- CITY GUIDE
- PODCAST
-
24°
ID.3, το πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volkswagen
Το ID.3 μπορεί να φορτιστεί τόσο με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) όσο και με συνεχές ρεύμα (DC) και έχει δυνατότητα γρήγορης φόρτισης
Στη χώρα μας, το ID.3 ξεκινά την εμπορική του καριέρα με το λανσάρισμα μίας ειδικής έκδοσης με πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού
Τι είναι
>Το ID.3 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) της Volkswagen.
> Ο κινητήρας του ID.3, τοποθετημένος στον πίσω άξονα, η κίνηση είναι πίσω, ενώ διατίθεται αρχικά με ισχύ 150 kW (204 ίπποι).
Γνωριμία
> Το ID.3, με παραπομπές από το «υπερηχητικό» αγωνιστικό ID.R που μας εισήγαγε στη νέα ονοματοδοσία των μοντέλων, σχεδιαστικά δανείζεται την κληρονομιά της VW και την αξιοποιεί με πινελιές του σήμερα.
> Εννοούμε ότι από σχήμα, έρχεται αισθητά στο αυτοκίνητο ενός όγκου που είχε συστηθεί το Golf Cross, μόνο που τώρα, την διαφορά του ύψους που το Cross χρησιμοποιούσε για να «ανέβει» η απόσταση από το έδαφος, τώρα την καταλαμβάνει η modular επίπεδη μπαταρία –τριών ενεργειακών δυνατοτήτων- που είναι τοποθετημένη στο πάτωμα της αρθρωτής πλατφόρμας ΜΕΒ.
> Είναι διαθέσιμο με 2 μπαταρίες ιόντων λιθίου με καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 58 kWh και 77 kWh είναι διαθέσιμες για το ID.3. Η αυτονομία (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP) φτάνει έως και 549 χλμ. Μία μικρότερη μπαταρία θα ακολουθήσει.
ID.3 1ST Edition
> Στη χώρα μας, το ID.3 ξεκινά την εμπορική του καριέρα με το λανσάρισμα μίας ειδικής έκδοσης με πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, με την ονομασία ID.3 1ST Edition, που δημιούργησε η Volkswagen ειδικά για να σηματοδοτήσει το λανσάρισμα ενός τόσο σημαντικού μοντέλου για την αυτοκίνηση.
> Το ID.3 1ST Edition βασίζεται στη μπαταρία με χωρητικότητα 58kWh και την αναβάθμιση απόδοσης που χαρίζει στο μοντέλο επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 7,3΄΄.
> Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος πίσω και αποδίδει ισχύ 150 kW (204 PS), με τη ροπή να έχει τη μέγιστη, εντυπωσιακή τιμή των 310 Nm από μηδενικές στροφές (χαρακτηριστικό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων) ενώ η αυτονομία φτάνει τα 420 χιλιόμετρα (κατά WLTP).
>Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσα από ένα κιβώτιο ταχυτήτων μιας σχέσης.
>Το ID.3 μπορεί να φορτιστεί τόσο με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) όσο και με συνεχές ρεύμα (DC) και έχει δυνατότητα γρήγορης φόρτισης. Η κορυφαία έκδοση φορτίζει με ισχύ έως 125 kW για επιπλέον αυτονομία 350 χλμ. σε μόλις 30 λεπτά.
>Το ID.3 1ST Edition διαθέτει αποκλειστικές λεπτομέρειες στη σχεδίαση του, ειδικά για το λανσάρισμα του μοντέλου.
>Πιο συγκεκριμένα, το λογότυπο 1ST κάνει την εμφάνισή του τόσο στη βάση του δερμάτινου πολυλειτουργικού τιμονιού όσο και στο πλαϊνό μέρος των φτερών. Επιπρόσθετα, τα πεντάλ γκαζιού και φρένου έχουν διακοσμητικά ένθετα αλουμινίου και σχεδίαση “Play&Pause” (με τα χαρακτηριστικά σύμβολα). Τέλος, η πίσω κολώνα C, φέρει διακοσμητικές επενδύσεις Silver Glossy.
> Το ID.3 1ST Edition είναι διαθέσιμο σε 3 διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού, τις ID.3 1ST, ID.3 1ST Plus και ID.3 1ST Max, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερα εξωτερικά χρώματα, τα γκρι Moonstone και Manganese, το λευκό Glacier και το χαρακτηριστικό, πανέμορφο τυρκουάζ Makena.
Τιμές
* Η έκδοση ID.3 1ST Edition, για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, οι οποίες ξεκινούν από 39.600 ευρώ.
* Στην τιμή αυτή δεν έχει συνυπολογιστεί το ποσό επιδότησης που προβλέπει το νομοσχέδιο περί ηλεκτροκίνησης που ψηφίστηκε πρόσφατα και το οποίο στην περίπτωση της συγκεκριμένης έκδοσης ποικίλλει από 4.790 έως 5.999 €.
* Ειδικά για το λανσάρισμα του ID.3 1ST Edition στην Ελλάδα, η Kosmocar-Volkswagen προσφέρει μαζί με το αυτοκίνητο, χωρίς καμία επιβάρυνση και με δωρεάν εγκατάσταση, έναν οικιακό φορτιστή (Wallbox) με ισχύ 11 kW.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Το μικρό best seller έρχεται με τη χαρακτηριστική μάσκα Opel Vizor εμπρός, νέο cockpit και πλήθος τεχνολογιών
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.