Το νέο Citroën C4 C-Cross ικανοποιεί κάθε προσδοκία
Το μοντέλο νέας γενιάς από τη Citroën, προσφέρεται ως βενζινοκίνητο, με κινητήρα πετρελαίου και ως 100% ηλεκτρικό
Ο Θωμάς Κ. Ευθυμίου μπήκε στο νέο Citroën C4 C-Cross και γράφει για τη 10η γενιά του μοντέλου της Citroën για την κατηγορία C.
Τι είναι
Είναι το μοντέλο νέας γενιάς από τη Citroën, εμπνευσμένο από τις ανάγκες των ίδιων των πελατών και τον τρόπο οδήγησής τους.
Προσφέρεται ως βενζινοκίνητο, με κινητήρα πετρελαίου και ως 100% ηλεκτρικό.
Ενσωματώνει χαρακτηριστικά από SUV, σε έναν δυναμικό coupe σχεδιασμό που προσφέρει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης για να διαμορφώσει ο καθένας το αυτοκίνητο βάσει του προσωπικού του στυλ και αισθητικής.
Η ιδιαιτερότητά του
Είναι η 10η γενιά του μοντέλου της Citroën για την κατηγορία C.
Το νέο Ë-C4 C-Cross (100% Electric) και το νέο C4 C-Cross αποτελούν μια καινοτόμα ιδέα που τοποθετείται στην καρδιά της κατηγορίας C.
Συνδυάζει τα σημαντικά χαρακτηριστικά 3 διαφορετικών κόσμων:
- Με την υπερυψωμένη και δυναμική στάση του, υιοθετεί διακριτικά στοιχεία από SUV για επιπλέον δυναμισμό και χαρακτήρα.
- Η Coupe αεροδυναμική και η ρευστή σιλουέτα του νέου μοντέλου, αντανακλά την εταιρική σχεδιαστική ταυτότητα της Citroën, ιδίως με τη νέα υπογραφή από το φωτισμό LED εμπρός και πίσω, με μια νέα έκφραση στυλ που είναι πιο μυώδης και δυναμική.
- Το ζεστό και υψηλής τεχνολογίας εσωτερικό του εκφράζει άμεσα την ευεξία, τον εκσυγχρονισμό, ενώ η άνεση και η κορυφαία ευρυχωρία των πίσω επιβατών είναι επιπέδου Sedan.
Design
Οι κοντοί πρόβολοι εμπρός και πίσω, σε συνδυασμό με τους τροχούς μεγάλης διαμέτρου και την απόσταση από το έδαφος των 15,6 εκ., δίνουν στο αυτοκίνητο μια δυναμική προσέγγιση.
Με το διαθέσιμο ύψος στο επίπεδο των ματιών του οδηγού (1,22μ), το νέο μοντέλο προσφέρει υψηλότερη θέση οδήγησης, και συνεπώς αυξημένη ορατότητα και ασφάλεια κατά την οδήγηση.
Μπροστά, με τα φώτα ημέρας σε σχήμα «V», ενσωματώνει τα νέα αισθητικά πρότυπα της Citroën, και to χρωμιομένο σήμα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.
Οι μαύρες αψίδες των τροχών, που συνδέονται με τα μαύρα τμήματα των προφυλακτήρων, χαμηλά, εμπρός και πίσω, αλλά και τα Airbumps με χρωματιστά ένθετα, τονίζουν την αντοχή παρέχοντας ταυτόχρονα προστασία από μικροεπαφές.
Η πίσω αεροτομή, ενισχύει τη sport εμφάνιση του μοντέλου. Η ελαφρώς κεκλιμένη οροφή με τα 3 πλευρικά παράθυρα, αποτελούν παραπομπή στο εμβληματικό Citroën GS.
Με 31 εξωτερικούς συνδυασμούς, μπορεί να βρει κανείς αυτό που θέλει για να ταιριάξει με την εικόνα του, συνδυάζοντας 7 χρώματα αμαξώματος, και 5 χρωματικά πακέτα στο εσωτερικό.
Εσωτερικό - Χώροι
Το εσωτερικό με την πρώτη ματιά δείχνει τα στοιχεία ποιότητας και της απόλυτα σύγχρονης εικόνας του.
Είναι μια διάσταση του προγράμματος Citroën Advanced Comfort, με την οποία η Γαλλική εταιρεία προτείνει άνεση με το καθαρό, απλό και μοντέρνο ταμπλό, τα όμορφα σχήματα στις επενδύσεις των θυρών, τα πολλαπλά σημεία αποθήκευσης, τα μαλακά υλικά και τα καθίσματα που προσκαλούν τους επιβάτες να έρθουν και να καθίσουν για μεγάλα ταξίδια.
