- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Δύο φίλες οδηγούν το νέο Citroën C3
Και αντιλαμβάνονται το πώς ένα αυτοκίνητο διεγείρει συναισθήματα και δημιουργεί ευδαιμονία!
Citroën C3: Το νέο compact hatchback με πρωτοποριακό στιλ, εκτεταμένη εξατομίκευση και καινούργιες τεχνολογίες
Η εκδρομή στο Λαύριο
«Δεν θ’ αργήσω σήμερα» μου είπε για ακόμη μια φορά, αν και ξέραμε και οι δύο ότι ήταν ψέματα.
«Τελείωνε» της είπα, «ξεκινάω σε 15 λεπτά»
«Να τα, ξεκίνησαν πάλι τα απειλητικά μηνύματα» απάντησε, και τη φανταζόμουν να γελάει. «Είπαμε στις 15:00, σταμάτα τώρα να με αγχώνεις» συνέχισε και μετά χάθηκε.
Ήμουν ήδη έτοιμη, οπότε είδα ένα ακόμα επεισόδιο και κατά τις 14:50 ξεκίνησα… νωρίς, για άλλη μια φορά. Χρειαζόμουν μόνο 5 λεπτά να πάω σπίτι της. Ήμουν εκεί στις 14:54 και όταν πήγε 15:00 της έστειλα ένα μήνυμα ότι έφτασα.
«Βγαίνω τώρα» μου απάντησε. Αποκλείεται, είπα από μέσα μου, και είχα δίκιο. Της πήρε 7 λεπτά να βγει.
«Πόσες φορές το έχω δει αυτό το αυτοκίνητό σου και κάθε φορά με εκπλήσσει το χρώμα. Πόσο όμορφο είναι!» είπε ενώ άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα. «Και αυτά τα καθίσματα…τα βλέπω στον ύπνο μου το βράδυ, να ξέρεις!»
Γελάω δυνατά και της λέω «τι εννοείς;»
«Τι τι εννοώ; Είναι μακράν τα πιο άνετα καθίσματα αυτοκινήτου που έχω κάτσει ποτέ!»
«Να ‘ξερες τι έρευνα έγινε για να φτάσουν τώρα εδώ και να αράζεις εσύ την κορμάρα σου…» της λέω.
«Την κορμάρα μου την έχω φανταστεί να κάνει και άλλα πράγματα σ’ αυτά τα καθίσματα. Θα επικαλεστώ τη στενή μας φιλία και θα σ’το ζητήσω μια μέρα το Citroen σου»
«Dream on, baby!» της απαντώ και ξαφνικά συνειδητοποιώ κάτι κοιτώντας τη καλύτερα.
«Πού πάμε λοιπόν;» μου λέει ενώ βγάζει τα παπούτσια της, τραβάει το κάθισμα πίσω και κάθεται οκλαδόν».
«Θα δεις! Πρώτα όμως πάμε να πάρουμε καφέ, ναι;»
«Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να σου πω ποτέ όχι στον καφέ…θα με διαγράψεις από φίλη». Χαμογέλασε, στήριξε καλά τα γυαλιά της στη μύτη και κοίταξε μπροστά.
Αφού πήραμε τον καφέ, βγήκαμε παραλιακή και ξεκινήσαμε την κυριακάτικη μίνι εκδρομούλα που και οι δυο είχαμε τόσο ανάγκη για τόσους λόγους. Αν και ήταν μια ηλιόλουστη μέρα, τόσο η ζέστη όσο και η επιθυμία μας να μιλήσουμε μας έκανε να κλείσουμε τα παράθυρα και να ανάψουμε κλιματιστικό. Είχα φέρει μουσική μαζί μου και όσο περίμενα να βγει είχα συνδέσει το κινητό στο αυτοκίνητο και είχα ετοιμάσει το playlist. Δεν ακούσαμε κανένα τραγούδι όμως… Ούτε καν στην επιστροφή.
