- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Kalle Rovanpera έγινε ο νεότερος νικητής
Όχι μόνο δεν δυσκολεύτηκε, όχι μόνο δεν είχε σκληρό ανταγωνισμό, αλλά ο Kalle Rovanpera στον αγώνα αυτό ήταν σε μία κατηγορία δική του
Ράλλυ Ακρόπολις: Ο φινλανδός Kalle Rovanpera έγινε ο νεότερος νικητής στην ιστορία της διοργάνωσης - Οι βαθμολογίες και η συνολική κατάταξη
Πριν λίγες ώρες ολοκληρώθηκε το πρώτο Ράλλυ Ακρόπολις μετά από 8 ολόκληρα χρόνια. Πριν λίγα λεπτά, επιβεβαιώθηκε και η συμμετοχή μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) όχι μόνο για το 2022, αλλά και για το 2023, κάτι το οποίο επιβεβαιώνει ότι η Οργανωτική Επιτροπή του Ράλλυ Ακρόπολις έφερε εις πέρας ένα έργο μεγάλο, ειδικά δεδομένων των δύσκολων συνθηκών με την Covid-19. Σε περισσότερες λεπτομέρειες για την όλη διοργάνωση θα μπούμε αύριο, Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, στην παραδοσιακή ανασκόπησή μας. Για τώρα ας δούμε τι έγινε σήμερα, ποιοι ήταν οι νικητές και πως τελείωσε ο θρυλικός μας αγώνας.
Όταν τελείωσε και το απογευματινό σκέλος του Σαββάτου, ο Kalle Rovanpera είχε 30.8 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ott Tanak, κάτι που οπωσδήποτε του πρόσφερε όχι μόνο αυτοπεποίθηση, αλλά ενδεχομένως και μια αίσθηση ηρεμίας ότι δεν χρειάζεται να ρισκάρει την τελευταία ημέρα καθότι η διαφορά ήταν «ασφαλής». Παρόλο όμως που, όπως έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν, η έννοια της «ασφάλειας» στα Ράλι δεν υπάρχει, και τα πράγματα αλλάζουν κυριολεκτικά ανά πάσα στιγμή, ο νεαρός Φινλανδός αψήφησε όλους τους κανόνες και όχι μόνο τερμάτισε 1ος σε 2 από τις 3 Ε.Δ. της τελευταίας ημέρας του αγώνα, αλλά αύξησε τη διαφορά του με τον Tanak κατά 11.3 δευτερόλεπτα.
O Sebastien Ogier, αντιθέτως, έχασε έδαφος σε σχέση με τον Tanak και ίσως επέλεξε να υπάρξει πιο σταθερός και προσεκτικός, γνωρίζοντας ότι ο Dani Sordo είναι σε «απόσταση ασφαλείας». Ο Thierry Neuville, με Hyundai i20, και ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris, ήταν οι άτυχοι του Ράλλυ Ακρόπολις, καθότι αντιμετώπισαν και οι δύο προβλήματα με το αυτοκίνητο από την Παρασκευή, κάτι το οποίο τους έβγαλε εκτός συναγωνισμού από νωρίς. Ο Evans είπε σήμερα, στο τέλος της Power Stage, ότι υπάρχουν πολλά «αν» και «αλλά», όμως η αλήθεια είναι ότι απλά δεν ήταν το σαββατοκύριακό μας. Κοινώς, «δεν μας ήθελε». Από την άλλη, για τον Neuville, στεναχωρηθήκαμε αρκετά, γιατί είχαμε την ευκαιρία να τον παρακολουθήσαμε στις δοκιμές που έκανε η Hyundai νωρίτερα μέσα στο καλοκαίρι, και ο ρυθμός του ήταν πραγματικά εξαιρετικός.
Προς μεγάλη μας έκπληξη ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta WRC, κατάφερε και ανέβηκε στην 5η θέση της κατάταξης, και είχε έναν «καθαρό» και χωρίς προβλήματα αγώνα. Ο ομόσταυλός του, Adrien Fourmaux, είχε μέτριες επιδόσεις, «παίζοντας» μεταξύ 6ης και 8ης θέσης καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, με εξαίρεση την 2η Ε.Δ. της Κυριακής (Πύργος) όπου τερμάτισε 2ος.
Νικητές
Πρώτος ήταν ο Φινλανδός Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, o οποίος δεν νίκησε απλά, αλλά σάρωσε όλους τους αντιπάλους του. Τερμάτισε 1ος σε 8 από τις 15 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) του αγώνα, συμπεριλαμβανομένου και της τελευταίας Ε.Δ. σήμερα, την γνωστή Power Stage, εξασφαλίζοντας 5 ακόμα πόντους. Δεύτερος ήταν ο Ott Tanak, με Hyundai i20, με διαφορά 42.1 δευτερόλεπτα, και τρίτος ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, με 1:11.3 διαφορά από τον Rovanpera.
Στην κατηγορία WRC2 νικητής υπήρξε ο Andreas Mikkelsen, με Skoda Fabia Rally2 evo, 2ος ο Wilkinson M. Bulacia, με Skoda Fabia Rally2 evo, με διαφορά 16.7 δευτερόλεπτα, και 3ος ο Nikolay Gryazin, με Ford Fiesta Rally2, με διαφορά 4:45.0.
Βαθμολογίες:
Η γενική κατάταξη οδηγών έχεις ως εξής: 1ος ο Sebastien Ogier (180), 2ος ο Elfyn Evans (136), 3ος ο Thierry Neuville (130), 4ος ο Kalle Rovanpera (129), 5ος ο Ott Tanak (106), 6ος ο Takamoto Katsuta (66), 7ος ο Craig Breen (60), και 8ος ο Gus Greensmith (44).
Η γενική κατάταξη κατασκευαστών είναι: 1η η Toyota Gazoo Racing (397), 2η η Hyundai Shell Mobis World Rally Team (240), και 3η η M-Sport Ford World Rally Team (153).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.