- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
O Ott Tanak χάνει τον αγώνα στην προτελευταία Ε.Δ. της ημέρας
Τα ηνία παίρνει ο Elfyn Evans και η Hyundai παλεύει για μία θέση στο βάθρο
Ράλι Πορτογαλίας: Όλα όσα έγιναν στις Ειδικές Διαδρομές του Σαββάτου
To πρωινό σκέλος του Σαββάτου στο φετινό Ράλι Πορτογαλίας, το οποίο αποτελείτο από 3 Ε.Δ., κύλησε ήρεμα με ένα σταθερό μοτίβο στις πρώτες θέσεις: Ott Tanak, με Hyundai i20, στην 1η θέση, Elfyn Evans με Toyota Yaris, στη 2η, και Dani Sordo, με Hyundai i20, στην 3η. Στη 2η Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους (13η Ε.Δ. στο σύνολο) είδαμε μια μικρή ανατροπή με τον Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, να τερματίζει 2ος, και τον Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, να τερματίζει 3ος. Ο πρωταθλητής του 2020 Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, πάλευε και σήμερα όλη μέρα μεταξύ 4ης και 6ης θέσης, παρόλο που η θέση του στον δρόμο ήταν σημαντικά ευνοϊκότερη.
Και μετά ήρθε η προτελευταία Ε.Δ. διαδρομή της ημέρας (η 14η), η SS14 Amarante, την οποία περνούσαν για 2η φορά σήμερα και η οποία είναι 37.92 χιλιόμετρα. Ενώ έχουν τερματίσει σχεδόν όλα τα πληρώματα της κορυφαίας κατηγορίας και απομένει μόνο ο Evans και ο Tanak, λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό αντιλαμβανόμαστε ότι ο ρυθμός του Tanak έχει πέσει και το αυτοκίνητο δεν πηγαίνει όπως θα έπρεπε. Μετά από λίγες στροφές, το ελικόπτερο μας αποκαλύπτει ότι έχει καταστραφεί η πίσω δεξιά ανάρτηση (κάτι που έπαθε ο Thierry Neuville χθες) και ουσιαστικά οδηγεί με 3 τροχούς.
Η πρώτη του απόφαση ήταν να μην σταματήσει διότι, αν και μπαίνοντας στην Ε.Δ. αυτή είχε ένα άνετο προβάδισμα 22.4 δευτερολέπτων από τον Elfyn Evans, εάν σταματούσε να αλλάξει ελαστικό, αυτό θα χανόταν σίγουρα. Δύο με τρία χιλιόμετρα μετά όμως φάνηκε πως πια το αυτοκίνητο δεν άντεχε και ο Tanak σταμάτησε στην άκρη του δρόμου, την ώρα που ο Evans τερμάτιζε, και κάπου εκεί συνειδητοποίησε ότι είχε χάσει τον αγώνα. Ήταν μια πραγματικά τραγική και λυπηρή στιγμή και εικόνα καθότι ο Tanak έχει υπάρξει κάτι παραπάνω από εξαιρετικός μέχρι τώρα στον αγώνα αυτό.
Πριν ξεκινήσει η Σούπερ Ειδική, και τελευταία Ε.Δ. της ημέρας, ο Αρχηγός Ομάδας της Hyundai Motorsport, Andrea Adamo, είπε «έχω δει πόσο σκληρά και πόσο καλά δουλεύουν οι άνθρωποί μου και στην προετοιμασία για τον αγώνα αυτό αλλά και κατά τη διάρκεια αυτού, αλλά μετά όσα έγιναν και χθες και σήμερα, πρώτος εγώ πρέπει να τους ανεβάσω το ηθικό, αλλά πριν γίνει αυτό πρέπει πρώτα να ηρεμήσω ο ίδιος». Πριν μπει στη Σούπερ Ειδική το εναπομείναν Hyundai i20, του Dani Sordo, παρουσίασε πρόβλημα στο starter του κινητήρα και ο φόβος του ήταν ότι εάν έσβηνε, με δυσκολία θα ξανάπαιρνε μπροστά. Προς τιμή του, ο Sordo όχι μόνο έκανε τον καλύτερο χρόνο αλλά «ροκάνισε» 5 ολόκληρα δευτερόλεπτα από τη διαφορά του με τον Evans. H κατάταξη αυτή τη στιγμή έχει τον Evans να προηγείται με 10 δευτερόλεπτα του Sordo, ενώ ακολουθούν δύο Toyota, του Ogier και του Katsuta.
Το ερώτημα αυτή τη στιγμή είναι: θα επιτεθεί ο Sordo για να κερδίσει τον αγώνα ή θα αρκεστεί σε μία σίγουρη 2η θέση, προκειμένου να δώσει πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του για το πρωτάθλημα κατασκευαστών;
*Φωτογραφίες: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.