- CITY GUIDE
- PODCAST
-
36°
Ράλι Κροατίας: Τι έγινε την 3η ημέρα
Λίγα μόνο δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις γρηγορότερους οδηγούς μετά την 3η ημέρα του Ράλι Κροατίας
![eleni_helioti_1.jpg eleni_helioti_1.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/eleni_helioti_1.jpg)
![Ράλι Κροατίας Ράλι Κροατίας](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2021/04/25/rally-croatia.jpg)
Όλα όσα έγιναν την 3η ημέρα του Ράλι Κροατίας: Οι νικητές, οι Ειδικές Διαδρομές, οι εκπλήξεις και η σημερινή αναμονή για τα πρώτα βάθρα
Η ημέρα μας ξεκίνησε νωρίς και ήταν γεμάτη ανατροπές, εκπλήξεις και αγωνία από την πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.): ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, πήρε τα ινία του αγώνα κάνοντας τον γρηγορότερο χρόνο, ο Adrien Fourmaux, με Ford Fiesta, έκανε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στην SS9 (1η Ε.Δ. της ημέρας), και ο χθεσινός μας leader, Thierry Neuville, με Hyundai i20, έπεσε στην 3η θέση στην κατάταξη λόγω λάθος επιλογής ελαστικών στο πρωινό σκέλος του Σαββάτου.
![Ράλι Κροατίας Ράλι Κροατίας](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/rally-croatia_1.jpg)
Η επιλογή ελαστικών έπαιξε καθοριστικό ρόλο σήμερα, για όλα τα πληρώματα, καθότι η άσφαλτος στις σημερινές Ε.Δ. ήταν γεμάτες χαλίκι και σκόνη σε πολλά σημεία. Ο Neuville επέλεξε, δυστυχώς, το πρωί, σκληρή γόμα μπροστά και μαλακή πίσω, με αποτέλεσμα να μην έχει καθόλου έλεγχο του πίσω μέρους του αυτοκινήτου. Τα περισσότερα πληρώματα επέλεξαν 4 σκληρές γόμες, το οποίο εν τέλει αποδείχθηκε η καλύτερη επιλογή. Η κακή τύχη του Neuville συνέχισε κατά τη διάρκεια της ημέρας, αφού μας αποκάλυψε μετά την 4η Ε.Δ. ότι είχε θέμα με το χειρόφρενο και στο τέλος της ημέρας ότι είχε πρόβλημα με τον γρύλο του και δεν μπόρεσε να αλλάξει ελαστικά στην απλή διαδρομή. Παρ’ όλα αυτά, κατάφερε σιγά-σιγά να κερδίσει έδαφος και να τελειώσει την ημέρα στην 3η θέση με 10.4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ogier, και μονάχα 3.5 δευτερόλεπτα από τον Elfyn Evans, με Toyota Yaris, ο οποίος είναι στη 2η θέση.
![Ράλι Κροατίας Ράλι Κροατίας](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/rally-croatia_2.jpg)
Ο Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, μας εξέπληξε ξανά κάνοντας τον καλύτερο χρόνο… όχι μόνο σε μία, αλλά σε δύο Ε.Δ. διαδρομές σήμερα, και μας είπε στο τέλος της ημέρας ότι, ενώ έχει πολλά ακόμα να μάθει, επανήλθε σε μεγάλο βαθμό η αυτοπεποίθησή του. Ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta, φαίνεται πως μας άκουσε χθες και σήμερα ξύπνησε. Απ’ ό,τι δε είπε στον τερματισμό της τελευταίας Ε.Δ., έλαβε λίγο tough love από την ομάδα του με τα λόγια «κόψε την γκρίνια και οδήγα όσο πιο γρήγορα μπορείς», και αυτό και έκανε, πετυχαίνοντας τον 4ο καλύτερο χρόνο στην 5η Ε.Δ. της ημέρας! Kudos, Gus!
![Ράλι Κροατίας Ράλι Κροατίας](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/rally-croatia_3.jpg)
Στην κατηγορία WRC2, άτυχοι σήμερα υπήρξαν οι Tom Kristensson, με Ford Fiesta Rally 2, και Nikolay Gryazin, με Volkswagen Polo GTI R5. O πρώτος έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, βγαίνοντας εκτός δρόμου και πέφτοντας σε ένα χαντάκι. Ο Gryazin που ήταν σε πυρετώδη αναμέτρηση με τον ηγέτη του WRC2, Mads Ostberg, με Citroen C3 Rally2, έπεσε στην 3η θέση με διαφορά άνω του λεπτού λόγω προβλήματος στο τιμόνι. Στη 2η θέση της κατηγορίας WRC2 βρίσκεται ο Teemu Suninen, με Ford Fiesta Rally2, o οποίος μέχρι πρότινος… ήταν στην κατηγορία WRC. Ίσως αυτή του ταιριάζει εντέλει καλύτερα! Tέλος, άτυχος υπήρξε και ο Andreas Mikkelsen, με Skoda Fabia Rally2 evo, ο οποίος χθες έπεσε στην τελευταία θέση της κατηγορίας χάνοντας έναν τροχό και παίρνοντας ποινή 13 λεπτών επειδή καθυστέρησε να φτάσει στην ώρα του στο επόμενο control.
![Ράλι Κροατίας Ράλι Κροατίας](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/rally-croatia_4.jpg)
Σήμερα θα έχουμε τις 4 τελευταίες Ε.Δ. του αγώνα, και αναμένουμε τη μεγάλη πια αναμέτρηση για τα τρία πρώτα βάθρα.
![Ράλι Κροατίας Ράλι Κροατίας](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/rally-croatia_5.jpg)
Φωτογραφίες από: RBCP, και WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.