«Λοιπόν, ξεκίνα» της είπα ενώ πλησιάζαμε τη Βουλιαγμένη. «Γιατί ήσουν τόσο χάλια χθες;» Πήρε μια βαθιά ανάσα και ξεκίνησε. Όσο η θάλασσα και ο δρόμος απλώνονταν μπροστά μας, τόσο άνοιγαν και οι πύλες της κουβέντας μας και μπαίναμε όλο και πιο βαθιά μέσα σε αυτή. Ενώ πηγαίναμε μπροστά, η συζήτηση μάς πήγαινε πίσω στον χρόνο. Η κουβέντα συνέχιζε και η συναισθηματική της ένταση αυξομειωνόταν ανάλογα με το περιεχόμενό της.
Καμιά φορά τη διέκοπτα, είτε για να αντιδράσω, είτε για να ζητήσω διευκρινήσεις, είτε για να επιβεβαιώσω ότι είχα ακούσει σωστά. Λίγο μετά την Παλαιά Φώκαια και πριν το Σούνιο σταμάτησα σε ένα από αυτά τα μικρά πάρκινγκ για να ξεμουδιάσουμε και να κάνω ένα τσιγάρο. Ο καφές μου, δυστυχώς, είχε τελειώσει. Μείναμε εκεί χαζεύοντας τον ορίζοντα γύρω στα 5 λεπτά και μετά άνοιξα την πίσω πόρτα για να πάρω κάτι από την τσάντα μου. Τα κινητά μας τηλέφωνα ήταν άφαντα, και όταν το συνειδητοποίησα, χαμογέλασα.
«Ρε συ, τι χώροι είναι αυτοί πίσω; Θα ‘ρθω και θα σ’ το κλέψω μια νύχτα και θα το ψάχνεις, να ξες».
«Να πας να πάρεις το δικό σου! Αλλά να χαρείς, μην πάρεις το ίδιο χρώμα!»
«Και τι χρώμα να πάρω;» με ρωτάει με ειλικρινή απορία.
«Α, σ’ έχω! Το κόκκινο elixir! Έχει αμέτρητα βέβαια… Αλλά αν δεν θέλεις να πάρεις αυτή την έκδοση που έχω εγώ, την diesel με τους 100 ίππους, να ξέρεις ότι υπάρχουν κι άλλες με κινητήρες βενζίνης»
«Καιρός να το οδηγήσω» μου είπε και έκανα έναν μορφασμό τον οποίο μπόρεσε να διακρίνει παρόλο που εγώ φορούσα γυαλιά ηλίου και εκείνη την τύφλωνε ο ήλιος.
Πριν προλάβω να μιλήσω είχε ανοίξει ήδη την πόρτα του οδηγού.
Βολεύτηκα στο κάθισμα του συνοδηγού και μετά από λίγα μόλις χιλιόμετρα, κατάλαβα τι θα πει άνεση και όχι μόνο. Κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι για τους επιβάτες να κάθονται πραγματικά άνετα. Ναι, το λέω εγώ αυτό, μία αθαράπευτη χιλιομετροφάγος που δεν αφήνω το τιμόνι σε κανέναν άλλον…
«Έλα σώπα… εσύ το έχεις συνέχεια. Δεν θα σ’το φάω»
«Α παράτα μας» της λέω και καλά εκνευρισμένη. «Εγώ φταίω που ασχολούμαι. Τελείωνε και ξεκίνα μπας και φτάσουμε σήμερα»
Και έτσι ξαναμπήκαμε στη μικρή μας χρονοκάψουλα.
