- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ράλι Κροατίας: Ημέρα 2η με τον Rovanpera εκτός αγώνα
Μια γεμάτη μέρα αγώνα με μια μεγάλη ανατροπή
WRC: Στη δεύτερη μέρα του Ράλι Κροατίας έγινε η μεγάλη ανατροπή και ο Rovanpera τέθηκε εκτός αγώνα διαλύοντας το αυτοκίνητό του.
Άσχημα ξεκίνησε η πρώτη ημέρα του αγώνα, στην πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.), για τον νεαρό Kalle Rovanpera, με την Toyota Gazoo Racing. Λίγα λεπτά μετά την εκκίνηση έχασε τον έλεγχο και βγήκε εκτός δρόμου και δυστυχώς εκτός συναγωνισμού, διαλύοντας το Toyota Yaris του. Να σημειώσουμε ότι ο Rovanpera ήταν, μέχρι σήμερα, 1ος στην γενική κατάταξη οδηγών, και όλο αυτό ίσως να χάθηκε στα πρώτα λεπτά.
Η υπόλοιπη ημέρα ήταν συγκριτικά ήρεμη, ήπιακαι χωρίς δράματα (ας τολμήσουμε να πούμε, σχεδόν ανιαρή). Μετά την ολοκλήρωση του πρωινού σκέλους του αγώνα, ο Thierry Neuville, με Hyundai i20, βρισκόταν στην 1η θέση, και ακολουθούσε ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris, με διαφορά 7.3 δευτερολέπτων, και ο Sebastien Ogier στην 3η, με Toyota Yaris, με 12.3 δευτερόλεπτα. Πολύ καλές επιδόσεις είχε ο γάλλος Adrien Fourmaux, με Ford FiestaWRC, ο οποίος πρέπει να σημειώσουμε ότι μόλις 3 χρόνια πριν παράτησε την ιατρική για να γίνει οδηγός ράλι. Αυτό έρχεται σε άμεση αντίθεση με τις επιδόσεις του Gus Greensmith, ο οποίος αν και άλλαξε συνοδηγό, και οδηγεί τώρα με τον θρυλικό Chris Patterson, δεν κατάφερε να ανέβει πάνω από την 6η θέση.
Στο τέλος της ημέρας, νικητής παρέμεινε ο Neuville. Τη 2η θέση όμως «έκλεψε» ο Ogier από τον Evans, και αυτή τη στιγμή χωρίζουν 0.3 δευτερόλεπτα τους δύο οδηγούς, με τον Ogierνα 7.7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville. Κάτι που όλοι οι οδηγοί σχολίασαν σήμερα είναι το γεγονός ότι η άσφαλτος είχε πολλές ρωγμές και ήταν γενικότερα «βρώμικη», κάτι το οποίο τους δυσκόλεψε και έκανε τον Neuville να κοντέψει να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου δύο φορές.
Εντύπωση μας έκανε το γεγονός ότι ο Ott Tanak, με Hyundai i20, είπε στο τέλος της 8ης και τελευταίας Ε.Δ. ότι δεν νιώθει άνετα στο αυτοκίνητό του και αυτό τον έχει εμποδίσει από το να κατακτήσει καλύτερη θέση στην κατάταξη, αλλά ότι ελπίζει αύριο να τα πάει καλύτερα.
Αύριο η ημέρα ξεκινάει στις 9:30 το πρωί (ώρα Ελλάδος) και θα απολαύσουμε άλλες 8 Ε.Δ., 4 στο πρωινό σκέλος, και 4 στο απογευματινό.
Φωτογραφίες από: RBCP, και WRCTeams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.