- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Το Ford Puma mHEV EcoBoost Hybrid 48-Volt ανεβάζει τον πήχη
Με τολμηρή σχεδίαση, εξελιγμένο υβριδικό mHEV κινητήρα, πλέον και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το B-SUV της Ford σε λίγο καιρό θα εκπροσωπεί τη μάρκα και στο WRC!
Το Ford Puma είναι ένα όμορφο, σύγχρονο και πρακτικό χάρη στους τεράστιους χώρους compact crossover.
Το Ford Puma καταγράφει ήδη ρεκόρ πωλήσεων και πώς να μη συμβαίνει αυτό, αφού είναι ένα όμορφο, σύγχρονο και πρακτικό χάρη στους τεράστιους χώρους compact crossover. Με «όπλα» του τον μοντέρνο «συμπαγή» σχεδιασμό του εμπνευσμένο από τα SUV, την υβριδική τεχνολογία EcoBoost Hybrid και τα οφέλη που συνεπάγεται αυτή, τους κορυφαίους χώρους και τις έξυπνες λύσεις που προσφέρει με σημείο αναφοράς το καινοτόμο MegaBox, αλλά και τη «συμπεριφορά» του στον δρόμο που είναι συνώνυμη του σπορ DNA της Ford, έχει ανεβάσει συνολικά τον πήχη του ανταγωνισμού στην κατηγορία του.
Και όλα αυτά, με τον αντίκτυπο που δημιούργησαν στις διεθνείς αγορές, έδωσαν την ευκαιρία στην Ford να το επιλέξει ώστε ως brand να την εκπροσωπήσει τα επόμενα χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC).
Σχεδίαση
«Πιστό» στην αντισφηνοειδή σχεδιαστική γραμμή (Anti-Wedge Design), το Puma διαθέτει χαμηλή, κεκλιμένη οροφή που διαμορφώνει μια εντυπωσιακή και άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα.
Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε παρά να βρίθει τεχνολογιών. Και μάλιστα ό,τι πιο σύγχρονο συναντά κάποιος στην αγορά.
Το Puma χρησιμοποιεί 12 αισθητήρες υπερήχων, τρία ραντάρ και δύο κάμερες τοποθετημένα γύρω από το αυτοκίνητο για την υποστήριξη του «πακέτου» τεχνολογιών Ford Co-Pilot360 που βελτιώνουν τα επίπεδα προστασίας των επιβατών, την οδική συμπεριφορά, αλλά και τη διαδικασία στάθμευσης. Παράλληλα το νέο Local Hazard Information, το οποίο είναι σε θέση να ενημερώσει τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις στον δρόμο πριν γίνουν αντιληπτές από τον ίδιο ή τους αισθητήρες του οχήματος.
Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που προσφέρει πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία ανοίγματος.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όμως, που θα το χρησιμοποιήσουμε για να πάμε από την Κηφισιά στην Γλυφάδα και από την Ηλιούπολη στην Κομοτηνή, χρειάζεται χώρους. Και εδώ δεν υπάρχει «έκπτωση» πουθενά. Το Ford Puma προσφέρει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία του που φτάνει τα 456 λίτρα, ενώ μας εκπλήσσει ευχάριστα το MegaBox, ένας βαθύς και ευέλικτος αποθηκευτικός χώρος φόρτωσης 80 λίτρων στον οποίο μπορούν άνετα να μεταφερθούν δύο τσάντες του γκολφ σε κάθετη θέση! Μάλιστα μπορεί να γίνει αποθήκευση «βρώμικου» εξοπλισμού, μια και η τάπα αποστράγγισης στο κάτω τμήμα του MegaBox καθιστά εύκολο το καθάρισμά του με νερό. Μην ξεχνάτε ότι μπορεί να προσφέρετε ένα μπάνιο και στον αγαπημένο σας σκύλο!
Στον δρόμο
Ο βενζινοκινητήρας Ford EcoBoost 1.0 λίτρου –έξι φορές νικητής του βραβείου «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς»– είναι διαθέσιμος στο Puma με υβριδικές επιλογές μεταξύ 125 ή 155 ίππους. Η ήπια αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία ηλεκτροκίνησης (mild Hybrid Electric Vehicle ή mHEV) χρησιμοποιεί μια ολοκληρωμένη μονάδα εκκινητή και γεννήτριας (Belt-driven Integrated Starter/Generator ή BISG) που κινείται με ιμάντα και αντικαθιστά τον τυπικό εναλλάκτη. Να σημειώσουμε εδώ ότι το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.
Όσον αφορά τη συμπεριφορά του συνόλου στον δρόμο, τα λέει όλα το όνομα Ford: το ασυναγώνιστο άμεσο τιμόνι και η τέλεια συμπεριφορά στον δρόμο. Τα mode Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail επιτρέπουν στους οδηγούς να διαμορφώνουν την οδηγική εμπειρία σύμφωνα με τις εκάστοτε οδικές, καιρικές και εδαφικές συνθήκες, ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι 16,6 εκ.
Το νέο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch Transmission-DCT) επτά σχέσεων, συνδυάζεται αποκλειστικά με την 3κύλινδρη υπερτροφοδοτούμενη έκδοση 1.0 EcoBoost του Ford Puma, που αποδίδει 125 ή 155 ίππους. Σύμφωνα δε με τις εργοστασιακές μετρήσεις, το Puma με αυτόματο κιβώτιο παρουσιάζει μικτή κατανάλωση 6 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπή ρύπων CO2 137 γρ./χλμ. (125PS/WLTP). Αξίζει εδώ να αναφερθεί ότι υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής αλλαγής σχέσεων από τον οδηγό, μέσω των paddles στο τιμόνι.
Τιμές
Το Ford Puma ST-Line 5Θ 1.0L EcoBoost, 125PS, mHEV με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει 21.402 ευρώ και η αντίστοιχη έκδοση με 7-τάχυτο αυτόματο κοστίζει 23.759 ευρώ. Με κλείσιμο παραγγελίας τώρα, με προστασία τιμής και προνομιακό επιτόκιο από 1,99%. Το πρόγραμμα διατίθεται μέσω του Επίσημου Δικτύου Ford κι εσείς μπορείτε να κλείσετε τώρα το δικό σας μπαίνοντας στο: www.ford.gr/cars?bnpShowroom=on.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο εγωκεντρικός Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.