Το ταμπλό δίνει στους επιβάτες μια αίσθηση χώρου και διαθέσιμου όγκου, ενώ προσφέρει και αυτό πολλούς αποθηκευτικούς χώρους ενσωματωμένους στο σχεδιασμό του: Το ντουλαπάκι του συνοδηγού, το Citroën Smart Pad Support που για πρώτη φορά σταθεροποιεί το τάμπλετ σας για να βλέπουν ταινίες ο συνοδηγός και οι επιβάτες, και τη δυνατότητα μετακίνησης της κεντρικής κονσόλας.
Τα μεγάλα και φιλόξενα καθίσματα του νέου C4 C-Cross παρέχουν μια ευχάριστη αίσθηση άνεσης, ευεξίας και υποστήριξης, δίνοντας στους επιβάτες την εντύπωση ότι κάθονται σε μια πολυθρόνα και είναι απομονωμένοι από το δρόμο. Για να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η αίσθηση της άνεσης, τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να εξοπλιστούν με σύστημα μασάζ και θέρμανση.
Υπάρχουν τουλάχιστον 16 αποθηκευτικοί χώροι με συνολικό όγκο 39 λίτρων που εξασφαλίζουν τη μεγαλύτερη πρακτικότητα για τις καθημερινές ανάγκες.
Ανάλογα γενναιόδωρος είναι και ο χώρος για τις αποσκευές, με χωρητικότητα 380 λίτρων και εύκολη πρόσβαση χάρη στο χαμηλό, επίπεδο κατώφλι.
Για πρόσθετη ευκολία, ένα δάπεδο δύο θέσεων επιτρέπει στο χώρο αποσκευών να χωρίζεται σε διαμερίσματα και παρέχει ένα ενιαίο επίπεδο πάτωμα για φόρτωση όταν αναδιπλωθεί και το πίσω κάθισμα.
Ασφάλεια – Τεχνολογίες
Το Connect Nav, το τρισδιάστατο σύστημα πλοήγησης τελευταίας γενιάς, παρέχει πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο.
Η εφαρμογή MyCitroën δίνει πρόσβαση σε διάφορες χρήσιμες λειτουργίες.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 20 τεχνολογίες ασφάλειας που διευκολύνουν το έργο του, συμπεριλαμβανομένης του Highway Driver Assist, ενός ημι-αυτόνομου συστήματος οδήγησης επιπέδου 2 και των 6 τεχνολογιών σύνδεσης.
Η οθόνη αφής 10", που ο χειρισμός της γίνεται μόνο με την άκρη του δακτύλου, είναι το πραγματικό κέντρο ελέγχου του οχήματος. Σας επιτρέπει να διαμορφώσετε το όχημά σας, να αποκτήσετε πρόσβαση στο σύστημα πολυμέσων, αλλά και στο τηλέφωνο, στον κλιματισμό και την πλοήγηση. Δέχεται και φωνητικές εντολές.
Επίσης υπάρχει η ασύρματη φόρτιση για smartphones το ConnectedCAM Citroën, ένα ανεξάρτητο σύστημα κάμερας ενσωματωμένο στο κάτω μέρος του εσωτερικού καθρέπτη, με τεχνολογία Full HD και GPS.
Το ConnectedCAM Citroën καταγράφει συνεχώς τον δρόμο μπροστά από το παρμπρίζ και αποθηκεύει αυτόματα την εικόνα σε περίπτωση ατυχήματος.
Σημαντική είναι η ύπαρξη του Connect Assist, μια δωρεάν, χωρίς συνδρομή, 24/7 υπηρεσία κλήσης έκτακτης ανάγκης και βοήθειας.
Στον δρόμο
Το νέο C4 C-Cross διατίθεται με τέσσερις επιλογές βενζινοκινητήρα Euro 6d: Δύο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων: PureTech 100 και 130 S&S, και δύο με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8, PureTech 130 και PureTech 155.
Επίσης με δύο επιλογές κινητήρα diesel Euro 6d: BlueHDi 110 με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και BlueHDi 130 EAT8 με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Η κονσόλα ενσωματώνει επίσης το ηλεκτρικό χειρόφρενο και τον επιλογέα των προγραμμάτων οδήγησης, όπου οι επιλογές είναι: Eco, Normal και Sport.
Το νέο Ë-C4 C-Cross - 100% Electric διατίθεται επίσης με έναν 100% ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 136 ίππων (100 kW) και μπαταρία 50 kWh.
Το μοντέλο είναι εξοπλισμένο από τη βασική του κιόλας έκδοση, με την ανάρτηση που χρησιμοποιεί τα Progressive Hydraulic Cushions, τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στα C4 Cactus και C5 Aircross SUV, παρέχοντας εξαιρετική άνεση και αίσθηση οδήγησης πάνω σε «μαγικό χαλί», για, δυναμισμό και κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.