- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
WRC: Ο Tanak χάνει έναν ακόμα αγώνα στο Ράλι Σαρδηνίας
Ποιοι βρίσκονται στις πρώτες θέσεις του αγώνα μετά τη δεύτερη μέρα
Ράλι Σαρδηνίας 2021: O Ott Tanak χτυπάει μία πέτρα και καταστρέφει την ανάρτησή του, και ο Sebastien Ogier βγαίνει μπροστά
Τέσσερα μόνο πληρώματα της κορυφαίας κατηγορίας βρίσκονται στις πρώτες θέσεις του αγώνα μετά τις χθεσινές και τις σημερινές εξελίξεις. Τα υπόλοιπα έξι, Teemu Suninen με Ford Fiesta, Kalle Rovanpera με Toyota Yaris, Gus Greensmith με Ford Fiesta, Pierre-Louis Loubet με Hyundai i20, Dani Sordo, με Hyundai i20, και Ott Tanak με Hyundai i20, βρίσκονται ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού μετά τα ατυχήματα ή τεχνικά προβλήματα που είχαν.
Είχαμε τονίσει από την αρχή το πόσο απαιτητικός και δύσκολος είναι αυτός ο αγώνας, αλλά μετά το πέρας του Σαββάτου, συνειδητοποιούμε ακόμα περισσότερο πόσο εύκολο είναι να χαθεί όχι μόνο η πρωτιά, αλλά και η ελπίδα και για μια καλή θέση στην γενικότερη κατάταξη οδηγών.
Ενώ η ημέρα ξεκίνησε σχετικά ήρεμα, με τον Elfyn Evans, με Toyota Yaris, να βελτιώνει σημαντικά τις επιδόσεις του και να παίρνει το αίμα του πίσω, και τον Dani Sordo, με Hyundai i20, να χάνει πολύτιμα δευτερόλεπτα επειδή μπήκε λίγο νερό στον κινητήρα στην 1η Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, φτάνοντας στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους, με μεγάλη λύπη είδαμε τον Ott Tanak να χτυπάει μια πέτρα στην άκρη του δρόμου και να καταστρέφει την πίσω αριστερά ανάρτησή του, χάνοντας την πολύτιμη πρώτη θέση που με συνέπεια και κόπο είχε κατακτήσει μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Επίσης, στην ίδια Ε.Δ. σταμάτησε και ο Gus Greensmith λόγω τεχνικού προβλήματος, και στην 3η Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους ο Takamoto Katsuta με Toyota Yaris, σταμάτησε στην άκρη του δρόμο και έχασε αρκετά δευτερόλεπτα ενώ ο συνοδηγός του βγήκε και αφαίρεσε το κάλυμμα του αεραγωγού που χρησιμοποιείται στις απλές διαδρομές, το οποίο όμως έπρεπε να είχε αφαιρεθεί πριν μπουν στην Ε.Δ. Τέλος, ενώ πιστεύαμε ότι τα χειρότερα περάσανε… στην προτελευταία Ε.Δ. της ημέρας, ο Dani Sordo βγήκε στο γρασίδι και χτύπησε έναν αγωγό νερού που ήταν στην άκρη του δρόμου βγαίνοντας εκτός αγώνα και επίσης εκτός συναγωνισμού.
Η κατάταξη λοιπόν αυτή τη στιγμή έχει ως εξής: 1ος ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, 2ος ο Elfyn Evans με Toyota Yaris, 3ος ο Thierry Neuville με Hyundai i20, και 4ος ο Takamoto Katsuta με Toyota Yaris.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.