Είκοσι λεπτά αργότερα φτάσαμε στο Λαύριο. Της είπα να συνεχίσουμε. Γύρισε, με κοίταξε και μου λέει, «Δεν θα σταματήσουμε εδώ; Μα πού πάμε;»
«Υπομονή! Σε 10 λεπτά φτάνουμε» της λέω. Τη 10λεπτη αυτή διαδρομή την είχα κάνει άλλη μια φορά πέρυσι στις 16 Αυγούστου και ήλπιζα να τη θυμάμαι σωστά. Στα 7 λεπτά ήμασταν στο φαινομενικό τέλος ενός μικρού χωμάτινου δρόμου τον οποίο «κλείνανε» 3 σκυλάκια που λιαζόντουσαν ξάπλα. Ανοίξαμε τα παράθυρα, έβαλα πρώτη και ξεκίνησα αργά καθότι υπήρχαν πέτρες και το έδαφος ήταν σαθρό. Τα σκυλάκια παραπονέθηκαν, αλλά σηκώθηκαν, ανοίγοντας έτσι την τελευταία πύλη. Λίγα εκατοντάδες μέτρα μετά είχαμε φτάσει στον Φάρο.
Η πύλη ήταν κλειστή, φτάσαμε όμως όσο πιο κοντά μπορούσαμε. Πάρκαρα, βγήκαμε από το αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε να κοιτάμε γύρω μας.
«Ο φάρος αυτός λειτούργησε για πρώτη φορά το 1892 με πηγή ενέργειας το πετρέλαιο. Κατά τη διάρκεια του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου παρέμεινε σβηστός και επαναλειτούργησε το 1943. Ηλεκτροδοτήθηκε μόλις το 1983»
«Για να σημάνει τον ερχομό σου;» μου λέει και ξεκαρδίζεται.
«Πρώτον είσαι ηλίθια, δεύτερο εγώ ήρθα στον κόσμο τούτο το 1982, και ντροπή σου που δεν το θυμάσαι». Το βλέμμα της όμως είχε χαθεί στο τοπίο.
«Σ’ ευχαριστώ που με έφερες εδώ» μου είπε. Ειδικά σε αυτό το σημείο, ο αέρας ήταν δυνατός, και τα μακριά μαλλιά της ανέμιζαν σ’ όλες τις κατευθύνσεις, αλλά μπορούσα να διακρίνω το χαμόγελό της. «Έχω αγάπη για τους φάρους» της είπα. «Στη ζωή μας συναντάμε ελάχιστους. Και όταν του βρίσκουμε, το μόνο που αρκεί είναι να μπορούμε ανά πάσα στιγμή να φτάσουμε σε αυτούς με ασφάλεια.»
«Με αυτό το αυτοκίνητο και εμένα οδηγό» μου είπε, «δεν έχω καμία απολύτως αμφιβολία.»
Την ξανακοίταξα βλοσυρά…
Έριξα την ίδια στιγμή μία ματιά στη διαθέσιμη αυτονομία. Με την 5η ταχύτητα «κουμπωμένη» σχεδόν σε μόνιμη βάση, η αυτονομία αντί να μειώνεται με τα χιλιόμετρα, αυξανόταν, φτάνοντας από τα 700 στα 800 όταν παρκάραμε το αυτοκίνητο στον τελικό προορισμό μας.
Η Citroen αποφάσισε να εξαργυρώσει την ιστορικά πλούσια εμπειρία της στην καινοτομία, την άνεση και το lifestyle και όλα μαζί τα συναντάς στο ανανεωμένο C3!
Η επόμενη ημέρα…
Πάντα είναι πιο αποκαλυπτική. Εγώ, η φιλοξενούμενη, αποφάσισα να ρίξω τα μούτρα μου και να γίνω ικέτης και να την παρακαλέσω να μου το ξαναδώσει να το ευχαριστηθώ ακόμα λίγο. Δεν ανήκω στις μανιώδεις οδηγούς είναι η αλήθεια. Θέλω όμως το αυτοκίνητο μου να μου δίνει αισιοδοξία. Χαρά. Να μου διεγείρει διάθεση και ενέργεια. Να με ξεκουράζει και να το αναζητώ να με «φιλοξενήσει» όταν θέλω να με αποσυμπιέσει.
