Αυτοκινηση

Ράλι Μόντε-Κάρλο (2η μέρα): Η τράπουλα ανακατεύτηκε

1ος στην κατάταξη ο Elfyn Evans με Toyota Yaris, 2ος ο Sebastien Ogier με Toyota Yaris, και 3ος ο Ott Tanak με Hyundai i20

Ελένη Χελιώτη
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Όλα όσα συνέβησαν τη 2η ημέρα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι στο Μόντε Κάρλο.

Η μέρα (22/01) ξεκίνησε για τους διαγωνιζόμενους στις 06:00 το πρωί (κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά και οφείλεται βέβαια στους περιορισμούς λόγω πανδημίας) στο σκοτάδι, βαθιά στις Άλπεις. Όπως ήταν φυσικό, οι πρώτες δύο Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) είχαν μικρές «παγίδες» πάγου σε πολλά σημεία, ενώ σε αντίθεση οι επόμενες υπήρξαν είτε εντελώς στεγνές, είτε βρεγμένες. Περιττό να πούμε ότι η επιλογή ελαστικών σήμερα υπήρξε καθοριστική για τα πληρώματα.

Η μέρα μας, μετά από 5 Ε.Δ., τελείωσε ως εξής: 1ος στην κατάταξη είναι αυτή τη στιγμή ο  Elfyn Evans με Toyota Yaris, 2ος ο Sebastien Ogier με Toyota Yaris, και 3ος ο Ott Tanak με Hyundai i20. Κατά τη διάρκεια της ημέρας όμως, είχαμε αρκετά σκαμπανευάσματα στις πρωτιές. Ο Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris,ο οποίος ξεκίνησε πολύ δυναμικά την ημέρα, πήρε μια ποινή 10 δευτερολέπτων μετά την πρώτη Ε.Δ., και μετά χάθηκε σε ένα χωράφι, κάτι το οποίο του κόστισε πολλά δευτερόλεπτα και πολλές θέσεις στην κατάταξη. Ο Thierry Neuville γκρίνιαξε αρκετά τόσο για τις λανθασμένες σημειώσεις (σημειωτέων ο Neuville άλλαξε συνοδηγό μετά από χρόνια μόλις την προηγούμενη εβδομάδα!) όσο και για την λανθασμένη επιλογή ελαστικών. Ο Pierre-Louis Loubet, με Hyundai i20, είχε δυστυχώς ένα ατύχημα στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας χτυπώντας σε έναν βράχο και βγαίνοντας εκτός. Το πλήρωμα, ευτυχώς, είναι σώο και αβλαβές.

Ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta της ομάδας M-Sport, υπήρξε αργός και πολύ αγχωμένος, ειδικά μετά το ατύχημα του συναδέρφου του Teemu Suninenχθες. Είναι ουσιαστικά ο μόνος οδηγός της ομάδας αυτή τη στιγμή, με το μοναδικό εναπομείναντα Fiesta, και προφανώς νιώθει εις τριπλούν την πίεση να κάνει κάτι, αλλά και τον φόβο να μην έχει την ίδια κατάληξη. Ο Dani Sordo, με Hyundai i20, δεν μπόρεσε να βρει ρυθμό και έτσι έμεινε πίσω, ενώ ο Ιάπωνας TakamotoKatsuta, με Toyota Yaris, μας εξέπληξε για ακόμα μια φορά και ανέβηκε στην κατάταξη, όντας συνεπής και γρήγορος. Τέλος, οφείλουμε να πούμε επίσης ότι ο Andreas Mikkelsen (τέως οδηγός WRC και διαγωνιζόμενος τώρα στην κατηγορία WRC2 με Skoda Fabia της ομάδας Tok) υπήρξε υποδειγματικός και πολύ γρήγορος, και ηγείται της κατηγορίας του.

Αύριο θα είναι μια ιδιαιτέρως σύντομη ημέρα, αλλά ανυπομονούμε να ξυπνήσουμε και εμείς, όπως και οι διαγωνιζόμενοι, από τα μαύρα χαράματα για δούμε τι εκπλήξεις μας επιφυλάσσει!