- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Audi Q3 Sportback: Ένα SUV με έντονα σπορ DNA και κουπέ design
Στην πόλη, σε μακρινές διαδρομές ή σε βατό έδαφος εκτός ασφάλτου, το νέο SUV είναι μία ενδιαφέρουσα πρόταση
Q3 Sportback: Η σχεδίαση και τα χαρακτηριστικά του νέου SUV της Audi
Τι είναι
Το Audi Q3 Sportback συνδυάζει τη δυναμική παρουσία και ευελιξία ενός SUV για καθημερινή χρήση, με το σπορ DNA, σε κουπέ design. Στην πόλη, σε μακρινές διαδρομές ή σε βατό έδαφος εκτός ασφάλτου, το νέο SUV είναι μία ενδιαφέρουσα πρόταση. Με το μοντέλο επιτυγχάνεται διεύρυνση της γκάμας της Audi με ένα νέο SUV που διακρίνεται για το σπορ χαρακτήρα και την κουπέ εμφάνιση
Σχεδίαση
Η γνώριμη μαύρη οκταγωνική μάσκα Singleframe έχει στο Audi Q3 Sportback μια έντονα τρισδιάστατη σχεδίαση, δίνοντας έμφαση στη σπορ φιλοσοφία, ενώ ξεχωρίζει η χαμηλωμένη οροφή και εν γένει το μυώδες αμάξωμα. Αυτό διακρίνεται ξεκάθαρα τόσο στις τραπεζοειδούς σχήματος εισαγωγές του αέρα όσο και στον προφυλακτήρα.
Η καμπίνα επιβατών σε έντονα κουπέ σχήμα συμπληρώνεται από τα διακοσμητικά στοιχεία που είναι βαμμένα σε διαφορετικά χρώματα, ώστε να δημιουργούνται αντιθέσεις που τονίζουν τον SUV χαρακτήρα.
Η χαμηλωμένη οροφή καταλήγει στις επίπεδες κολόνες D και σε μια μικρή αεροτομή με αποτέλεσμα το Audi Q3 Sportback να εμφανίζεται πολύ πιο μακρύ από το Q3.
Επιπλέον, το κουπέ SUV είναι σχεδόν 3 εκατοστά πιο φαρδύ και σε συνδυασμό με τους σπορ προφυλακτήρες τονίζεται η δυναμική παρουσία στον δρόμο.
Τα έντονα τόξα πάνω από τους τροχούς υπογραμμίζουν τη μετάδοση quattro, που διατίθεται στάνταρ με τους περισσότερους κινητήρες.
Τα φώτα οπισθοπορείας έχουν κωνικό σχήμα με φορά προς τα μέσα, ακριβώς όπως αυτό των επίπεδων προβολέων. Τους τελευταίους, η Audi τους προσφέρει σε τρεις εκδόσεις, με κορυφαία αυτήν τεχνολογίας Matrix LED, με την έξυπνα προσαρμοζόμενη μεγάλη δέσμη να διασφαλίζει βέλτιστη ορατότητα ανεξάρτητα από τις οδηγικές συνθήκες.
Εσωτερικό
Το Audi Q3 Sportback έχει μεταξόνιο στα 2,68 μέτρα, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο και εξαιρετικά ευμετάβλητο εσωτερικό.
Τα πίσω καθίσματα προσφέρουν χώρο για τρία άτομα και μπορούν να μετακινηθούν 13 εκατοστά κατά μήκος, ήδη από τη βασική έκδοση. Οι πλάτες τους χωρίζονται σε τρία τμήματα και η κλίση τους μπορεί να ρυθμιστεί σε επτά θέσεις.
Τα εμπρός καθίσματα -προαιρετικά ηλεκτρικά, ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα- προσφέρουν μια σπορ θέση οδήγησης και πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης. Ανάλογα με τον εξοπλισμό, υπάρχουν σπορ καθίσματα με ραφές σε χρώμα αντίθεσης και χρωματιστές λωρίδες κατά μήκος των πλαϊνών, όπως και επενδύσεις αλκαντάρα στον πίνακα οργάνων και στα υποβραχιόνια.
Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από τα 530 έως και τα 1.400 λίτρα. Το δάπεδο φόρτωσης μπορεί να διαχωριστεί σε δύο επίπεδα, με το πίσω ράφι να βρίσκεται κάτω από αυτό.
Προαιρετικά διατίθεται ηλεκτρική πόρτα για το χώρο αποσκευών που μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει με την χαρακτηριστική κίνηση του ποδιού. Τέλος, το προαιρετικό πακέτο φωτισμού καμπίνας προσφέρει επιλογές ανάμεσα σε 30 διαφορετικά χρώματα.
Στο πνεύμα της νέας, ψηφιακής εποχής, στο νέο Q3 Sportback ακόμη και στο βασικό εξοπλισμό διαθέτει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο οθόνης 10,25 ιντσών, τον οποίο ο οδηγός ελέγχει από το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.
