- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ο Andrea Adamo της Hyundai τολμάει να μιλήσει για το WRC του 2021
O επικεφαλής της Hyundai Motorsport μιλάει ανοιχτά για το ημερολόγιο Rally 2021
Χωρίς ενδοιασμούς η κριτική του αρχηγού της αγωνιστικής ομάδας Hyundai Motorsport Andrea Adamo για την επόμενη χρονιά στον κόσμο του WRC.
Πριν λίγες μέρες, ο Andrea Adamo, αρχηγός της αγωνιστικής ομάδας Hyundai Motorsport εξέπληξε τόσο εμάς όσο και τους συντελεστές του Dirt Fish όταν σε μια συνέντευξή του στο γνωστό site δήλωσε ανοιχτά πως αμφιβάλλει για το κατά πόσο το ημερολόγιο που η FIA πρόσφατα ανακοίνωσε για το 2021 είναι ρεαλιστικό ή απλά μια ύστατη και απεγνωσμένη προσπάθεια να υπάρξει ένα πραγματικό και γεμάτο πρωτάθλημα του χρόνου (κάτι το οποίο φέτος απλά δεν υπήρχε).
Στα μικρόφωνα του Dirt Fish
Είναι απόλαυση να βλέπεις συνεντευξιαζόμενο τον Andrea Adamo. Είτε στην τηλεόραση, είτε να τον ακούς στο ραδιόφωνο. Άνθρωπος ντόμπρος, με πλήρη συναίσθηση της θέσης που κατέχει, αλλά και λάτρης της ευωχίας, ο Adamo δεν μασάει τα λόγια του όταν καλείται να σχολιάσει κάτι. Πάντα στα όρια της ευγένειας και του πολιτισμού, αλλά χωρίς περιστροφές.
Είπε λοιπόν σχετικά με το ήδη ανακοινωθέν πρόγραμμα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2021: «Το ημερολόγιο είναι χαριτωμένο(sic). Είναι καλό να έχεις ένα. Αλλά η κατάσταση (με τον Covid-19) εξελίσσεται τόσο γρήγορα. Στο 2022 εντάχθηκε η Κένυα, γιατί έχει συμβόλαιο, αλλά θα δούμε τι θα συμβεί. Του χρόνου θα καθόμαστε πάλι εδώ μαζί, ο Colin Clark και εγώ, και θα πίνουμε cappuccino και θα τρώμε πίτσα. Και τότε θα δούμε πόσα από αυτά θα έχουν πραγματοποιηθεί και πόσα θα βγουν από το πουθενά. Τον Μάρτιο, όταν αφήσαμε το Μεξικό, θα είχατε ποτέ σκεφτεί ότι θα μπορούσαμε να είχαμε την Εσθονία, τη Monza στην Ιταλία, και το Ypres στο Βέλγιο; Αυτή είναι η ομορφιά της προσαρμοστικότητας και η ομορφιά των ανθρώπων που δουλεύουν μαζί και αποφεύγουν τις αντιπαλότητες. Οφείλουμε να δουλέψουμε μαζί και να πούμε ότι ακόμα και σε μία τόσο άσχημη περίοδο, ενώ υπάρχουν άνθρωποι σε όλο τον κόσμο που πεθαίνουν, ενώ βιώνουμε έναν οικονομικό πόλεμο, δουλεύουμε μαζί και βρίσκουμε τρόπο να φέρουμε όλα τα αστέρια του ράλι στη Monza. Συγγνώμη που εκνευρίζομαι αλλά όταν έρχονται και με ρωτάνε “είσαι ευχαριστημένος με το ημερολόγιο;” Απαντώ “ποιο γαμημένο ημερολόγιο;” Υπάρχουν ημερομηνίες, οπότε προσπαθούμε να οργανωθούμε. Αλλά Μόντε Κάρλο; Είσαι σίγουρος; Αυτή τη στιγμή είναι στην κόκκινη ζώνη. Για ποιο πράγμα μιλάς;»
Πραγματισμός και προβληματισμός
Ο Andrea Adamo είναι μια έντονη προσωπικότητα στον κόσμο των Ράλι και χαρακτηρίζεται από την άρνησή του να μασήσει τα λόγια του όπως προαναφέραμε, ακόμα και όταν αυτά είναι ωμά, ή καμία φορά εριστικά. Από την άλλη είναι ο μοναδικός ο οποίος μέχρι τώρα δίνει μια πιο ρεαλιστική εικόνα των πραγμάτων και όχι μια ουτοπικά αισιόδοξη, με εξαίρεση τη απεγνωσμένη δήλωση του Sebastien Ogier στο Μεξικό τον Μάρτη του 2020 όταν δήλωσε στο τέλος του αγώνα ότι δεν έπρεπε να είχε γίνει ο αγώνας, δεν έπρεπε να είχαν πάει στο Μεξικό, και δε έπρεπε να φέρουν σε πιθανό κίνδυνο τους ανθρώπους εκεί.
