- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Ράλι Εσθονίας: Ο Ott Tanak εκτός συναγωνισμού
Ο Kalle Rovanpera παίρνει τα ηνία και ηγείται του Ράλι Εσθονίας
Ράλι Εσθονίας 2021: Ο Ott Tanak έχασε τον αγώνα, προπορεύεται ο Kalle Rovanpera
Σήμερα, Παρασκευή 16 Ιουλίου, παρακολουθήσαμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον 8 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.): 4 στο πρωινό σκέλος, οι οποίες μετά επαναλήφθηκαν στο μεσημεριανό. Η μέρα ξεκίνησε με τον Ott Tanak, με Hyundaii 20, να κάνει τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας και να ηγείται, με τον Craig Breen, επίσης με Hyundaii 20, και τον Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, να είναι στη 2η και 3η θέση, με 0.3 και 1.3 δευτερόλεπτα διαφορά αντίστοιχα.
Από την δεύτερη όμως Ε.Δ., όπου τρύπησε το μπροστά δεξί λάστιχο, έγινε σαφές ότι η κακή τύχη του τέως Εσθονού πρωταθλητή δεν έχει τελειώσει για φέτος, και η νίκη που τόσο λαχταρούσε να πάρει στη χώρα του, δεν πρόκειται να έρθει. Όντας 7ος στην κατάταξη με τον χρόνο που έχασε, συνέχισε στην 3η Ε.Δ. όπου συνέβη κάτι που σπανίως βλέπουμε: τον Tanak να κάνει λάθος. Έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, βγήκε εκτός δρόμου σε ένα χωράφι, και όταν μπόρεσε και επανέφερε το αυτοκίνητο στο δρόμο διαπίστωσε ότι είχαν τρυπήσει 2 λάστιχα. Εκεί είχαν τελειώσει όλα. Βγήκε αμέσως εκτός Ε.Δ. έχοντας συνειδητοποιήσει ότι δεν μπορούσε να συνεχίσει για την ημέρα.
Προβλήματα αντιμετώπισε και ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta WRC, μηχανικής όμως φύσεως, από την 2η Ε.Δ. της ημέρας, τα οποία συνέχισαν και στην επόμενη, σε σημείο που έπρεπε να σταματήσει εντελώς, και βρίσκεται πια εκτός συναγωνισμού. Λάστιχο έπαθε και ο Thierry Neuville, με Hyundaii 20, χωρίς όμως πρόβλημα στην ανάρτηση (ευτυχώς!). Δυστυχές ήταν το γεγονός ότι ενώ ο Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, πήγαινε πολύ καλά μέχρι και την 3η Ε.Δ.της ημέρας, και κατείχε την 3η θέση στην κατάταξη, είναι πλέον εκτός αγώνα καθότι ο συνοδηγός του υπέστη τραυματισμό στην μέση.
Αυτή τη στιγμή, η κατάταξη έχει ως εξής: 1ος ο Kalle Rovanpera, 2ος ο Craig Breen με διαφορά 8.5 δευτερόλεπτα, και 3ος Thierry Neuville (ο οποίος «έκλεψε» την 3η θέση από τον Sebastien Ogier) με διαφορά 53.4 δευτερόλεπτα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.