- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ypres Rally Belgium: O Thierry Neuville συνεχίζει να ηγείται
Ο Tanak χάνει την 3η θέση και την «παραχωρεί» στην Toyota
Ράλι Βελγίου - Η 2η μέρα: Οι Ειδικές Διαδρομές, οι νικητές και το συνταρακτικό συμβάν με τον Takamoto Katsuta
Σήμερα, Σάββατο 14 Αυγούστου, ήταν η 2η μέρα του Ράλι Βελγίου (Ypres Rally Belgium) και όσο ήπιο και προβλέψιμο ήταν το δεύτερο σκέλος της ημέρας, τόσο επεισοδιακό ήταν το πρωινό. Αρχικά να σημειώσουμε ότι ο Thierry Neuville, με Hyundai i20, κρατάει σταθερά τα ηνία και καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας υπήρξε ακριβής και πολύ προσεκτικός. Δήλωσε δε κάποια στιγμή ότι ενώ θα μπορούσε να πάει πιο γρήγορα δεν θέλει επ’ ουδενί να ρισκάρει. Ωστόσο, παρόλο την έλλειψη ρίσκου κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά από τον Breen και αυτή τη στιγμή να τους χωρίζουν 10.1 δευτερόλεπτα.
Στην πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, ο Pierre-Louis Loubet, με Hyundai i20, έπεσε σε ένα χαντάκι και ενώ προσπάθησε να βγάλει το αυτοκίνητο από εκεί με τη συμβολή πολλών θεατών που είχαν προσέλθει για να τον βοηθήσουν να συνεχίσει, αυτό εντέλει απεδείχθη αδύνατο.
Λίγη ώρα μετά, περίπου στα 2/3 της ίδιας Ε.Δ. (την 9η του αγώνα συνολικά), ο Ott Tanak, με Hyundai i20, σταμάτησε στην άκρη του δρόμου για να αλλάξει λάστιχο, αλλά δυστυχώς ο γρύλος του είχε σπάσει και ως εκ τούτου αντί για 1 λεπτό και 20 δευτερόλεπτα που συνήθως παίρνει στα πληρώματα να αλλάξουν λάστιχο, ο Tanak ξόδεψε περίπου 3 λεπτά. Το πρόβλημα ήταν ότι λίγα δευτερόλεπτα αφού ξεκίνησε, ο ομόσταυλός του Craig Breen βρέθηκε λίγα εκατοντάδες μέτρα πίσω του. Λίγα δευτερόλεπτα μετά ο Tanak ενημερώθηκε για το τι συνέβαινε, καθότι δεν είχε δει ότι ο Breen ήταν από πίσω του, και σταμάτησε στην άκρη του δρόμου για να τον αφήσει να περάσει και μετά να συνεχίσει.
Στο τέλος της Ε.Δ. ο Breen φάνηκε ιδιαίτερα ενοχλημένος με τον Tanak και είπε ότι έπρεπε να είχε κάνει στην άκρη νωρίτερα διότι αυτό πολύ πιθανό του κόστισε πολύτιμα δευτερόλεπτα. Ο Tanak από την άλλη ισχυρίστηκε ότι μέσα στον πανικό δεν είχε μετρήσει πόση ώρα του πήρε η αλλαγή λάστιχου και δεν είδε καν τον Breen πίσω του. Δυστυχώς αυτό το συμβάν «πέταξε» τον Tanak από το 3ο βάθρο, και άφησε τη θέση ανοιχτή για τα Toyota τα οποία πια κατέχουν τις επόμενες τρεις θέσεις, με τον Elfyn Evans να είναι αυτή τη στιγμή στην 3η θέση, τον Kalle Rovanpera στην 4η (με μόνο 3.3 δευτερόλεπτα διαφορά), και τον Sebastien Ogier στην 5η (με 3.7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Rovanpera).
Το πιο συνταρακτικό συμβάν της ημέρας ωστόσο συνέβη στην 2η Ε.Δ. (της ημέρας), όταν ο Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, λίγα εκατοντάδες μέτρα μετά την εκκίνηση έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και είχε ένα πολύ άσχημο ατύχημα το οποίο τον έβγαλε εκτός δρόμου και εκτός αγώνα για την ημέρα. Η Ε.Δ. αρχικά ακυρώθηκε, αλλά μετά αποφάσισαν να κάνουν επανεκκίνηση «restart» για όσους δεν είχαν μπει σε αυτή. Και τα δύο μέλη του πληρώματος ευτυχώς είναι καλά.
Αναμένουμε τις 4 τελευταίες Ε.Δ. της Κυριακής για να δούμε εάν επιτέλους θα καταφέρει η Hyundai να ανέβει στο πρώτο βάθρο και να πάρει τους πολύτιμους βαθμούς που χρειάζεται.
*Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.