Ανασκόπηση του Ράλι Καταλονίας2021
Το επερχόμενο Rally Monza θα είναι ένας μελαγχολικός αγώνας από πολλές απόψεις
Ράλι Καταλονίας - Ανασκόπηση: Τι έγινε στους αγώνες, ποιοι ήταν οι νικητές, τι θα γίνει στο επερχόμενο Rally Monza, ποιες αλλαγές περιμένουμε την επόμενη χρονιά
Φέτος, το ράλι Καταλονίας με έδρα το Salou στην Costa Daurada επέστρεψε αμιγώς ασφάλτινο για πρώτη φορά από το 2009, μετά από 12 χρόνια ως μεικτός αγώνας (χώμα και άσφαλτος). Αυτός ήταν ο προτελευταίος αγώνας για το πρωτάθλημα του 2021. Ο τελευταίος ήταν αρχικά να διεξαχθεί στην Ιαπωνία, αλλά λόγω της κατάστασης της πανδημίας στη χώρα, η οργανωτική επιτροπή αποφάσισε, για δεύτερη συνεχή χρονιά, να τον ακυρώσει, και έτσι στη θέση του μπήκε ξανά το Ράλι Μόντσα, στην Ιταλία.
Το 1-2 του Neuville και του Sordo, όσον αφορά στους πόντους που απονέμονται στην τελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) κάθε αγώνα, τη λεγόμενη Power Stage, σημαίνει ότι ο αγώνας μεταξύ της Toyota Gazoo Racing και της Hyundai Motorsport για το «στέμμα» των κατασκευαστών του 2021 θα αποφασιστεί στον τελευταίο γύρο. Στο Rally Monza επίσης θα καθοριστεί και ο πρωταθλητής στην κατηγορία των οδηγών, καθότι η μάχη συνεχίζεται ακόμα μεταξύ του Sebastien Ogier, του Elfyn Evans και του Thierry Neuville.
Να σημειώσουμε, πρώτον, ότι ο Neuville κατέκτησε τη δεύτερη νίκη του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2021 με μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο RallyRACC - Rally de España το απόγευμα της Κυριακής, και δεύτερον ότι στην κατηγορία WRC2, ο νικητής για το πρωτάθλημα οδηγών 2021 ανακοινώθηκε στο τέλος του αγώνα στην Ισπανία, και είναι ο Andreas Mikkelsen. Αυτό συνέβη γιατί ο 2ος στην κατηγορία, Mads Ostberg, δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει αρκετούς πόντους στο Ράλι Καταλονίας, ο οποίος ήταν ο τελευταίος του αγώνας για φέτος.
Ο Neuville παραλίγο να χάσει τον αγώνα καθότι αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα φτάνοντας στην Power Stage, κάτι που σήμαινε ότι ο συνοδηγός του Martijn Wydaeghe έσπρωξε το i20 μέχρι το σημείο regroup πριν το σημείο εκκίνησης της Ε.Δ. Το πλήρωμα κατάφερε να επανεκκινήσει το αυτοκίνητο και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα χωρίς περαιτέρω προβλήματα, αλλά το περιστατικό ταρακούνησε τον Neuville. Όταν τερμάτισε είπε το εξής: «Ανακουφίζομαι που βρίσκομαι στο τέλος. Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο, αλλά παλέψαμε πολύ σκληρά. Είχαμε μια καλή καθαρή πορεία και, μέχρι το τέλος, όλα ήταν τέλεια. Δυστυχώς, το περιστατικό αυτό προκάλεσε πολύ άγχος πριν από την τελευταία Ε.Δ. Είμαι πραγματικά απογοητευμένος, γιατί εκτός αυτού το Σαββατοκύριακο θα είχε υπάρξει τέλειο και ωραίο, αλλά τώρα δεν είναι».
Η επόμενη χρονιά θα έχει πολλές αλλαγές και όχι μόνο επειδή τα αυτοκίνητα στην κορυφαία κατηγορία θα είναι πια υβριδικά. Οι ομάδες έχουν ήδη αποφασίσει ποια πληρώματα θα τους αντιπροσωπεύσουν το 2022. Όσον αφορά την Toyota Gazoo Racing, o Elfyn Evans και ο Kalle Rovanperä θα αγωνιστούν σε όλους τους αγώνες με το νέο υβριδικό αυτοκίνητο Rally1 αφού υπογράψουν νέα συμβόλαια με την ομάδα, ενώ ο πολλαπλός παγκόσμιος πρωταθλητής Sébastien Ogier θα συνεχίσει επίσης να αγωνίζεται για την Toyota αλλά μόνο σε επιλεγμένους αγώνες. Μετά από πολλά χρόνια όμως, ο Julien Ingrassia, ο συνοδηγός του Ogier, δεν θα κάθεται δίπλα του καθότι αποφάσισε να αποχωρήσει. Στη θέση του θα είναι ο Benjamin Veillas, ο οποίος έχει ήδη εργαστεί στενά με τον Ogier για αρκετά χρόνια σε διάφορες δοκιμές. Η ομάδα ολοκληρώνεται με την παρουσία του Esappeka Lappi, με τον συνοδηγό του Janne Ferm, ο οποίος θα επιστρέψει στην κορυφαία κατηγορία του WRC για να μοιραστεί ένα αυτοκίνητο με τον Ogier κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Στην Ford M-Sport o Ιρλανδός συνοδηγός Chris Patterson, ο οποίος επανήλθε μετά από χρόνια για να συνεργαστεί με τον Gus Greensmith φέτος, αποφάσισε να αποσυρθεί μετά το πέρας του αγώνα στην Ισπανία. «Είναι πολύ λυπηρό», είπε ο Greensmith στο WRC.com, «αλλά ήξερα ότι ήταν μόνο για ένα χρόνο. Αυτός ήταν ο τελευταίος μας αγώνας μαζί». Η ομάδα της M-Sport θα καλωσορίσει το 2022 τον επίσης Ιρλανδό Craig Breen, με τον συνοδηγό του Paul Nagle, κάτι το οποίο δεν προκαλεί έκπληξη. Τέλος, στην ομάδα της Hyundai παραμένουν ο Ott Tanak και ο Thierry Neuville, ενώ το 3ο αυτοκίνητο της ομάδας θα μοιραστούν ο Dani Sordo και ο Oliver Solberg.
O τελευταίος αγώνας, WRC FORUM8 ACI Rally Monza, ο οποίος θα διεξαχθεί 18-21 Νοεμβρίου θα καθορίσει τους πρωταθλητές, και στην κατηγορία οδηγών και κατασκευαστών, και ευχόμαστε να είναι το ίδιο συναρπαστικός και αναπάντεχος όσο πέρσι. Δυστυχώς θα είναι επίσης και λίγο «μελαγχολικός» καθότι θα είναι η τελευταία φορά που θα δούμε τα αυτοκίνητα αυτά στο δρόμο και θα ακούσουμε το βρυχηθμό αυτών των κινητήρων.
*Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.