Οι δημιουργοί του αποφάσισαν να κατασκευάσουν ένα όχημα της Formula για δύο λόγους.Ο πρώτος και βασικότερος ήταν για να τεστάρουν την νέα μπαταρία στις πιο ακραίες συνθήκες ώστε να προχωρήσουν αν χρειάζεται σε κάποιες τροποποιήσεις ή βελτιώσεις για την μπαταρία που σκοπεύουν να βγάλουν σε μαζική παραγωγή το 2024 για χρήση στα συμβατικά αυτοκίνητα. Ο δεύτερος λόγος ήταν όπως λένε στα στελέχη των δύο εταιρειών το γεγονός ότι τοποθετώντας την νέα μπαταρία σε ένα όχημα της Formula το ενδιαφέρον των μίντια θα ήταν πολύ μεγάλο και έτσι θα προωθούνταν καλύτερα η ανάγκη της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντος. Αν η μπαταρία λειτουργήσει καλά στο αγωνιστικό αυτοκίνητο οι δύο εταιρείες θα την δώσουν προς χρήση σε μεγάλα μοντέλα αυτοκινήτων και σε οχήματα της κατηγορίας SUV.
Ο διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής τεχνολογίας της Envision Virgin Racing, Sylvain Filippi, δήλωσε: «Το διθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να δοκιμάζει και να ωθεί την απόδοση της μπαταρίας στα άκρα. Αυτή η τεχνολογία μπαταριών δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο έχουμε δει πριν και θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που θα το έβαζε πραγματικά στους ρυθμούς του και θα αναδείκνυε τις τεράστιες δυνατότητές του. Οι προκλητικές δοκιμές στην πίστα θα παρέχουν μια ακριβή ένδειξη για το πώς θα μπορούσε να αποδώσει η μπαταρία σε εμπορική χρήση».
Ο διευθύνων σύμβουλος του τομέα υλικών μπαταριών της Johnson Matthey, Christian Gunther, πρόσθεσε: «Ως η πρώτη δημόσια εφαρμογή της τεχνολογίας μας eLNO, το διθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα προσφέρει ένα εκπληκτικό επόμενο βήμα για την προώθηση της πρωτοποριακής τεχνολογίας μας στην αγορά. Όχι μόνο ο δρομέας θα δημιουργήσει πολύτιμα δεδομένα δοκιμών, αλλά ανυπομονούμε να δώσουμε στους επιβάτες την ευκαιρία να βιώσουν τη συγκίνηση ενός ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων».
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.