- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Rally Estonia - Ημέρα 3η: Ο Kalle Rovanpera κρατάει την 1η θέση
Ο Sebastien Ogier αποφασισμένος να κερδίσει ένα ακόμα πρωτάθλημα
Ράλι Εσθονίας: Όλα όσα έγιναν την 3η ημέρα - Οι νικητές και οι Εδικές Διαδρομές - Τι έγινε στην κατηγορία WRC2
Χθες, Σάββατο 17 Ιουλίου, ήταν η μεγαλύτερη ημέρα του Ράλι Εσθονίας με 9 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) στο σύνολο, εκ των οποίων η τελευταία ήταν μια σύντομη Σούπερ Ειδική. Χαρακτηριστικό της σημερινής ημέρας ήταν η πρώτη πρωινή Ε.Δ. όπου ο νεαρός Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, αφοσιωμένος και αποφασισμένος να κερδίσει το Ράλι αυτό, τερμάτισε πρώτος και αύξησε τη διαφορά του από τον 2ο στην κατάταξη Craig Breen, με Hyundai i20, κατά 10.7 δευτερόλεπτα σε μία μόνο Ε.Δ. Να σημειώσουμε ότι στο τέλος της ημέρας, ο Rovanpera παραμένει 1ος με διαφορά 50.7 δευτερολέπτων. Τρίτος στην κατάταξη είναι ο Thierry Neuville, με Hyundai i20 επίσης, με διαφορά 1 λεπτού και 20 δευτερολέπτων.
Αποφασισμένος φαίνεται να είναι και ο πρωταθλητής του 2020 Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, για να πάρει ένα ακόμα πρωτάθλημα. Ο Ogier είναι 4ος στην κατάταξη στο Ράλι Εσθονίας, και 18 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville, αλλά όταν ερωτήθηκε στο τέλος της ημέρας αν αύριο θα παλέψει για το τρίτο βάθρο, είπε ότι ουσιαστικά δεν συναγωνίζεται τον Neuville αλλά τον ομόσταυλό του, Elfyn Evans, για το πρωτάθλημα.
Αξιοσημείωτο ήταν επίσης το γεγονός ότι από τις 9 Ε.Δ. της ημέρας, ο Εσθονός Ott Tanak, με Hyundai i20, τερμάτισε 1ος σε 6 από αυτές. Αν και ο Tanak είναι εκτός συναγωνισμού λόγω του χθεσινού συμβάντος, ήταν πολύ σημαντικό για αυτόν να δώσει τον καλύτερό του εαυτό και να προσφέρει κάτι θεαματικό στους συμπατριώτες του. Όπως είπε και στο τέλος της Σούπερ Ε.Δ. «slow is boring» (το να πηγαίνεις αργά είναι βαρετό).
Τέλος, στην κατηγορία WRC2, ο Nikolay Gryazin, με Volkswagen Polo GTI R5, είχε ένα ατύχημα στην 4η Ε.Δ. της ημέρας, την τελευταία του πρωινού σκέλους, και τούμπαρε, με αποτέλεσμα να σταματήσει η Ε.Δ. για λίγη ώρα, και βέβαια να αποσυρθεί από τον αγώνα. Ευτυχώς, και ο ίδιος και ο συνοδηγός του K. Aleksandrov, είναι καλά.
Αναμένουμε την τελευταία ημέρα του Ράλι Εσθονίας για να δούμε εάν ο Rovanpera θα καταφέρει να κρατήσει την πρωτιά!
Φωτογραφίες: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.