Η αλήθεια παραμένει ότι το ημερολόγιο του 2021 είναι όντως ουτοπικά αισιόδοξο, ειδικά εάν λάβουμε υπόψιν ότι οι τελευταίες ημερομηνίες και προορισμοί στο ημερολόγιο του 2020 έχουν ήδη αλλάξει και διορθωθεί αρκετές φορές ώστε να αμφιβάλουμε για την εγκυρότητά τους όσο και ο Adamo. Επίσης, το τρίτο κύμα του ιού, τα lockdownσε τόσες ευρωπαϊκές χώρες και η τόσο ασαφή εικόνα του αύριο, πόσο μάλλον του 2021, ισχυροποιεί τα λόγια του Ιταλού αρχηγού. Οι ερωτήσεις βέβαια που δημιουργούνται ποικίλλουν. Γιατί το WRC δεν ακολουθεί το σκεπτικό της Formula 1 απαγορεύοντας ρητά την προέλευση των θεατών; Γιατί είναι ο Adamo ο μόνος που εκφράζει αυτές τις τόσο λογικές αμφιβολίες; Γιατί δεν αναστέλλουν οποιαδήποτε επίσημη ανακοίνωση ημερολογίων μέχρι νεοτέρας αντί να «γράφουν» και να «σβήνουν» κάθε λίγες εβδομάδες χώρες, πόλεις, και ημερομηνίες; Ναι, καίγονται για το πρωτάθλημα που φέτος φαίνεται ότι δεν μπορεί να δοθεί σε κάποιον νικητή με την αξιοπρέπεια και την «εγκυρότητα» άλλων ετών. Ένα πετσοκομμένο πρωτάθλημα με fillersκαι λύσεις τελευταίας στιγμής… Ποιος θα ήθελε αυτό το πρωτάθλημα στους ώμους και στα χέρια του;
Στην άλλη πλευρά του νομίσματος όμως, τα ερωτήματα φωνάζουν… Και τι θα κάνουμε; Θα παραδώσουμε όπλα; Θα σταματήσουμε τα πάντα; Δεν είναι μόνο οι θεατές, αλλά και οι επαγγελματίες που επηρεάζονται. Ναι…αλλά μιλάμε για ανθρώπινες ζωές, για την παγκόσμια οικονομία, για τις ΜΕΘ που ασφυκτιούν. Τι έχει προτεραιότητα; Πως κρατάμε ισορροπίες; Μπορούμε; Σαφώς όχι. Ποιος μπορεί με σιγουριά πια να απαντήσει εάν πρέπει ή όχι, και γιατί;
Η κοινωνική διάσταση των αγώνων ράλι
Στο άκουσμα του «ερχομού» του εμβολίου, σε επίπεδο ψυχολογίας κυρίως όλα άρχισαν να αλλάζουν. Η συγκρατημένη αισιοδοξία θα πάρει σταδιακά την θέση της κατήφειας. Οι αγώνες αυτοκινήτου καλούνται να παίξουν τον ρόλο της ψυχικής ανάτασης, τουλάχιστον στο μερίδιο που τους αναλογεί.
Τα ράλι ακόμα περισσότερο, γιατί τα ράλι δεν είναι «αποστειρωμένο» είδος αγώνων όπως τα σιρκουί.
Τα ράλι είναι τα χωριά που περνάνε, ο κόσμος που συναντάνε οι αγωνιζόμενοι στις δοκιμές, οι παρέες που κάνουν πικ-νικ στις Ειδικές Διαδρομές. Τα ράλι δεν έχουν κάγκελα, ούτε πύλες, ούτε φράχτες.
Ίσως και για αυτό ο κόσμος αδημονεί να γίνει ένα κανονικό πρωτάθλημα. Για να απολαύσει και αυτή την ελευθερία…
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.