Αυτοκινηση

To πρώτο διθέσιο και ηλεκτρικό παράλληλα όχημα F1

Πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δεύτερα

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Το πρώτο ηλεκτρικό και διθέσιο αυτοκίνητο F1
Το πρώτο ηλεκτρικό και διθέσιο αυτοκίνητο F1 © Twitter

To πρώτο ηλεκτροκίνητο και διθέσιο αυτοκίνητο αγώνων της Formula 1 είναι γεγονός και δημιούργημα των Envision Virgin Racing και Johnson Matthey.

Η Envision Virgin Racing και η Johnson Matthey δυο αμιγώς βρετανικές εταιρείες κατασκεύασαν το πρώτο ηλεκτροκίνητο και διθέσιο αυτοκίνητο αγώνων της Formula 1. Το όχημα κινείται με ενέργεια που του παρέχει ένας νέος τύπος μπαταριών ενώ οι δύο θέσεις είναι τοποθετημένες η μια πίσω από την άλλη. Το αυτοκίνητο πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτ. και έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

Οι δημιουργοί του αποφάσισαν να κατασκευάσουν ένα όχημα της Formula για δύο λόγους.Ο πρώτος και βασικότερος ήταν για να τεστάρουν την νέα μπαταρία στις πιο ακραίες συνθήκες ώστε να προχωρήσουν αν χρειάζεται σε κάποιες τροποποιήσεις ή βελτιώσεις για την μπαταρία που σκοπεύουν να βγάλουν σε μαζική παραγωγή το 2024 για χρήση στα συμβατικά αυτοκίνητα. Ο δεύτερος λόγος ήταν όπως λένε στα στελέχη των δύο εταιρειών το γεγονός ότι τοποθετώντας την νέα μπαταρία σε ένα όχημα της Formula το ενδιαφέρον των μίντια θα ήταν πολύ μεγάλο και έτσι θα προωθούνταν καλύτερα η ανάγκη της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντος. Αν η μπαταρία λειτουργήσει καλά στο αγωνιστικό αυτοκίνητο οι δύο εταιρείες θα την δώσουν προς χρήση σε μεγάλα μοντέλα αυτοκινήτων και σε οχήματα της κατηγορίας SUV.

Ο διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής τεχνολογίας της Envision Virgin Racing, Sylvain Filippi, δήλωσε: «Το διθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να δοκιμάζει και να ωθεί την απόδοση της μπαταρίας στα άκρα. Αυτή η τεχνολογία μπαταριών δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο έχουμε δει πριν και θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που θα το έβαζε πραγματικά στους ρυθμούς του και θα αναδείκνυε τις τεράστιες δυνατότητές του. Οι προκλητικές δοκιμές στην πίστα θα παρέχουν μια ακριβή ένδειξη για το πώς θα μπορούσε να αποδώσει η μπαταρία σε εμπορική χρήση». 

Ο διευθύνων σύμβουλος του τομέα υλικών μπαταριών της Johnson Matthey, Christian Gunther, πρόσθεσε: «Ως η πρώτη δημόσια εφαρμογή της τεχνολογίας μας eLNO, το διθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα προσφέρει ένα εκπληκτικό επόμενο βήμα για την προώθηση της πρωτοποριακής τεχνολογίας μας στην αγορά. Όχι μόνο ο δρομέας θα δημιουργήσει πολύτιμα δεδομένα δοκιμών, αλλά ανυπομονούμε να δώσουμε στους επιβάτες την ευκαιρία να βιώσουν τη συγκίνηση ενός ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων».

NEW PARTNERSHIP - Envision Virgin Racing signs multi-year strategic partnership with Johnson Matthey

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
 
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.