- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Ράλι Μόντε Κάρλο - WRC: Νικητής για 8η φορά ο Sebastien Ogier
Το απίστευτο ρεκόρ του οδηγού της Toyota και ό,τι συνέβη την 4η μέρα του θρυλικού αγώνα WRC.
Η Toyota Gazoo Racing μεγάλος νικητής στον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος WRC στο Μόντε Κάρλο και ένα μοναδικό ρεκόρ του Ogier.
Την Κυριακή 24/01 ολοκληρώθηκε το Ράλι Μόντε-Κάρλο, η πρώτη στάση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι για το 2021. Αν και σημαντικά μικρότερο χιλιομετρικά, αν και ιδιαιτέρως περιορισμένο από άποψη οργάνωσης λόγω των ειδικών μέτρων ασφαλείας ενάντια στον Covid-19, υπήρξε παρ’ όλα αυτά εντυπωσιακό, και εντυπωσιακά δύσκολο για τα πληρώματα.
Νικητής ήταν ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris της ομάδας Toyota Gazoo Racing, ο οποίος πήρε την 8η νίκη του στο Μόντε-Κάρλο, ένα ράλι ιδιαιτέρως σημαντικό για αυτόν. Φτάνοντας στον τερματισμό, και λίγο πριν ανέβει στο υψηλότερο βάθρο, εξέφρασε με πρωτοφανή συγκίνηση πόσο σημαντική ήταν αυτή η νίκη τόσο για εκείνον όσο και για τον συνοδηγό του Julien Ingrassia.
Δυστυχώς η ομάδα της Toyota δεν μπόρεσε να κρατήσει και τις 3 θέσεις στο βάθρο, διότι ο Kalle Rovanpera έχασε την 3η θέση νωρίς το πρωί όταν στην πρώτη Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) είχε ένα κλατάρισμα το οποίο του κόστισε πολύ χρόνο. Έτσι, ο Βέλγος Thierry Neuville, ο οποίος υπήρξε πολύ συνεπής και αποτελεσματικός όλη την ημέρα, βγήκε μπροστά και ανέβηκε στο 3ο βάθρο, προσφέροντας στην ομάδα του, Hyundai Motorsport, πολύτιμους πόντους για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Τη 2η θέση άξια κατέκτησε ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris, ο οποίος όμως είπε στον τερματισμό ότι δεν είναι ευχαριστημένος με τον εαυτό του, και ότι δεν αισθάνθηκε ποτέ να φτάνει το 100% των δυνατοτήτων του σε αυτόν τον αγώνα. «Έπρεπε να είχα υπάρξει πιο ανταγωνιστικός με τον Ogier» είπε στο τέλος. Έχει, όμως, την υπόλοιπη χρονιά για να αποδείξει ότι είναι άξιος αντίπαλος και να γίνει πρωταθλητής, κάτι στο οποίο έφτασε απίστευτα κοντά το 2020.
Ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta της ομάδας M-Sport, υπήρξε πολύ αυστηρός με τον εαυτό του στο τέλος του αγώνα λέγοντας «αυτή υπήρξε η χειρότερη επίδοση της καριέρας μου. Έκανα πολλά λάθη και έπρεπε να τα είχα πάει καλύτερα. Έμαθα από τα λάθη μου και πρέπει να βελτιωθώ, γιατί αυτό απλά δεν είναι αρκετό.»
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.