- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μια βραδιά αφιερωμένη στη φιλοσοφία της Mazda
«Το σίγουρο είναι ότι οι παιδικές αγάπες δεν ξεχνιούνται ποτέ. "Once a Mazda, always a Mazda"»
Όσα έγιναν στην εκδήλωση για τη φιλοσόφία της Mazda - Οι καλεσμένοι και νέα εποχή της Mazda 27 μήνες μετά την επαναλειτουργία στην Ελλάδα
Το γεγονός
Είναι από εκείνες τις βραδιές που δεν θέλεις να τελειώσουν, όχι απλά επειδή περνάς υπέροχα με λαμπερούς οικοδεσπότες, αλλά και επειδή γίνεσαι πιο πλούσιος σε επαγγελματική γνώση μιλώντας με στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας και συναδέλφους.
Πότε και πού;
Ένα φθινοπωρινό, αλλά με καλοκαιρινό «mood» βράδυ του Σεπτεμβρίου, συνεργάτες της Mazda και δημοσιογράφοι του αυτοκινητιστικού Τύπου βρεθήκαμε στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, σε ένα υπέροχο χώρο με συγκινητικά όμορφη θέα, για να απολαύσουμε όλοι μαζί μια βραδιά αφιερωμένη στη φιλοσοφία της Mazda.
Ξεχωριστοί καλεσμένοι μάς «ταξίδεψαν» στην Ιαπωνία μέσα από τις δημιουργίες τους, ενώ το παρών έδωσε και ο γνωστός σεφ κ. Σωτήρης Κοντιζάς, ο οποίος πρόσφατα επανασυνδέθηκε με τη μάρκα. Και όπως ειπώθηκε από αμφότερα τα μέρη: «Το σίγουρο είναι ότι οι παιδικές αγάπες δεν ξεχνιούνται ποτέ. "Once a Mazda, always a Mazda"».
Κατά τη διάρκεια της βραδιάς παρουσιάστηκε το «αύριο» που σχεδιάζει η Mazda για να προάγει τη βιωσιμότητα του πλανήτη και της κοινωνίας, έγιναν αναφορές στα νέα μοντέλα και τις καινοτομίες που σκοπεύει να φέρει η μάρκα, ενώ πραγματοποιήθηκε και ένας απολογισμός για τη μέχρι τώρα παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Νέα εποχή
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε το όραμα και η στρατηγική της μάρκας, με εστίαση στην προστασία του περιβάλλοντος και την μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) να είναι βασικός στόχος για τη Mazda. Η ιαπωνική μάρκα δεσμεύεται, έως το 2050, να γίνει ουδέτερη σε άνθρακα, σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της.
Για να επιτευχθεί αυτός ο φιλόδοξος στόχος, η Mazda ακολουθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που ονομάζεται «Προσέγγιση πολλαπλών λύσεων», η οποία υποστηρίζει ότι όλες οι διαθέσιμες λύσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, και για να ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες ατομικής μετακίνησης ή σε τοπικές συνθήκες. Στόχος της Mazda είναι να έχει όλα της τα νέα μοντέλα, πλήρως ή μερικώς εξ-ηλεκτρισμένα έως το 2030, ενώ ταυτόχρονα να τελειοποιήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως - όλα σύμφωνα πάντα με το όραμα της εταιρείας στην κατασκευή αυτοκινήτων για όσους αγαπούν την οδήγηση.
Μέσα από παγκόσμιες συνεργασίες και καινοτόμες υπηρεσίες όπως το MyMazdaApp, η αντισυμβατική μάρκα σχεδιάζει μία νέα εποχή, όπου η μετακίνηση προσφέρεται ως υπηρεσία προσβλέποντας στη σύνδεση των ανθρώπων μεταξύ τους και τη σύνδεση τους με την κοινωνία.
Η Mazda στην Ελλάδα: 27 μήνες από την επαναλειτουργία της
Τον Ιούνιο του 2019, η Mazda επέστρεψε εμπορικά στην Ελληνική αγορά με τη Mazda Autoone, εταιρία μέλος του ισχυρού και καταξιωμένου Ομίλου Συγγελίδη, μετά από 10 χρόνια απουσίας.
Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της η Mazda Autoone υιοθετεί μια στρατηγική βασισμένη σε 3 πυλώνες: Υψηλή γνώση του προϊόντος, αμεσότητα στη διαχείριση του πελάτη και ευγένεια. Μέσα σε 27 μήνες η στρατηγική έχει αποδώσει και εξασφαλίζει την εντυπωσιακή ανταπόκριση του κόσμου. Έχοντας διαχειριστεί περισσότερα από 6.600 αιτήματα πελατών και έχοντας καταγράψει 830 ταξινομήσεις, προσθέτει άλλη μία διάκριση στην λειτουργία της. Στην έρευνα που πραγματοποίει κάθε μήνα η Mazda Motor Europe παρακολουθώντας τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών, η Ελλάδα (Mazda Autoone) αναγνωρίζεται ως η χώρα με τα υψηλότερα αποτελέσματα στη Νοτιοανατολικής Ευρώπη και βαθμολογείται με 97%!
Στο επίκεντρο της βραδιάς
Ενδιαφέροντα στοιχεία και για την Ελληνική αγορά ανακοινώθηκαν κατά την διάρκεια της βραδιάς από την κα Μαρία Κατσαρέα διευθύντρια Marketing της Mazda. Σύμφωνα με στοιχεία ταξινομήσεων, στην Ελλάδα υπάρχει μια σημαντική μερίδα καταναλωτών που επιλέγει αυτοκίνητα Ιαπωνικών μαρκών, συγκεκριμένα 1 στους 4.
Παραδοσιακά, οι καταναλωτές αυτοί αναζητούν αυτοκίνητα που ακόμα παράγονται στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου αφού το Made in Japan είναι συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και της αδιαμφισβήτητης αξιοπιστίας.
Σήμερα η Mazda αποτελεί μεμονωμένο παράδειγμα εταιρίας αυτοκινήτων που διατηρεί τις γραμμές παραγωγής της στην Ιαπωνία προσφέροντας καθαρόαιμα Made in Japan μοντέλα.
Tips
Με το 99% των αυτοκινήτων Mazda να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, ένα «ταξίδι» στην Ιαπωνική κουλτούρα ήταν απαραίτητο. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς οι καλεσμένοι μυήθηκαν στην τέχνη του Origami, την Ιαπωνική τέχνη της χαρτοδιπλωτικής από την εξπέρ του είδους κα Άρτεμις Κατσαμπάνη-Ότα, και της Ιαπωνικής Καλλιγραφίας, της καλλιτεχνικής γραφής της Ιαπωνικής γλώσσας από τον ειδήμονα κο Ναπολέοντα Ξιφαρά.