Στο σύστημα MMI navigation plus, οι οθόνες εμφανίζονται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων Audi, ενώ υπάρχουν και πολλές πρόσθετες λειτουργίες. Μια οθόνη αφής διαγώνιου 10,1 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό και όταν επιλέγεται μια λειτουργία υπάρχει ακουστική ανάδραση, ενώ ακριβώς όπως και στα κορυφαία μοντέλα της μάρκας, περιβάλλεται από μια φαρδιά, μαύρη, γυαλιστερή επένδυση.
Προαιρετικά ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών προσφέρει τρεις διαφορετικές απεικονίσεις, ανάμεσά τους μία ιδιαίτερα δυναμική.
Στο νέο Q3 Sportback υπάρχει διαρκής συνδεσιμότητα ανάμεσα στο smartphone και το αυτοκίνητο, με τα κινητά τηλέφωνα Android και iOS να «ενσωματώνονται» στο σύστημα infotainment του αυτοκινήτου.
Το Audi phone box και το κορυφαία ηχοσύστημα Bang & Olufsen Premium Sound System με εικονικό 3D ήχο, ολοκληρώνουν την προσφορά.
Το Audi Q3 Sportback διαθέτει ότι πιο σύγχρονο διατίθεται σήμερα σε συστήματα υποστήριξης του οδηγού.
Ανάμεσα σε αυτά, ξεχωρίζουμε -στο βασικό εξοπλισμό- την Προειδοποίηση για Απομάκρυνση από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) και την Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας (Lane Change Warning
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει και το Audi pre sense, που σε επικείμενη εμπρόσθια σύγκρουση προειδοποιεί οπτικά, ακουστικά και απτικά τον οδηγό.
Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης ταχύτητας (Adaptive Cruise Assist) είναι το highlight των προαιρετικών συστημάτων, καθώς υποβοηθά τον οδηγό στην καθοδήγηση προς όλες τις κατευθύνσεις με κάμερες απεικόνισης 360 μοιρών προσφέρουν βοήθεια τόσο στη στάθμευση όσο και στους ελιγμούς με τον οδηγό να επιλέγει ανάμεσα σε διάφορες γωνίες.
Στον δρόμο
Το πετρελαιοκίνητο 2-λιτρο Q3 Sportback 35 TDI S tronic των 150 ίππων και μέγιστης ροπής 250/ Nm, ήταν το αυτοκίνητο της δοκιμής μας.
Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 9,5’’ και σημειώνει τελική ταχύτητα 207 χλμ/ώρα.
Στο μοντέλο κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσα από αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων S tronic.
Η εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης καυσίμου είναι 5,9-5,4 λίτρα/100 χλμ., και εκπομπών ρύπων 154-142 γρ. CO2/χλμ.
Χρησιμοποιήσαμε το Audi Q3 Sportback σε διαφορετικά οδικά δίκτυα, από σύγχρονους αυτοκινητόδρομους, μέχρι επαρχιακό οδικό δίκτυο και αρκετούς χωματόδρομους. Διαπιστώσαμε έτσι στην πράξη ότι προσφέρει πολύ καλή οδηγική εμπειρία ανεξαρτήτως της επιφάνειας που κινείται.
Διαθέτει ως στάνταρ το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, του οποίου η σχέση μετάδοσης γίνεται όλο και πιο άμεση όσο αυξάνεται η γωνία του τιμονιού.
Η έκδοση S line εξοπλίζεται με τη σπορ ανάρτηση στο βασικό εξοπλισμό. Η ανάρτηση αυτή διαθέτει ελεγχόμενο βαθμό απόσβεσης, ο οποίος αυξάνει περαιτέρω το εύρος μεταξύ της δυναμικής οδήγησης και της άνεσης.
Ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, την ποιότητα του οδοστρώματος και τις προσωπικές ρυθμίσεις, ο οδηγός μπορεί να μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου μέσω του Audi drive select και των 6 οδηγικών προφίλ που διαθέτει, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας offroad.
Εκτός από τη ρύθμιση του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, η λειτουργία παραμετροποίησης αφορά στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και την υποβοήθηση του τιμονιού.
To προαιρετικό σύστημα υποβοήθησης κατάβασης σε δρόμους με κλίση (hill descent control) διατηρεί σταθερή την ταχύτητα σε κλίσεις μεγαλύτερες από 6%.
Κοστίζει
Η τιμή εκκίνησης της βασικής έκδοσης Q3 Sportback 35 TDI S tronic αρχίζει από 35.990 ευρώ, ενώ η S Line 35 TDI S tronic αρχίζει από 38.834 ευρώ
Info
Πληροφορίες για το νέο Audi Q3 Sportback εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 και στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Ο εμπλεκόμενος τραυματίας θα πρέπει να αναζητήσει την αξιολόγησή του από κλινικό γιατρό
Εντυπωσιακός είναι ο απολογισμός των δύο πρώτων ετών παρουσίας των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων της BYD στην Ελλάδα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.