Άκουγα για αυτό το Citroen, το C3, που τώρα έμαθα ότι διατίθεται πιο φρέσκο και πιο ανανεωμένο. Και διάβασα και έμαθα και θα σας τα πω στην συνέχεια.
Βγήκα στη Λ. Βουλιαγμένης. Δεν είχε κίνηση. Πάτησα στην οθόνη αφής την ένδειξη Athens Voice Radio 102.5 FM και χάθηκα σε σκέψεις…
Με κλειστά τα παράθυρα και την έλλειψη του σταμάτα-ξεκίνα της πόλης, το αυτοκίνητο ήταν αθόρυβο και φαινόταν να αιωρείται στο δρόμο.
Γύρναγα στην Αθήνα μόνη μου, χαρούμενη, ευδιάθετη. Ήταν η στιγμή που θέλησα να μοιραστώ μαζί σας μερικά ενδιαφέροντα για το αυτοκίνητο της φίλης μου. Που το λατρεύει. Και που τη λατρεύω κι εγώ!
Το ανανεωμένο Citroen C3
Διαβάστε παρακαλώ τα παρακάτω και πιστέψτε με: ανεξάρτητα από τι τύπος οδηγού είστε, τι φύλου, τι κοινωνικής, πολιτιστικής και οικονομικής επιφάνειας άνθρωπος είστε, πιστεύω ότι τουλάχιστον παραπάνω από τρία σημεία θα βρείτε να σας ενδιαφέρουν σε αυτό το μοντέλο. Τρία είπα; Χαχαχα… Για δείτε:
Αριθμοί
- 750.000 πωλήσεις στην 3η γενιά του, από το λανσάρισμά της το 2016 και μέχρι σήμερα.
- 97 διαφορετικοί χρωματικοί συνδυασμοί του αμαξώματος για την απόλυτη εξατομίκευση
- 3 επιλογές για την απόχρωση της οροφής
- 3 χρώματα για το διάκοσμο της καμπίνας
- 2 νέα σχέδια για τις ζάντες του αυτοκινήτου
- 5 άτομα θα ταξιδέψουν άνετα στην φωτεινή καμπίνα
- 300 λίτρα διαθέσιμα στο διαμέρισμα των αποσκευών (πορτμπαγκάζ)
- 12 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που διευκολύνουν την καθημερινότητα μαζί με τις νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας (Connect Assist, Connect Nav και Connect Play)
Designές…
- Το νέο C3 επενδύει στον αισθητικό χαρακτήρα του που τονίζεται με το νέο μπροστινό μέρος, εγκαινιάζοντας παράλληλα και τη νέα υπογραφή με τα μπροστινά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED
- Τα νέα σχέδια των προστατευτικών Airbump στα πλαϊνά που αποτελούνται από τρεις κάψουλες και είναι τοποθετημένα χαμηλά στις πόρτες
- Νέα σχέδια στις πίσω κολώνες (με σχήμα που παραπέμπει στις κάψουλες αέρα των Airbump) υπογραμμίζοντας το δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου.
- Στα πίσω φωτιστικά σώματα, η 3D αισθητική αποτελεί σημαντικό στοιχείο της φωτεινής υπογραφής του νέου Citroën C3.
Σαλόνι, καναπές, πολυθρόνα και μπόλικα ηλεκτρονικά…
- Για να κάνει η Citroën το best-seller της πιο ελκυστικό οι σχεδιαστές του νέου C3 εφήρμοσαν στο έπακρο το πρόγραμμα Citroën Advanced Comfort που αναδεικνύει την άνεση και την τεχνολογία.
- Στο εσωτερικό ο χώρος για τους επιβάτες προσφέρει πλουσιοπάροχα την ηρεμία που χρειάζονται οι μετακινήσεις και τη γαλήνη που έρχεται απευθείας από τον κόσμο του La Maison Citroën (με τον χρωματισμό Techwood) και παραπέμπει σε σκανδιναβική αισθητική σαλονιού.
