Πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επιστροφή του Rally Acropolis
Είναι ένας από τους παλαιότερους και σημαντικότερους αγώνες αυτοκινήτου που ξεκίνησε, με πρωτοβουλία της ΕΛΠΑ, το 1951
Έρευνα της Prorata αποκαλύπτει πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επιστροφή του Rally Acropolis στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, που θα διενεργηθεί 9-12 Σεπτεμβρίου 2021
Στην ερώτηση της εταιρείας σφυγμομετρήσεων Prorata «Γνωρίζετε ότι η χώρα μας έχει αναλάβει την διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις στις 9-12 Σεπτεμβρίου κι ότι η εκκίνηση θα γίνει κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης;» το 80% των ερωτηθέντων απάντησαν «ναι», ενώ το 83% όσων ήταν ενημερωμένοι για το ράλι, δήλωσαν ότι το θεωρούν «θετική προβολή» της χώρας μας στο εξωτερικό. Το 78% είπε ότι το ράλι Ακρόπολις ίσως ανοίξει τον δρόμο για τη φιλοξενία μεγάλων διεθνών εκδηλώσεων τις οποίες έχουμε ανάγκη για την οικονομία και τη δημόσια εικόνα μας. Στην ερώτηση «Πόσο σημαντικό για την οικονομική ενίσχυση της χώρας είναι το ότι το Ράλι Ακρόπολις ξαναμπήκε στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος», το 57% θεωρεί ότι είναι «πολύ» ή «αρκετά» σημαντικό, ενώ το 62% πιστεύει πως η Ελλάδα θα καταφέρει να διατηρήσει το ράλι και τα επόμενα χρόνια.
Το 54% θεωρεί τη Στερεά Ελλάδα ως την ελληνική περιφέρεια που μπορεί να φιλοξενεί το ράλι, έναντι 26% που προτιμά την Πελοπόννησο. Η δημοφιλέστερη πόλη για το ράλι παραμένει η Λαμία, με δεύτερο το Λουτράκι. Όσο για τις ειδικές διαδρομές, οι περισσότεροι ερωτηθέντες προτιμούν την Παύλιανη (21%) και τους Αγίους Θεοδώρους (20%) ενώ έπονται η Κινέττα και η Κλένια-Μυκήνες.
Από τους ερωτηθέντες, 32% απάντησαν ότι έχουν παρακολουθήσει από κοντά το ράλι έστω μία φορά: οι περισσότεροι από όσους έχουν παραστεί σε ράλι είναι άνω των 55 ετών.
Το Ράλι Ακρόπολις (ή Rally of Gods) είναι ένας από τους παλαιότερους και σημαντικότερους αγώνες αυτοκινήτου που ξεκίνησε, με πρωτοβουλία της ΕΛΠΑ, το 1951. Το Ράλι Ακρόπολις έχει αναδείξει σπουδαίους οδηγούς όπως τον Τζόνι Πεσματζόγλου (γνωστό ως «σερ Τζον»), τον Άρι Βάτανεν, τη Μισέλ Μουτόν, τον Κάρλος Σάινθ και τον Σεμπαστιάν Λεμπ, καθώς και σπουδαία αυτοκίνητα για ειδικές διαδρομές όπως τη Lancia Dellta και το Ford Focus. Αν και θεωρείται από τα πιο απαιτητικά και ανταγωνιστικά ράλι του πρωταθλήματος δεν διεξήχθη ούτε το 2019 ούτε το 2020. Το 2021 πρόκειται να αντικαταστήσει το ράλι της Χιλής που έχει ακυρωθεί διότι η χώρα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με την πανδημία.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.