- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
WRC: Νικητής του Ράλι Σαρδηνίας ο Sebastien Ogier
Άλλη μία νίκη εξασφαλίζει ο πρωταθλητής Sebastien Ogier σε έναν αγώνα που αποδεκατίστηκαν τα μισά πληρώματα της κορυφαίας κατηγορίας
Ράλι Σαρδηνίας 2021: O πρωταθλητής Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, στην πρώτη θέση του βάθρου - Τι συνέβη την τελευταία μέρα του αγώνα
Το μεσημέρι της Κυριακής ολοκληρώθηκε το Ράλι Σαρδηνίας με τον Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, να ανεβαίνει στο υψηλότερο βάθρο. Δεύτερος ήταν ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris επίσης και διαφορά 46 δευτερολέπτων, και 3ος ο Thierry Neuville με το μοναδικό εναπομείναντα στον συναγωνισμό Hyundai i20. Τέταρτος στην κατάταξη ήταν ο Takamoto Katsuta με Toyota Yaris, και οι υπόλοιπες θέσεις της πρώτης δεκάδας καλύφθηκαν από οδηγούς της κατηγορίας WRC2. Στην κατηγορία WRC2 νικητής υπήρξε ο Jari Huttunen με Hyundai i20 R5, 2ος ο Mads Ostberg με Citroen C3 Rally2, και 3ος ο Marco Wilkinson Bulacia με Skoda Fabia Rally2 evo.
Στη γενική κατάταξη οδηγών οι βαθμολογίες έχουν αυτή τη στιγμή ως εξής: Sebastien Ogier 106, Elfyn Evans 95, Thierry Neuville 77, Ott Tanak 49, Takamoto Katsuta 48, Kalle Rovanpera 44, Dani Sordo 30, Craig Breen 24, Gus Greensmith 22, και Adrien Fourmaux 20. Στη γενική κατάταξη κατασκευαστών ηγείται η Toyota Gazoo Racing με 231 πόντους, ακολουθεί η Hyundai Motorsport με 182, και 3η είναι η M-Sport με 82.
Η τελευταία μέρα του αγώνα υπήρξε συγκριτικά ήπια με τις υπόλοιπες όπου είδαμε τα πληρώματα της κορυφαίας κατηγορίας να αποδεκατίζονται ένα-ένα και τη Hyundai Motorsport να αναγκάζεται πια να αντιμετωπίσει κατάματα τα προφανή πλέον προβλήματα του αυτοκινήτου. Οι πιο έντονες στιγμές της ημέρας υπήρξαν δύο: η πρώτη ήταν το έντονο ξέσπασμα του Mads Ostberg στην δεύτερη Ε.Δ. της ημέρας (SS18) όταν λόγω λάστιχου έχασε την πρώτη θέση στην κατηγορία του, και η συνέχεια αυτού όταν με πολλά νεύρα και αγανάκτηση είπε στο τέλος της τελευταίας Ε.Δ. (Power Stage) ότι πάλευε σε όλο τον αγώνα με μια διαρροή στο σύστημα φρένων του και δεν εκτέλεσε μόνο χρέη οδηγού αυτό το τριήμερο, αλλά και μηχανικού. Το δεύτερο συμβάν έλαβε χώρα όταν πάλι στην Power Stage ο κινητήρας του Elfyn Evans «στόλαρε» για κάποια δευτερόλεπτα επειδή μπήκαν μέσα νερά αφού πέρασε από μια μικρή λιμνούλα, και προς στιγμήν φοβηθήκαμε ότι δεν θα κατάφερνε να τελειώσει την Ε.Δ.
Προς έκπληξή μας, ο Ott Tanak φάνηκε να είναι αισιόδοξος στο τέλος της τελευταίας Ε.Δ., παρόλα όσα συνέβησαν, λέγοντας με χαμόγελο πως χρειάζεται να κάνουν κάποια βήματα ώστε να βελτιωθεί το αυτοκίνητο, διότι αν και είναι γρήγορο, πρέπει να γίνει πιο αξιόπιστο.