Ράλλυ Φινλανδίας 2021: O Elfyn Evans βρίσκεται στην πρώτη θέση
Θα καταφέρει να κρατήσει την πρωτιά ή θα υποκύψει στην πίεση από τον Ott Tanak;
Ράλλυ Φινλανδίας 2021: Ανασκόπηση της δεύτερης μέρας - Προηγείται στην κατάταξη ο Elfyn Evans, με τον Ott Tanak να τον ακολουθεί.
Η ημέρα ξεκίνησε σήμερα με τη Hyundai να έχει το 1-2 με τον Craig Breen και τον Ott Tanak στις αντίστοιχες θέσεις, με Hyundai i20, και την Toyota Gazoo Racing το 3 με τον Elfyn Evans, με Toyota Yaris, ο οποίος ήταν 6 δευτερόλεπτα μακριά από τον Breen αλλά καιροφυλακτούσε. Κατά τη διάρκεια της ημέρα όμως, η οποία είχε 9 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), 4 στο πρωινό σκέλος και 5 στο απογευματινό, η αυτοπεποίθηση των οδηγών άλλαξε αρκετά και ανέτρεψε σε μεγάλο βαθμό την κατάταξη σε όλο της το φάσμα.
Οι άτυχοι της ημέρας ήταν με διαφορά ο Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, ο οποίος στη 2η Ε.Δ. της ημέρας «βρήκε» κάπου και βγήκε εκτός δρόμου και εκτός αγώνα 400 μέτρα πριν τον τερματισμό της Ε.Δ., και ο ομόσταυλός του Kalle Rovanpera, ο οποίος στην 4η Ε.Δ. της ημέρας (10ης του αγώνα) έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και έπεσε με μεγάλη ταχύτητα πάνω σε ένα ανάχωμα, βγαίνοντας και αυτός εκτός αγώνα. Στην προηγούμενη Ε.Δ. ο Rovanpera είχε ήδη εκφράσει πόσο δυσαρεστημένος ήταν και από τις επιδόσεις του, αλλά κυρίως από το γεγονός ότι δεν μπορούσε να «κουμαντάρει» το αυτοκίνητο (κάτι το οποίο έλεγε από χθες) και ότι προσπαθεί απλά να επιβιώσει. Όταν συνέβη αυτό ήταν στην 4η θέση και 12 δευτερόλεπτα από τον Tanak ο οποίος βρισκόταν στην 3η.
Άτυχος όμως υπήρξε εντέλει και ο Thierry Neuville, με Hyundai i20, ο οποίος κατείχε καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας την 5η θέση και προσπαθούσε να φτάσει τον Esapekka Lappi, με Toyota Yaris (τον οποίο τελευταία φορά είδαμε στη Monza πέρσι, και τρέχει για πρώτη φορά φέτος) για να εξασφαλίσει πόντους για τη Hyundai. Στην 8η Ε.Δ. της ημέρας είχε μια ζημιά στο αυτοκίνητο, έσπασαν οι προβολείς, και σταμάτησε στην άκρη του δρόμου. Ως εκ τούτου, ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, πήρε τη θέση του Neuville και βρίσκεται αυτός τώρα στην 5η θέση. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο Ogier έχει υπάρξει ουσιαστικά άφαντος από την αρχή του αγώνα και δεν έχει πάρει κανένα ρίσκο, έχοντας έναν ήπιο και σταθερό ρυθμό ο οποίος προφανώς του εξασφαλίζει ένα ασφαλές «πέρασμα» στην επόμενη φάση.
Ο Breen αν και ξεκίνησε πρώτος σήμερα, άρχισε σιγά-σιγά να χάνει 1-2 δευτερόλεπτα σε κάθε Ε.Δ. χάνοντας ίσως την αυτοπεποίθησή του και νιώθοντας την πίεση από τον Evans. Στην 5η Ε.Δ. της ημέρας ακούμπησε μια αχυρόμπαλα η οποία επηρέασε κάτι φαινομενικά αμελητέο και αισθητικό στο αυτοκίνητο, αλλά που εντέλει επηρέασε την αεροδυναμική του Hyundai του και έτσι συνέχισε να χάνει χρόνο. Βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 3η θέση με 19.5 δευτερόλεπτα διαφορά.
Δράματα είχαμε και στην κατηγορία WRC2, όπου ο Oliver Solberg, με Hyundai i20 N Rally2, είχε ένα ατύχημα στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας και βγήκε εκτός αγώνα. Ο Mads Ostberg, με Citroen C4 Rally2, αν και κρατάει σταθερά τη 2η θέση στην κατηγορία του (μετά τον Φινλανδό Teemu Suninen, με Volkswagen Polo GTI R5, ο οποίος είναι στην 1η) εξέφρασε την απογοήτευσή του επειδή δεν αισθάνεται καθόλου καλά το αυτοκίνητο. Τέλος, ο Ρώσσος Nikolay Gryazin, με Volkswagen Polo GTI R5, ο οποίος ήταν μεταξύ 3ης και 4ης θέσης, έπαθε λάστιχο και στην 2η και στην 3η Ε.Δ. της ημέρας και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Η μεγάλη μάχη θα δοθεί αύριο μεταξύ Tanak και Evans (τους χωρίζουν 9.1 δευτερόλεπτα), όπου θα δούμε κατά πόσο ο Ουαλλός θα καταφέρει να κρατήσει την ψυχραιμία του και τις υψηλές επιδόσεις που είχε σήμερα, όταν ο Εσθονός Tanak πιέσει για να πάρει την υψηλότερη θέση στο βάθρο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.