- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
To πρώτο διθέσιο και ηλεκτρικό παράλληλα όχημα F1
Πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δεύτερα
To πρώτο ηλεκτροκίνητο και διθέσιο αυτοκίνητο αγώνων της Formula 1 είναι γεγονός και δημιούργημα των Envision Virgin Racing και Johnson Matthey.
Η Envision Virgin Racing και η Johnson Matthey δυο αμιγώς βρετανικές εταιρείες κατασκεύασαν το πρώτο ηλεκτροκίνητο και διθέσιο αυτοκίνητο αγώνων της Formula 1. Το όχημα κινείται με ενέργεια που του παρέχει ένας νέος τύπος μπαταριών ενώ οι δύο θέσεις είναι τοποθετημένες η μια πίσω από την άλλη. Το αυτοκίνητο πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτ. και έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Οι δημιουργοί του αποφάσισαν να κατασκευάσουν ένα όχημα της Formula για δύο λόγους.Ο πρώτος και βασικότερος ήταν για να τεστάρουν την νέα μπαταρία στις πιο ακραίες συνθήκες ώστε να προχωρήσουν αν χρειάζεται σε κάποιες τροποποιήσεις ή βελτιώσεις για την μπαταρία που σκοπεύουν να βγάλουν σε μαζική παραγωγή το 2024 για χρήση στα συμβατικά αυτοκίνητα. Ο δεύτερος λόγος ήταν όπως λένε στα στελέχη των δύο εταιρειών το γεγονός ότι τοποθετώντας την νέα μπαταρία σε ένα όχημα της Formula το ενδιαφέρον των μίντια θα ήταν πολύ μεγάλο και έτσι θα προωθούνταν καλύτερα η ανάγκη της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντος. Αν η μπαταρία λειτουργήσει καλά στο αγωνιστικό αυτοκίνητο οι δύο εταιρείες θα την δώσουν προς χρήση σε μεγάλα μοντέλα αυτοκινήτων και σε οχήματα της κατηγορίας SUV.
Ο διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής τεχνολογίας της Envision Virgin Racing, Sylvain Filippi, δήλωσε: «Το διθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να δοκιμάζει και να ωθεί την απόδοση της μπαταρίας στα άκρα. Αυτή η τεχνολογία μπαταριών δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο έχουμε δει πριν και θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που θα το έβαζε πραγματικά στους ρυθμούς του και θα αναδείκνυε τις τεράστιες δυνατότητές του. Οι προκλητικές δοκιμές στην πίστα θα παρέχουν μια ακριβή ένδειξη για το πώς θα μπορούσε να αποδώσει η μπαταρία σε εμπορική χρήση».
Ο διευθύνων σύμβουλος του τομέα υλικών μπαταριών της Johnson Matthey, Christian Gunther, πρόσθεσε: «Ως η πρώτη δημόσια εφαρμογή της τεχνολογίας μας eLNO, το διθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα προσφέρει ένα εκπληκτικό επόμενο βήμα για την προώθηση της πρωτοποριακής τεχνολογίας μας στην αγορά. Όχι μόνο ο δρομέας θα δημιουργήσει πολύτιμα δεδομένα δοκιμών, αλλά ανυπομονούμε να δώσουμε στους επιβάτες την ευκαιρία να βιώσουν τη συγκίνηση ενός ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων».
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.