Η Toyota σημείωσε την 4η συνεχόμενη νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans
Τελείωσε το σερί της ατυχίας της στο Le Mans
Το Toyota GR010 Hybrid Hypercar με οδηγούς τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez πήρε την πρώτη του νίκη στον θρυλικό αγώνα 24 ωρών.
Ο τέταρτος γύρος της FIA WEC, οι 24 ώρες του Le Mans, είδε την Toyota Gazoo Racing να κερδίζει την πρώτη και τη δεύτερη θέση στην γενική κατάταξη στην κατηγορία Hypercar, αυξάνοντας το προβάδισμα της ομάδας στην κατάταξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος με δύο γύρους να απομένουν.
Το Toyota GR010 Hybrid Hypercar με οδηγούς τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez τελείωσαν το σερί της ατυχίας τους στο Le Mans για να πάρουν την πρώτη τους νίκη στον θρυλικό αγώνα 24 ωρών, στον οποίο φέτος επέστρεψε περιορισμένος αριθμός θεατών.
Το Hypercar τελείωσε τελικά δύο γύρους μπροστά από την αδελφό αυτοκίνητο της Toyota με τους Brendon Hartley, Kazuki Nakajima και Sebastien Buemi να μοιράζονται το τιμόνι. Η νίκη του μονοθεσίου με το Νο 7 σηματοδοτεί τη δεύτερη φορά που ένας Αργεντινός (Jose Maria Lopez) κερδίζει το Le Mans και είναι η έβδομη συνεχόμενη νίκη της ομάδας στο πρωτάθλημα WEC (World Endurance Championship).
Παρά το αποτέλεσμα toy 1-2 της Toyota, η εξέλιξη του αγώνα δεν ήταν απλή υπόθεση για την ιαπωνική ομάδα. Πράγματι, ο πρώτος γύρος ήταν δραματικός για το μονοθέσιο Νο 8 μετά από επαφή με ένα αυτοκίνητο της Glickenhaus, ενώ και τα δύο Toyota έχασαν χρόνο με προβλήματα ανεφοδιασμού αργότερα στον αγώνα, αλλά η ομάδα αντιμετώπισε το πρόβλημα και τελικά πήρε τη νίκη.
Η γαλλική ομάδα Alpine Elf Matmut εξασφάλισε την τρίτη θέση στο βάθρο, με το Alpine A480 Gibson και οδηγούς οδηγό τους Andre Negrao, Nicolas Lapierre και Matthieu Vaxiviere τερματίζοντας τέσσερις γύρους πίσω από την Toyota που κέρδισε τον αγώνα.
Η πρωτοεμφανιζόμενη στο WEC, Glickenhaus Racing διεκδίκησε την τέταρτη και πέμπτη θέση στην γενική κατάταξη με τα μονοθέσια Glickenhaus 007 Hypercars να φτάνουν στον τερματισμό σε μια προσπάθεια να πραγματοποιήσουν το παιδικό όνειρο του ιδιοκτήτη Jim Glickenhaus να αγωνιστεί στο Le Mans.
Στη γενική κατάταξη του πρωταθλήματος Hypercar, η Toyota προηγείται τώρα της Alpine με 51 βαθμούς. Στην κατηγορία LMP2 νικήτρια αναδείχθηκε η Team WRT, ενώ στις κατηγορίες LMGTE και LMGTE Am η Ferrari μονοπώλησε τις νίκες.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.