- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ξεκίνησε το 70ό Ράλλυ Φινλανδίας
Ο Craig Breen παίρνει τα ηνία και ηγείται του ράλι μετά το τέλος της πρώτης ημέρας
Πρώτη μέρα του θρυλικού Ράλλυ Φινλανδίας και ξεχώρισε ο Ιρλανδός Craig Breen (1ος), με Hyundai i20
Παρασκευή 1η Οκτώβρη, ήταν η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Φινλανδίας, το οποίο διεξάγεται μετά από πολλά χρόνια έξω από την παραδοσιακή καλοκαιρινή του περίοδο, και η διαφορά αυτή μεταξύ Αυγούστου και Οκτώβρη ήταν εμφανής όχι μόνο στο τοπίο, το οποίο είναι ξεκάθαρα φθινοπωρινό, αλλά στη θερμοκρασία, η οποία είναι σημαντικά χαμηλότερη, και στο χώμα το οποίο δεν είναι τόσο στεγνό λόγω βροχής και υγρασίας. Το τελευταίο αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα στην εξέλιξη του αγώνα σήμερα καθότι αρκετά πληρώματα είπαν πως η πρόσφυση είναι πολύ διαφορετική λόγω καιρικών συνθηκών.
Σήμερα ήταν και τα γενέθλια του Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, ο οποίος έγινε 21 ετών. Αν και οι Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) αυτές του είναι πολύ οικείες, ο Rovanpera δεν τα πήγε πολύ καλά σήμερα, και μετά την 3η Ε.Δ. της ημέρας δήλωσε πως ενώ κάνει ότι μπορεί, και παίρνει ρίσκα, δεν μπορεί να πιέσει περισσότερο και νιώθει ότι το αυτοκίνητο δεν είναι σταθερό. Στο απογευματινό σκέλος του αγώνα μόνο κατάφερε να τερματίσει 2ος σε 2 Ε.Δ. Σε αυτόν τον αγώνα είδαμε και την επιστροφή του Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, ο οποίος τρέχει με καινούργιο συνοδηγό, τον Aaron Johnston, και ο οποίος θεωρεί το Ράλι Φινλανδίας τον «ντόπιο» του αγώνα, καθότι μένει εκεί και αρκετά χρόνια. Ο Katsuta ξεκίνησε πάρα πολύ καλά αλλά στη 2η Ε.Δ. έχασε τον έλεγχο, έκανε μια στροφή 360 μοιρών και ευτυχώς συνέχισε, προς μεγάλη μας έκπληξη χωρίς να φύγει εκτός δρόμου ή να χτυπήσει κάτι, αλλά δυστυχώς έχασε πολύτιμο χρόνο και είναι τώρα 8ος στην κατάταξη.
Τις καλύτερες επιδόσεις σήμερα είχαν ο Ιρλανδός Craig Breen (1ος), με Hyundai i20, ο οποίος με ενθουσιασμό είπε πόσο χαρούμενος είναι και πόσο συναρπαστικός είναι αυτός ο αγώνας λόγω ταχύτητας, και ο Ott Tanak (2ος), επίσης με Hyundai i20, ο οποίος είναι ολοένα και πιο χαμογελαστός, κάτι στο οποίο δεν μας έχει συνηθίσει. Σε καλή φόρμα φαίνεται επίσης να είναι και ο Elfyn Evans (3ος), με Toyota Yaris, ο οποίος προφανώς παλεύει όσο μπορεί να μαζέψει πόντους, έχοντας τώρα μπει στην τελευταία ευθεία του πρωταθλήματος.
Εκτενώς σχολιάστηκε το γεγονός σήμερα ότι αυτός είναι ο τελευταίος χωμάτινος αγώνας με αυτά τα αυτοκίνητα διότι από το 2022 στην κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι τα αυτοκίνητα θα είναι υβριδικά. Ο πρώτος αγώνας που θα το δούμε αυτό θα είναι στο θρυλικό Ράλι Μόντε-Κάρλο στα τέλη Ιανουαρίου.
*Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.