- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Αύξηση 46% του ενδιαφέροντος για αγορά αυτοκινήτου
Τι δείχνουν τα αποτελέσματα έρευνας της Capgemini
Αυτοκίνητο: Το 46% των καταναλωτών εκφράζει την επιθυμία ή πρόκειται να αγοράσει αυτοκίνητο. - Πού οφείλεται η αύξηση
Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές παγκοσμίως (46%) σκέφτονται, θέλουν ή έχουν προγραμματίσει να αγοράσουν τους επόμενους 12 μήνες αυτοκίνητο.
Το ποσοστό ήταν αυξημένο τον Νοέμβριο του 2020 κατά 35% σε σχέση με τον προηγούμενο Απρίλιο, σύμφωνα με το ερευνητικό σημείωμα της γαλλικής πολυεθνικής εταιρείας που παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στην τεχνολογία και τις επαγγελματικές υπηρεσίες Capgemini.
Η αύξηση της επιθυμίας για αγορά νέου αυτοκινήτου οφείλεται -κατά κύριο λόγο- στην πανδημία COVID-19, καθώς η μετακίνηση με αυτοκίνητο θεωρείται σήμερα ως η ιδανικότερη λύση μετακίνησης και προστασίας από τον ιό. Το αποτέλεσμα της Capgemini στηρίχθηκε στις απαντήσεις 11.000 καταναλωτών από 11 χώρες, οι οποίες σήμερα αντιπροσωπεύουν το 62% των παγκόσμιων ετήσιων πωλήσεων επιβατικών οχημάτων και αποτελούν ένα καλό δείγμα για τη δημοσιοποίηση ασφαλών συμπερασμάτων. Το 87% των καταναλωτών δήλωσε ότι η ασφάλεια των ιδίων και των μελών της οικογένειάς τους επιτυγχάνεται καλύτερα μέσω προσωπικού οχήματός τους. Εν τω μεταξύ, το 78% των καταναλωτών δήλωσε ότι χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του για τις καθημερινές μετακινήσεις. Αυτή η τάση είναι πιθανό να μεταφραστεί σε νέες πωλήσεις οχημάτων, με σχεδόν το 72% των καταναλωτών να δηλώνει ότι χρησιμοποιεί την περίοδο της πανδημίας το αυτοκίνητό τους περισσότερες φορές σε σχέση με την περίοδο προ COVID-19.
Αυτό που εντοπίστηκε είναι οι νεαροί καταναλωτές σκέφτονται πιο σοβαρά να αγοράσουν αυτοκίνητο. Η τάση της αγοράς για αγορά νέων αυτοκινήτων έχει αυξηθεί παγκοσμίως σε σχεδόν όλες τις αγορές και αποτελεί ισχυρό κίνητρο για τις τράπεζες που πλέον εγκρίνουν όλο και περισσότερα δάνεια. Από την άλλη πλευρά, τα κίνητρα που έχουν δοθεί από πολλές κυβερνήσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθιστούν δελεαστική την αγορά, παρά το γεγονός ότι ακόμη παραμένουν ακριβά σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα.
Οι νέοι καταναλωτές (ηλικίας 18-35 ετών) πρωτοπορούν στην τάση αγοράς νέου αυτοκινήτου, με το 59% να εξετάζει την αγορά του τους επόμενους 12 μήνες. Το ενημερωτικό σημείωμα αναφέρει, εκτός των άλλων, ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών θα αυξηθεί κυρίως μετά την εποχή της υγειονομικής κρίσης. Η Capgemini έχει εντοπίσει ένα μικρό αλλά σημαντικό τμήμα αγοραστών (21%) που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για να αποκτήσουν premium μάρκες. Η στόχευση αυτού του premium τμήματος των καταναλωτών για τις κατασκευάστριες εταιρείες αναμένεται να ενταθεί το επόμενο διάστημα, καθώς αυτή η κατηγορία είναι πιο επικερδής.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το 85% των καταναλωτών σήμερα θέλουν ένα αυτοκίνητο που προσφέρει ισχυρά φίλτρα αέρα για καθαρότερη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του. Επίσης, οι ψηφιακές αλληλεπιδράσεις καθίστανται αναπόσπαστο μέρος των απαιτήσεων των καταναλωτών. Η έρευνα έδειξε ότι οι μισοί (49%) των καταναλωτών πραγματοποιούν πρώτα διαδικτυακή έρευνα για να βρουν πληροφορίες για τα αυτοκίνητα που τους ενδιαφέρουν. Ωστόσο, περισσότεροι από επτά στους δέκα καταναλωτές που ερωτήθηκαν προτιμούν να επισκεφθούν μία αντιπροσωπεία για να δουν από κοντά τα μοντέλα. Το 80% προτιμά την προσωπική επαφή με έναν εκπρόσωπο πωλήσεων σε μία αντιπροσωπεία και μετά την ολοκλήρωση της πώλησης. Τέλος, η πανδημία έχει αυξήσει κατά πολύ τις προσδοκίες των καταναλωτών που σχετίζονται με την υγιεινή και την ψηφιοποίηση των πωλήσεων οχημάτων, καθώς αποτελούν σημαντικό κίνητρο αγοράς έναντι του ανταγωνισμού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.