- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Rally Safari Kenya - Ημέρα 2η: 4 εργοστασιακά πληρώματα εκτός
Πανωλεθρία για τους περισσότερους αγωνιζόμενους η σημερινή ημέρα
WRC: Το Rally Safari Kenya επέστρεψε και δικαιώνει την φήμη του καθώς «καθάρισε» 4 εργοστασιακά πληρώματα!
Σήμερα, 25 Ιουνίου, είχαμε μια γεμάτη μέρα αγώνα με 3 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) στο πρωινό σκέλος, και 3 (που επαναλήφθηκαν) στο μεσημεριανό. Ας ξεκινήσουμε με το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα ξεκινούσαν με 4 λεπτά διαφορά λόγω της έντονης σκόνης. Από την πρώτη κιόλας Ε.Δ. οι περισσότεροι οδηγοί τόνισαν πως δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου πρόσφυση, και λόγω της σκόνης συχνά δεν έβλεπαν καλά.
Το δράμα ξεκίνησε από την 2η Ε.Δ. της ημέρας, η οποία ήταν και η πιο μεγάλη (32.68 χιλιόμετρα) και απαιτητική. Ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris, έχασε το μπροστά δεξί του ελαστικό λίγα εκατοντάδες μέτρα πριν τον τερματισμό και βγήκε εκτός αγώνα για την ημέρα αυτή, καθότι δεν κατάφερε να τερματίσει καθόλου. Ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, είχε πρόβλημα στην πίσω αριστερή του ανάρτηση και έχασε αρκετό χρόνο αλλά τερμάτισε. Ο Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, είχε κάποιο θέμα εξαερισμού με αποτέλεσμα να μπαίνει σκόνη μέσα στην καμπίνα και να μην μπορεί να αναπνεύσει καλά.
Τέλος, ο Dani Sordo, με Hyundai i20, έχασε έναν τροχό και έπεσε σε ένα χαντάκι, βγαίνοντας και αυτός εκτός αγώνα για τη σημερινή μέρα. Στην 3η Ε.Δ. αποσύρθηκε ο Lorenzo Bertelli, με Ford Fiesta, λόγω μιας διαρροής νερού, και στην 4η Ε.Δ. ο Oliver Solberg, με Hyundai i20, λόγω ζημιάς στο rollcage. Στην 5η Ε.Δ. ο οδηγός Martin Prokop, με Ford Fiesta Rally2, στην κατηγορία WRC2, είχε ένα ατύχημα με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, και ο συνοδηγός του να μεταφερθεί στο νοσοκομείο λόγω πιθανού τραυματισμού στη μέση.
Παρόλα τα παραπάνω συμβάντα, ωστόσο, μέχρι και το τέλος της προτελευταίας Ε.Δ. της ημέρας, οι τρεις πρώτες θέσεις ανήκαν στους Thierry Neuville, με Hyundai i20, Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, και Ott Tanak, με Hyundai i20 (με τον Rovanpera να φλερτάρει και να «κλέβει» προσωρινά την πρωτιά από τον Neuville με διαφορά ελάχιστων δευτερολέπτων). Και μετά ήρθε η σειρά της 6ης και τελευταίας Ε.Δ. της ημέρας, στην οποία τα «είδαμε όλα». Κάποια στιγμή μέσα σε αυτή ο Neuville έχασε εντελώς το πίσω αριστερά ελαστικό, και ο μπροστά δεξιά τροχός είχε βγει εκτός ζάντας, και έτσι έχασε πολύ χρόνο και τερμάτισε 5ος. Ο Tanak έχασε και αυτός το μπροστινό δεξί ελαστικό του όπως επίσης και πολύ χρόνο, και τερμάτισε 6ος. Το πιο δυστυχές όμως συμβάν συνέβη στον Kalle Rovanpera, ο οποίος μόλις 900 μέτρα μετά την αφετηρία κόλλησε στο γνωστό (σε αυτό το Ράλι) fesh-fesh, σε αυτό το αμμώδες χώμα στο οποίο τα αυτοκίνητα συχνά βυθιζόντουσαν. Δυστυχώς ο Rovanpera δεν μπόρεσε να βγει από αυτό, οπότε η Ε.Δ. διακόπηκε για κάποια λεπτά μέχρι να έρθει όχημα και να τον ρυμουλκήσει. Εδώ να σημειώσουμε ότι ο Neuville δήλωσε κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα ότι τα αυτοκίνητα είναι υπερβολικά χαμηλά για το Ράλι αυτό και η δυσκολία είναι τεράστια.
Αυτή τη στιγμή η πρώτη τριάδα έχει ως εξής: 1ος ο Neuville, 2ος ο Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris και διαφορά 18.8 δευτερολέπτων, και 3ος ο Tanak με διαφορά 55.8 δευτερολέπτων.
Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.