Ράλλυ Φινλανδίας 2021: O Elfyn Evans βρίσκεται στην πρώτη θέση
Θα καταφέρει να κρατήσει την πρωτιά ή θα υποκύψει στην πίεση από τον Ott Tanak;
Ράλλυ Φινλανδίας 2021: Ανασκόπηση της δεύτερης μέρας - Προηγείται στην κατάταξη ο Elfyn Evans, με τον Ott Tanak να τον ακολουθεί.
Η ημέρα ξεκίνησε σήμερα με τη Hyundai να έχει το 1-2 με τον Craig Breen και τον Ott Tanak στις αντίστοιχες θέσεις, με Hyundai i20, και την Toyota Gazoo Racing το 3 με τον Elfyn Evans, με Toyota Yaris, ο οποίος ήταν 6 δευτερόλεπτα μακριά από τον Breen αλλά καιροφυλακτούσε. Κατά τη διάρκεια της ημέρα όμως, η οποία είχε 9 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), 4 στο πρωινό σκέλος και 5 στο απογευματινό, η αυτοπεποίθηση των οδηγών άλλαξε αρκετά και ανέτρεψε σε μεγάλο βαθμό την κατάταξη σε όλο της το φάσμα.
Οι άτυχοι της ημέρας ήταν με διαφορά ο Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, ο οποίος στη 2η Ε.Δ. της ημέρας «βρήκε» κάπου και βγήκε εκτός δρόμου και εκτός αγώνα 400 μέτρα πριν τον τερματισμό της Ε.Δ., και ο ομόσταυλός του Kalle Rovanpera, ο οποίος στην 4η Ε.Δ. της ημέρας (10ης του αγώνα) έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και έπεσε με μεγάλη ταχύτητα πάνω σε ένα ανάχωμα, βγαίνοντας και αυτός εκτός αγώνα. Στην προηγούμενη Ε.Δ. ο Rovanpera είχε ήδη εκφράσει πόσο δυσαρεστημένος ήταν και από τις επιδόσεις του, αλλά κυρίως από το γεγονός ότι δεν μπορούσε να «κουμαντάρει» το αυτοκίνητο (κάτι το οποίο έλεγε από χθες) και ότι προσπαθεί απλά να επιβιώσει. Όταν συνέβη αυτό ήταν στην 4η θέση και 12 δευτερόλεπτα από τον Tanak ο οποίος βρισκόταν στην 3η.
Άτυχος όμως υπήρξε εντέλει και ο Thierry Neuville, με Hyundai i20, ο οποίος κατείχε καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας την 5η θέση και προσπαθούσε να φτάσει τον Esapekka Lappi, με Toyota Yaris (τον οποίο τελευταία φορά είδαμε στη Monza πέρσι, και τρέχει για πρώτη φορά φέτος) για να εξασφαλίσει πόντους για τη Hyundai. Στην 8η Ε.Δ. της ημέρας είχε μια ζημιά στο αυτοκίνητο, έσπασαν οι προβολείς, και σταμάτησε στην άκρη του δρόμου. Ως εκ τούτου, ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, πήρε τη θέση του Neuville και βρίσκεται αυτός τώρα στην 5η θέση. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο Ogier έχει υπάρξει ουσιαστικά άφαντος από την αρχή του αγώνα και δεν έχει πάρει κανένα ρίσκο, έχοντας έναν ήπιο και σταθερό ρυθμό ο οποίος προφανώς του εξασφαλίζει ένα ασφαλές «πέρασμα» στην επόμενη φάση.
Ο Breen αν και ξεκίνησε πρώτος σήμερα, άρχισε σιγά-σιγά να χάνει 1-2 δευτερόλεπτα σε κάθε Ε.Δ. χάνοντας ίσως την αυτοπεποίθησή του και νιώθοντας την πίεση από τον Evans. Στην 5η Ε.Δ. της ημέρας ακούμπησε μια αχυρόμπαλα η οποία επηρέασε κάτι φαινομενικά αμελητέο και αισθητικό στο αυτοκίνητο, αλλά που εντέλει επηρέασε την αεροδυναμική του Hyundai του και έτσι συνέχισε να χάνει χρόνο. Βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 3η θέση με 19.5 δευτερόλεπτα διαφορά.
Δράματα είχαμε και στην κατηγορία WRC2, όπου ο Oliver Solberg, με Hyundai i20 N Rally2, είχε ένα ατύχημα στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας και βγήκε εκτός αγώνα. Ο Mads Ostberg, με Citroen C4 Rally2, αν και κρατάει σταθερά τη 2η θέση στην κατηγορία του (μετά τον Φινλανδό Teemu Suninen, με Volkswagen Polo GTI R5, ο οποίος είναι στην 1η) εξέφρασε την απογοήτευσή του επειδή δεν αισθάνεται καθόλου καλά το αυτοκίνητο. Τέλος, ο Ρώσσος Nikolay Gryazin, με Volkswagen Polo GTI R5, ο οποίος ήταν μεταξύ 3ης και 4ης θέσης, έπαθε λάστιχο και στην 2η και στην 3η Ε.Δ. της ημέρας και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Η μεγάλη μάχη θα δοθεί αύριο μεταξύ Tanak και Evans (τους χωρίζουν 9.1 δευτερόλεπτα), όπου θα δούμε κατά πόσο ο Ουαλλός θα καταφέρει να κρατήσει την ψυχραιμία του και τις υψηλές επιδόσεις που είχε σήμερα, όταν ο Εσθονός Tanak πιέσει για να πάρει την υψηλότερη θέση στο βάθρο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Το μικρό best seller έρχεται με τη χαρακτηριστική μάσκα Opel Vizor εμπρός, νέο cockpit και πλήθος τεχνολογιών
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.