- CITY GUIDE
- PODCAST
-
36°
Ο Andrea Adamo της Hyundai τολμάει να μιλήσει για το WRC του 2021
O επικεφαλής της Hyundai Motorsport μιλάει ανοιχτά για το ημερολόγιο Rally 2021
![eleni_helioti_1.jpg eleni_helioti_1.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/eleni_helioti_1.jpg)
![andrea-adamo-hyundai-motorsport-wrc.jpg andrea-adamo-hyundai-motorsport-wrc.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/11/19/auto_4_2.jpg)
Χωρίς ενδοιασμούς η κριτική του αρχηγού της αγωνιστικής ομάδας Hyundai Motorsport Andrea Adamo για την επόμενη χρονιά στον κόσμο του WRC.
Πριν λίγες μέρες, ο Andrea Adamo, αρχηγός της αγωνιστικής ομάδας Hyundai Motorsport εξέπληξε τόσο εμάς όσο και τους συντελεστές του Dirt Fish όταν σε μια συνέντευξή του στο γνωστό site δήλωσε ανοιχτά πως αμφιβάλλει για το κατά πόσο το ημερολόγιο που η FIA πρόσφατα ανακοίνωσε για το 2021 είναι ρεαλιστικό ή απλά μια ύστατη και απεγνωσμένη προσπάθεια να υπάρξει ένα πραγματικό και γεμάτο πρωτάθλημα του χρόνου (κάτι το οποίο φέτος απλά δεν υπήρχε).
Στα μικρόφωνα του Dirt Fish
Είναι απόλαυση να βλέπεις συνεντευξιαζόμενο τον Andrea Adamo. Είτε στην τηλεόραση, είτε να τον ακούς στο ραδιόφωνο. Άνθρωπος ντόμπρος, με πλήρη συναίσθηση της θέσης που κατέχει, αλλά και λάτρης της ευωχίας, ο Adamo δεν μασάει τα λόγια του όταν καλείται να σχολιάσει κάτι. Πάντα στα όρια της ευγένειας και του πολιτισμού, αλλά χωρίς περιστροφές.
![andrea-adamo-hyundai.jpg andrea-adamo-hyundai.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_-_kentriki_2_0.jpg)
Είπε λοιπόν σχετικά με το ήδη ανακοινωθέν πρόγραμμα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2021: «Το ημερολόγιο είναι χαριτωμένο(sic). Είναι καλό να έχεις ένα. Αλλά η κατάσταση (με τον Covid-19) εξελίσσεται τόσο γρήγορα. Στο 2022 εντάχθηκε η Κένυα, γιατί έχει συμβόλαιο, αλλά θα δούμε τι θα συμβεί. Του χρόνου θα καθόμαστε πάλι εδώ μαζί, ο Colin Clark και εγώ, και θα πίνουμε cappuccino και θα τρώμε πίτσα. Και τότε θα δούμε πόσα από αυτά θα έχουν πραγματοποιηθεί και πόσα θα βγουν από το πουθενά. Τον Μάρτιο, όταν αφήσαμε το Μεξικό, θα είχατε ποτέ σκεφτεί ότι θα μπορούσαμε να είχαμε την Εσθονία, τη Monza στην Ιταλία, και το Ypres στο Βέλγιο; Αυτή είναι η ομορφιά της προσαρμοστικότητας και η ομορφιά των ανθρώπων που δουλεύουν μαζί και αποφεύγουν τις αντιπαλότητες. Οφείλουμε να δουλέψουμε μαζί και να πούμε ότι ακόμα και σε μία τόσο άσχημη περίοδο, ενώ υπάρχουν άνθρωποι σε όλο τον κόσμο που πεθαίνουν, ενώ βιώνουμε έναν οικονομικό πόλεμο, δουλεύουμε μαζί και βρίσκουμε τρόπο να φέρουμε όλα τα αστέρια του ράλι στη Monza. Συγγνώμη που εκνευρίζομαι αλλά όταν έρχονται και με ρωτάνε “είσαι ευχαριστημένος με το ημερολόγιο;” Απαντώ “ποιο γαμημένο ημερολόγιο;” Υπάρχουν ημερομηνίες, οπότε προσπαθούμε να οργανωθούμε. Αλλά Μόντε Κάρλο; Είσαι σίγουρος; Αυτή τη στιγμή είναι στην κόκκινη ζώνη. Για ποιο πράγμα μιλάς;»
Πραγματισμός και προβληματισμός
Ο Andrea Adamo είναι μια έντονη προσωπικότητα στον κόσμο των Ράλι και χαρακτηρίζεται από την άρνησή του να μασήσει τα λόγια του όπως προαναφέραμε, ακόμα και όταν αυτά είναι ωμά, ή καμία φορά εριστικά. Από την άλλη είναι ο μοναδικός ο οποίος μέχρι τώρα δίνει μια πιο ρεαλιστική εικόνα των πραγμάτων και όχι μια ουτοπικά αισιόδοξη, με εξαίρεση τη απεγνωσμένη δήλωση του Sebastien Ogier στο Μεξικό τον Μάρτη του 2020 όταν δήλωσε στο τέλος του αγώνα ότι δεν έπρεπε να είχε γίνει ο αγώνας, δεν έπρεπε να είχαν πάει στο Μεξικό, και δε έπρεπε να φέρουν σε πιθανό κίνδυνο τους ανθρώπους εκεί.
