- CITY GUIDE
- PODCAST
-
28°
Άνετη νίκη για τον Evans στο Ράλι Πορτογαλίας
Η Hyundai προτίμησε τη σιγουριά των βαθμών της 2ης θέσης με τον Sordo
Ράλι Πορτογαλίας: Τι έγινε την τελευταία μέρα του αγώνα, ποιοι αναδείχθηκαν νικητές στην κάθε κατηγορία
Από την πρώτη κιόλας Ε.Δ. της ημέρας έγινε ξεκάθαρο ότι η στρατηγική της Hyundai Motorsport για την τελευταία μέρα του αγώνα, μετά τα συμβάντα της Παρασκευής και του Σαββάτου όπου βγήκαν εκτός ο Neuville και ο Tanak αντίστοιχα με το ίδιο πρόβλημα στην ανάρτηση, ήταν να μην πιέσει ο Ισπανός Sordo για τη νίκη, αλλά να μείνει σταθερός στη 2η θέση για να εξασφαλίσει τουλάχιστον κάποιους πόντους για την ομάδα του.
Ενώ λοιπόν πριν την εκκίνηση το πρωί χώριζαν μόνο 10 δευτερόλεπτα τον Evans και τον Sordo, σε μία μόνο Ε.Δ. 9.18 χιλιομέτρων, ο Evans πρόσθεσε με άνεση άλλα 10 δευτερόλεπτα μεταξύ τους. Το μόνο καλό για τον Sordo ήταν ότι στην 3η θέση ο Ogier ήταν πάνω από ένα λεπτό πίσω, οπότε δεν είχε την πίεση να πάει πιο γρήγορα και να ρισκάρει. Αν και οι 4 Ε.Δ. της Κυριακής, πριν την τελική Power Stage, ήταν μικρές χιλιομετρικά, ήταν όλες αρκετά τεχνικές με πολύ άνισο έδαφος και υπήρξαν μια πραγματική πρόκληση για όλα τα πληρώματα.
Ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta WRC, είχε πολύ καλές επιδόσεις, αν και υπάρχει μια υποψία ότι οι εν μέρει οι τόσο καλοί του χρόνοι ήταν και το αποτέλεσμα της στρατηγικής των υπολοίπων να διατηρήσουν τα ελαστικά τους όσο μπορούν για την Power Stage. Έγινε μια γενικότερη σχετικά κακή επιλογή ελαστικών από τα περισσότερα πληρώματα αυτό το τριήμερο, καθότι εξοπλίστηκαν με περισσότερα σκληρά ελαστικά απ’ ό,τι μαλακά. Οι θερμοκρασίες όμως εντέλει ήταν χαμηλότερες απ’ ότι περίμεναν, και αρκετοί φτάσανε στην τελευταία μέρα του αγώνα να φοράνε φθαρμένη μαλακή γόμα, καθότι ήταν προτιμότερη από καινούργια σκληρή.
Σε αντίθεση με το Ράλι Κροατίας όπου την τελευταία μέρα του αγώνα παρακολουθούσαμε κάθε δευτερόλεπτο με κομμένη την ανάσα καθότι οι χρονικές διαφορές ήταν τόσο μικρές και ο ανταγωνισμός τόσο έντονος, εδώ περιμέναμε απλά να τελειώσει και να επιβεβαιωθεί η ξεκάθαρη νίκη του Evans.
Oι νικητές του Ράλι Πορτογαλίας ανά κατηγορία
Στην κορυφαία κατηγορία: 1η θέση ο Elfyn Evans με Toyota Yaris, στη 2η θέση Dani Sordo με Hyundai i20, και στην 3η θέση Sebastien Ogier με Toyota Yaris.
Στην κατηγορία WRC2: 1η θέση ο Esapekka Lappi μεVolkswagen Polo GTI R5, στη 2η θέση ο Teemu Suninen με Ford Fiesta Rally2, και στην 3η θέση ο Mads Ostberg με Citroen C3 Rally2.
Στην κατηγορία WRC3: στην 1η θέση ο Kajetan Kajetanowicz με Skoda Fabia Rally2 evo, στη 2η θέση ο Yohan Rossel με Citroen C3 Rally2, και στην 3η θέση ο Chris Ingram με Skoda Fabia Rally2 evo.
Φωτογραφίες: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Η σειρά εκκίνησης του μεγάλου αγώνα
Ένας αγώνας που είχε όλα όσα κάνουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό να ξεχωρίζει
Ο Ogier χάνει τον αγώνα στην τελευταία Ε.Δ. για 0,2 δευτερόλεπτα
Ο Neuville χάνει την ευκαιρία για μία θέση στο βάθρο
O Tanak στη 2η θέση με μικρή διαφορά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.