- CITY GUIDE
- PODCAST
-
19°
Η δεύτερη μέρα του Arctic Rally Finland
Ο Tanak συνεχίζει να είναι μπροστά με διαφορά, ενώ ο Ogier βγήκε εκτός συναγωνισμού
Arctic Rally Finland: Όλα όσα είδαμε τη δεύτερη ημέρα του Ράλι Φινλανδίας στον Αρκτικό Κύκλο
Ολοκληρώθηκε η 2η μέρα του Ράλι Φινλανδίας στον Αρκτικό Κύκλο το Σάββατο, 27 Φεβρουαρίου. Αυτή υπήρξε και η μεγαλύτερη μέρα του αγώνα με 6 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), 3 πρωινές και 3 απογευματινές. Η μέρα ήταν ηλιόλουστη με χαμηλότερες όμως θερμοκρασίες που έφταναν περίπου τους -4 βαθμούς Κελσίου.
Πριν μπουν τα πληρώματα στις Ε.Δ. οι δημοσιογράφοι του WRC.com πήγαν στο Service Park για να πάρουν συνεντεύξεις από τους οδηγούς όσον αφορά τους στόχους τους για την ημέρα και τους προβληματισμούς τους για τις ενδεχόμενες δυσκολίες που παρουσιάζει ο αγώνας. Κύριο ερώτημα που τέθηκε σε όλους αλλά κανείς δεν απάντησε ήταν εάν θα έπαιρναν ένα ή δύο επιπλέον ελαστικά μαζί τους.
Αξιοσημείωτες ήταν και σήμερα οι επιδόσεις του Ott Tanak, με Hyundai i20, ο οποίος κατάφερε να τερματίσει πρώτος σε 3 από τις 6 Ε.Δ. και να βρίσκεται αυτή τη στιγμή 1ος στην κατάταξη με διαφορά 24.1 δευτερολέπτων από τον 2ο Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris. Οι διαφορές στον αγώνα αυτόν έχουν υπάρξει ασυνήθιστα μεγάλες σε σχέση με τι βλέπουμε σε άλλους αγώνες όπου το παιχνίδι παίζεται στα κλάσματα δευτερολέπτων μεταξύ οδηγών. Τρίτος στην κατάταξη βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο Thierry Neuville, με Hyundai i20, και με διαφορά 1.8 δευτερολέπτων από τον Rovanpera.
Τη δεύτερη μέρα του Ράλι είδαμε και κάποιες σοβαρές απώλειες: ο Pierre-Louis Loubet, με Hyundai i20, εγκατέλειψε στην 4η Ε.Δ. λόγω προβλήματος στον κινητήρα, ενώ ο Adrien Fourmeaux, με Ford Fiesta Rally 2, και ο Lorenzo Bertelli, με Ford Fiesta WRC, έχασαν τον έλεγχο του αυτοκινήτου, μπήκαν στο χιόνι και δεν μπόρεσαν να ξαναβγούν. Η πιο δραματική στιγμή της ημέρας αυτής όμως έλαβε χώρα όταν στην τελευταία Ε.Δ., και λίγα εκατοντάδες μέτρα πριν τον τερματισμό, ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, έχασε τον έλεγχο σε μια στροφή και κόλλησε στο χιόνι. Με τη βοήθεια του συνοδηγού του, αφαίρεσαν με φτυάρια όσο χιόνι χρειαζόταν ώστε να μπορέσουν να μπουν ξανά στην Ε.Δ. και να φτάσουν στον τερματισμό, χάνοντας περίπου 10 λεπτά.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι στην κατηγορία WRC2 είδαμε σε αυτόν τον αγώνα την επιστροφή του Esapekka Lappi με Volkswagen Polo GTI R5, και ο οποίος αυτή τη στιγμή είναι 1ος στην κατηγορία του, με τον Andreas Mikkelsen να ακολουθεί στη 2η θέση με Skoda Fabia Rally2 evo, και τον Nikolay Gryazin στην 3η θέση με Volkswagen Polo GTI R5.
Φωτογραφίες: RBCP, WRC teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.