![andrea-adamo-hyundai.jpg andrea-adamo-hyundai.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_1_2_6.jpg)
![hyundai-motorsport.jpg hyundai-motorsport.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_3_2_7.jpg)
Η αλήθεια παραμένει ότι το ημερολόγιο του 2021 είναι όντως ουτοπικά αισιόδοξο, ειδικά εάν λάβουμε υπόψιν ότι οι τελευταίες ημερομηνίες και προορισμοί στο ημερολόγιο του 2020 έχουν ήδη αλλάξει και διορθωθεί αρκετές φορές ώστε να αμφιβάλουμε για την εγκυρότητά τους όσο και ο Adamo. Επίσης, το τρίτο κύμα του ιού, τα lockdownσε τόσες ευρωπαϊκές χώρες και η τόσο ασαφή εικόνα του αύριο, πόσο μάλλον του 2021, ισχυροποιεί τα λόγια του Ιταλού αρχηγού. Οι ερωτήσεις βέβαια που δημιουργούνται ποικίλλουν. Γιατί το WRC δεν ακολουθεί το σκεπτικό της Formula 1 απαγορεύοντας ρητά την προέλευση των θεατών; Γιατί είναι ο Adamo ο μόνος που εκφράζει αυτές τις τόσο λογικές αμφιβολίες; Γιατί δεν αναστέλλουν οποιαδήποτε επίσημη ανακοίνωση ημερολογίων μέχρι νεοτέρας αντί να «γράφουν» και να «σβήνουν» κάθε λίγες εβδομάδες χώρες, πόλεις, και ημερομηνίες; Ναι, καίγονται για το πρωτάθλημα που φέτος φαίνεται ότι δεν μπορεί να δοθεί σε κάποιον νικητή με την αξιοπρέπεια και την «εγκυρότητα» άλλων ετών. Ένα πετσοκομμένο πρωτάθλημα με fillersκαι λύσεις τελευταίας στιγμής… Ποιος θα ήθελε αυτό το πρωτάθλημα στους ώμους και στα χέρια του;
![hyundai-motorsport.jpg hyundai-motorsport.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/auto_2_2_5.jpg)
Στην άλλη πλευρά του νομίσματος όμως, τα ερωτήματα φωνάζουν… Και τι θα κάνουμε; Θα παραδώσουμε όπλα; Θα σταματήσουμε τα πάντα; Δεν είναι μόνο οι θεατές, αλλά και οι επαγγελματίες που επηρεάζονται. Ναι…αλλά μιλάμε για ανθρώπινες ζωές, για την παγκόσμια οικονομία, για τις ΜΕΘ που ασφυκτιούν. Τι έχει προτεραιότητα; Πως κρατάμε ισορροπίες; Μπορούμε; Σαφώς όχι. Ποιος μπορεί με σιγουριά πια να απαντήσει εάν πρέπει ή όχι, και γιατί;
Η κοινωνική διάσταση των αγώνων ράλι
Στο άκουσμα του «ερχομού» του εμβολίου, σε επίπεδο ψυχολογίας κυρίως όλα άρχισαν να αλλάζουν. Η συγκρατημένη αισιοδοξία θα πάρει σταδιακά την θέση της κατήφειας. Οι αγώνες αυτοκινήτου καλούνται να παίξουν τον ρόλο της ψυχικής ανάτασης, τουλάχιστον στο μερίδιο που τους αναλογεί.
Τα ράλι ακόμα περισσότερο, γιατί τα ράλι δεν είναι «αποστειρωμένο» είδος αγώνων όπως τα σιρκουί.
Τα ράλι είναι τα χωριά που περνάνε, ο κόσμος που συναντάνε οι αγωνιζόμενοι στις δοκιμές, οι παρέες που κάνουν πικ-νικ στις Ειδικές Διαδρομές. Τα ράλι δεν έχουν κάγκελα, ούτε πύλες, ούτε φράχτες.
Ίσως και για αυτό ο κόσμος αδημονεί να γίνει ένα κανονικό πρωτάθλημα. Για να απολαύσει και αυτή την ελευθερία…
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.