Rally Safari Kenya - Ημέρα 2η: 4 εργοστασιακά πληρώματα εκτός
Πανωλεθρία για τους περισσότερους αγωνιζόμενους η σημερινή ημέρα
![eleni_helioti_1.jpg eleni_helioti_1.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/eleni_helioti_1.jpg)
![auto_6.jpg auto_6.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2021/06/25/auto_6.jpg)
WRC: Το Rally Safari Kenya επέστρεψε και δικαιώνει την φήμη του καθώς «καθάρισε» 4 εργοστασιακά πληρώματα!
Σήμερα, 25 Ιουνίου, είχαμε μια γεμάτη μέρα αγώνα με 3 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) στο πρωινό σκέλος, και 3 (που επαναλήφθηκαν) στο μεσημεριανό. Ας ξεκινήσουμε με το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα ξεκινούσαν με 4 λεπτά διαφορά λόγω της έντονης σκόνης. Από την πρώτη κιόλας Ε.Δ. οι περισσότεροι οδηγοί τόνισαν πως δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου πρόσφυση, και λόγω της σκόνης συχνά δεν έβλεπαν καλά.
![auto_4.jpg auto_4.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_4_90.jpg)
Το δράμα ξεκίνησε από την 2η Ε.Δ. της ημέρας, η οποία ήταν και η πιο μεγάλη (32.68 χιλιόμετρα) και απαιτητική. Ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris, έχασε το μπροστά δεξί του ελαστικό λίγα εκατοντάδες μέτρα πριν τον τερματισμό και βγήκε εκτός αγώνα για την ημέρα αυτή, καθότι δεν κατάφερε να τερματίσει καθόλου. Ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, είχε πρόβλημα στην πίσω αριστερή του ανάρτηση και έχασε αρκετό χρόνο αλλά τερμάτισε. Ο Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, είχε κάποιο θέμα εξαερισμού με αποτέλεσμα να μπαίνει σκόνη μέσα στην καμπίνα και να μην μπορεί να αναπνεύσει καλά.
![auto_5.jpg auto_5.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_5_76.jpg)
Τέλος, ο Dani Sordo, με Hyundai i20, έχασε έναν τροχό και έπεσε σε ένα χαντάκι, βγαίνοντας και αυτός εκτός αγώνα για τη σημερινή μέρα. Στην 3η Ε.Δ. αποσύρθηκε ο Lorenzo Bertelli, με Ford Fiesta, λόγω μιας διαρροής νερού, και στην 4η Ε.Δ. ο Oliver Solberg, με Hyundai i20, λόγω ζημιάς στο rollcage. Στην 5η Ε.Δ. ο οδηγός Martin Prokop, με Ford Fiesta Rally2, στην κατηγορία WRC2, είχε ένα ατύχημα με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, και ο συνοδηγός του να μεταφερθεί στο νοσοκομείο λόγω πιθανού τραυματισμού στη μέση.
![auto_3.jpg auto_3.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_3_99.jpg)
Παρόλα τα παραπάνω συμβάντα, ωστόσο, μέχρι και το τέλος της προτελευταίας Ε.Δ. της ημέρας, οι τρεις πρώτες θέσεις ανήκαν στους Thierry Neuville, με Hyundai i20, Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, και Ott Tanak, με Hyundai i20 (με τον Rovanpera να φλερτάρει και να «κλέβει» προσωρινά την πρωτιά από τον Neuville με διαφορά ελάχιστων δευτερολέπτων). Και μετά ήρθε η σειρά της 6ης και τελευταίας Ε.Δ. της ημέρας, στην οποία τα «είδαμε όλα». Κάποια στιγμή μέσα σε αυτή ο Neuville έχασε εντελώς το πίσω αριστερά ελαστικό, και ο μπροστά δεξιά τροχός είχε βγει εκτός ζάντας, και έτσι έχασε πολύ χρόνο και τερμάτισε 5ος. Ο Tanak έχασε και αυτός το μπροστινό δεξί ελαστικό του όπως επίσης και πολύ χρόνο, και τερμάτισε 6ος. Το πιο δυστυχές όμως συμβάν συνέβη στον Kalle Rovanpera, ο οποίος μόλις 900 μέτρα μετά την αφετηρία κόλλησε στο γνωστό (σε αυτό το Ράλι) fesh-fesh, σε αυτό το αμμώδες χώμα στο οποίο τα αυτοκίνητα συχνά βυθιζόντουσαν. Δυστυχώς ο Rovanpera δεν μπόρεσε να βγει από αυτό, οπότε η Ε.Δ. διακόπηκε για κάποια λεπτά μέχρι να έρθει όχημα και να τον ρυμουλκήσει. Εδώ να σημειώσουμε ότι ο Neuville δήλωσε κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα ότι τα αυτοκίνητα είναι υπερβολικά χαμηλά για το Ράλι αυτό και η δυσκολία είναι τεράστια.
![auto_1.jpg auto_1.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_1_107.jpg)
![auto_2.jpg auto_2.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_2_109.jpg)
Αυτή τη στιγμή η πρώτη τριάδα έχει ως εξής: 1ος ο Neuville, 2ος ο Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris και διαφορά 18.8 δευτερολέπτων, και 3ος ο Tanak με διαφορά 55.8 δευτερολέπτων.
Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.