- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Tο νέο Nissan Juke αναζητά προκλήσεις
Το εντελώς νέο Juke συνδυάζει το στυλ ενός coupe με το αμάξωμα ενός crossover
Το νέο Nissan Juke είναι πιο ευρύχωρο, με νέο αυτόματο κιβώτιο και πιο συνδεδεμένο από ποτέ.
Τι είναι
> Το δεύτερης γενιάς Coupe Crossover που άνοιξε την αγορά στην κατηγορία BSUV
> Είναι το πιο συνδεδεμένο αυτοκίνητο της Nissan
> Διατίθεται με έναν μικρό turbo βενζινοκινητήρα που είναι συμπαγής, ελαφρύς, αποδοτικός και οικονομικός.
> Για πρώτη φορά, το Juke είναι διαθέσιμο με την επιλογή ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων, με paddle shifters ή με πλήρη αυτόματη λειτουργία.
Αισθητική
>Το εντελώς νέο Juke συνδυάζει το στυλ ενός coupe με το αμάξωμα ενός crossover. Αυτό προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό, καθιστώντας το μοντέλο ιδανικό τόσο για το αστικό περιβάλλον, όσο και έξω από αυτό.
> Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, το τελευταίο Juke διατηρεί τα εμβληματικά χαρακτηριστικά σχεδίασης, συμπεριλαμβανομένων των οβάλ προβολέων, διασφαλίζοντας έτσι τη στιγμιαία αναγνώρισή του.
> Μάλιστα εξακολουθεί να διατηρεί την αίσθηση της οδηγικής διασκέδασης, με μια σύγχρονη εσωτερική και εξωτερική εμφάνιση που αναμένεται να θέσει και πάλι ένα νέο πρότυπο αισθητικής στην κατηγορία B-crossover.
> Νέο είναι και το εσωτερικό του Juke, με περισσότερο στυλ, περισσότερο χώρο, αναβαθμισμένη ποιότητα και τεχνολογία.
> Παράλληλα είναι πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, με τον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 5,8 εκατοστά, για τα κεφάλια αντίστοιχα κατά 1,1 εκατοστά, όπως και ο χώρος αποσκευών των 422 λίτρων, που πλέον προσφέρει 20% περισσότερο αποθηκευτικό χώρο από το απερχόμενο μοντέλο.
> Οι ζάντες 19 ιντσών δίνουν μια επιβλητική και αθλητική όψη στο νέο Juke, ενώ η ο σχεδιασμός της «αιωρούμενης» οροφής σε συνδυασμό με τις έντονες πλευρικές λεπτομέρειες, προσθέτουν ένα νέο χαρακτηριστικό στην εμφάνιση του μοντέλου.
> Μπορεί κάποιος να επιλέξει από μια σειρά από 11 χρώματα του αμαξώματος σε συνδυασμό με 3 «αντίθετα» χρώματα οροφής
Τεχνολογία
> Σχεδιασμένο για χρήση σε αυτοκινητόδρομους και σε μία λωρίδα κυκλοφορίας, το ProPILOT (που προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση) επιταχύνει και επιβραδύνει το όχημα, ούτως ώστε ο οδηγός να διατηρεί την σωστή απόσταση και ταχύτητα και με το αυτοκίνητο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας.
> Η τελευταία έκδοση του συστήματος πληροφοριών ψυχαγωγίας Nissan Connect επιτρέπει στους επιβάτες του νέου Juke να χρησιμοποιούν το Apple Car Play ή το Android Auto για να αντικατοπτρίζουν τις αγαπημένες τους εφαρμογές smartphone, στην ενσωματωμένη οθόνη αφής 8 ιντσών.
> Είναι εξοπλισμένο με πλήθος προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης οδήγησης και επιλογών ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, κάνοντας την κάθε διαδρομή ασφαλέστερη, απλούστερη και πιο ευχάριστη.
> Σημαντικό να αναφέρουμε το Around View Monitor, ένα σύστημα κάμερας που σας δίνει μια προβολή θέασης 360° του αυτοκινήτου σας, με επιλογή εστίασης στις μπροστινές, οπίσθιες και πλευρικές προβολές για να σας βοηθήσει να σταθμεύσετε με εμπιστοσύνη και καλύτερο έλεγχο.
>Το Intelligent Emergency Braking μπορεί επίσης να ενεργοποιήσει αυτόματα τα φρένα για να αποφευχθεί ή να μειωθεί η σοβαρότητα μιας μετωπικής σύγκρουσης. Και όταν ανιχνεύει έναν πεζό στη διασταύρωση, ή έναν ποδηλάτη στο δρόμο, μπορεί να σταματήσει το αυτοκίνητο.
Στον δρόμο
> Το δοκιμάσαμε για σχεδόν 800 χιλιόμετρα σε μεικτά οδοστρώματα που είχαν από όλα… Από την πόλη, σε αυτοκινητοδρόμους, σε επαρχιακό οδικό δίκτυο αλλά και σε ποικίλους χωματόδρομους. Ανταπεξήλθε με την ίδια ικανότητα αλλά και την ακούραστη ποιότητα κύλισής του, σε βαθμό που μας έκανε εντύπωση. Ακόμα και οι επιβάτες στις πίσω θέσεις δεν κουράστηκαν σε κανένα σημείο της διαδρομής! Βλέπετε η ακριβής, ευέλικτη ανάρτηση εκμεταλλεύεται πλήρως το ισχυρό, άκαμπτο πλαίσιο.
> Το νέο Nissan Juke κινεί ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας που σύμφωνα με την μάρκα είναι οικονομικός και συνάμα αποδοτικός.
> Το σύνολο του 1.0 λίτρου είναι συμπαγές και ελαφρύ διαθέτει ένα υπερσυμπιεστή, και αποδίδει 117 ίππους και 180Nm ροπής (200Nm με λειτουργία overboost).
> Συνοδεύεται με στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT), με paddleshifts.
> Στην εύκολα αντιληπτή ποιότητα κύλισης συνεισφέρει τα μάλα το ακριβές σύστημα διεύθυνσης που επιτρέπει να κατευθύνετε το νέο NissanJuke ακριβώς εκεί που θέλετε, ενώ το νέο σύστημα ActiveTraceControl λειτουργεί «στο παρασκήνιο» για να σας βοηθήσει να «χαράξετε» την τέλεια γωνία, ενώ το άκαμπτο πλαίσιο, βοηθάει για να ανακαλύψετε τις δυνατότητες της ανάρτησής του.
Κοστίζει
>Οι τιμές για το νέο Juke ξεκινούν από τις 17.900 ευρώγια την αρχική έκδοση Energy.
Info
> Πληροφορίες για το νέο Nissan Juke εδώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο εγωκεντρικός Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.