- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Ράλι Μόντε-Κάρλο (2η μέρα): Η τράπουλα ανακατεύτηκε
1ος στην κατάταξη ο Elfyn Evans με Toyota Yaris, 2ος ο Sebastien Ogier με Toyota Yaris, και 3ος ο Ott Tanak με Hyundai i20
Όλα όσα συνέβησαν τη 2η ημέρα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι στο Μόντε Κάρλο.
Η μέρα (22/01) ξεκίνησε για τους διαγωνιζόμενους στις 06:00 το πρωί (κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά και οφείλεται βέβαια στους περιορισμούς λόγω πανδημίας) στο σκοτάδι, βαθιά στις Άλπεις. Όπως ήταν φυσικό, οι πρώτες δύο Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) είχαν μικρές «παγίδες» πάγου σε πολλά σημεία, ενώ σε αντίθεση οι επόμενες υπήρξαν είτε εντελώς στεγνές, είτε βρεγμένες. Περιττό να πούμε ότι η επιλογή ελαστικών σήμερα υπήρξε καθοριστική για τα πληρώματα.
Η μέρα μας, μετά από 5 Ε.Δ., τελείωσε ως εξής: 1ος στην κατάταξη είναι αυτή τη στιγμή ο Elfyn Evans με Toyota Yaris, 2ος ο Sebastien Ogier με Toyota Yaris, και 3ος ο Ott Tanak με Hyundai i20. Κατά τη διάρκεια της ημέρας όμως, είχαμε αρκετά σκαμπανευάσματα στις πρωτιές. Ο Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris,ο οποίος ξεκίνησε πολύ δυναμικά την ημέρα, πήρε μια ποινή 10 δευτερολέπτων μετά την πρώτη Ε.Δ., και μετά χάθηκε σε ένα χωράφι, κάτι το οποίο του κόστισε πολλά δευτερόλεπτα και πολλές θέσεις στην κατάταξη. Ο Thierry Neuville γκρίνιαξε αρκετά τόσο για τις λανθασμένες σημειώσεις (σημειωτέων ο Neuville άλλαξε συνοδηγό μετά από χρόνια μόλις την προηγούμενη εβδομάδα!) όσο και για την λανθασμένη επιλογή ελαστικών. Ο Pierre-Louis Loubet, με Hyundai i20, είχε δυστυχώς ένα ατύχημα στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας χτυπώντας σε έναν βράχο και βγαίνοντας εκτός. Το πλήρωμα, ευτυχώς, είναι σώο και αβλαβές.
Ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta της ομάδας M-Sport, υπήρξε αργός και πολύ αγχωμένος, ειδικά μετά το ατύχημα του συναδέρφου του Teemu Suninenχθες. Είναι ουσιαστικά ο μόνος οδηγός της ομάδας αυτή τη στιγμή, με το μοναδικό εναπομείναντα Fiesta, και προφανώς νιώθει εις τριπλούν την πίεση να κάνει κάτι, αλλά και τον φόβο να μην έχει την ίδια κατάληξη. Ο Dani Sordo, με Hyundai i20, δεν μπόρεσε να βρει ρυθμό και έτσι έμεινε πίσω, ενώ ο Ιάπωνας TakamotoKatsuta, με Toyota Yaris, μας εξέπληξε για ακόμα μια φορά και ανέβηκε στην κατάταξη, όντας συνεπής και γρήγορος. Τέλος, οφείλουμε να πούμε επίσης ότι ο Andreas Mikkelsen (τέως οδηγός WRC και διαγωνιζόμενος τώρα στην κατηγορία WRC2 με Skoda Fabia της ομάδας Tok) υπήρξε υποδειγματικός και πολύ γρήγορος, και ηγείται της κατηγορίας του.
Αύριο θα είναι μια ιδιαιτέρως σύντομη ημέρα, αλλά ανυπομονούμε να ξυπνήσουμε και εμείς, όπως και οι διαγωνιζόμενοι, από τα μαύρα χαράματα για δούμε τι εκπλήξεις μας επιφυλάσσει!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.