- Αν είναι ένα σημείο στο οποίο ξεχωρίζει το νέο Citroën C3, είναι το ξεχωριστό επίπεδο της άνεσης που προσφέρει και είναι χαρακτηριστικό της μάρκας. Για να φέρει την άνεση σε μια νέα διάσταση, τα ευρύχωρα και γενναιόδωρα καθίσματα του ανανεωμένου C3 έχουν σχεδιαστεί εξ αρχής πολύ προσεκτικά: μια καινοτομία 100% Citroën!
- Αυτά τα γενναιόδωρα καθίσματα - τα οποία προσφέρουν την άνεση πολυθρόνας - προσφέρουν βελτιωμένη άνεση τόσο σε όψη, όσο και από την άποψη της στάσης του σώματος, με την νέα επένδυση, το πλούσιο αφρώδες υλικό και την οσφυϊκή υποστήριξη (ρυθμιζόμενη από την πλευρά του οδηγού).
- Από την πρώτη κιόλας επαφή, η άνεση γίνεται αισθητή χάρη στο έξτρα ειδικό αφρώδες υλικό στην πάνω επιφάνεια, με διαβαθμισμένη σκληρότητα για απαράμιλλη αίσθηση.
- Με τα Connect Assist (ασφάλεια και βοήθεια), Connect Nav (έξυπνη πλοήγηση) και Connect Play (σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης) δημιουργείται ένα πακέτο υπηρεσιών, που μπαίνει κάτω από την «ομπρέλα» του προγράμματος Citroën Advanced Comfort με στόχο τη διευκόλυνση της καθημερινότητας.
- Στην οθόνη αφής των 7” που υποστηρίζει όλες τις λειτουργίες, η τεχνολογία Mirror Screen είναι συμβατή με τα Apple CarPlay και Android Auto επιτρέποντας τη σύνδεση με smartphone και την απεικόνιση της οθόνης του, στην κεντρική οθόνη του αυτοκινήτου.
- Η οθόνη αφής του Connect Nav ελέγχεται και με φωνητικές εντολές, στις λειτουργίες της πλοήγησης, του τηλεφώνου και του ραδιοφώνου.
Ασφάλεια
- Για την ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών, το νέο C3 διαθέτει το Assistance & SOS.
- Διαθέτει επίσης όλα τα σύγχρονα χαρακτηριστικά της εποχής του, όπως τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας, που συνθέτουν ένα σύνολο που αποσκοπεί στη βελτίωση της εμπειρίας των οδηγών και των επιβατών από κάθε διαδρομή (Connect Assist, Connect Nav, Connect Play).
- Με τον εξοπλισμό αυτό, προσθέτουμε και τα 12 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρεια, το σύστημα ανοιχτής ακρόασης, το αυτόματο φρενάρισμα, η αναγνώριση των σημάτων του ΚΟΚ και η αυτόματη ενεργοποίηση των προβολέων, κ.ά.
Κινητήρες
- Δύο κινητήρες βενζίνης και ένας πετρελαίου είναι διαθέσιμοι για να επιλέξετε:
- 3κύλινδρος βενζίνης PureTech 83 ίππων (PureTech 83 με S&S και 5ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων) και
- 3κύλινδρος βενζίνης PureTech 110 ίππων (PureTech110 με S&S και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων), ή
- Diesel BlueHDi 100 ίππων (BlueHdi 100 με S&S και 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων).
Τιμές
Οι τιμές του ανανεωμένου Citroen C3 αρχίζουν από τις 13.500 για την βενζινοκίνητη έκδοση 1.2 PureTech 82 S&S και από 15.800 ευρώ για την diesel έκδοση 1.5 BlueHDi S&S 100
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο εγωκεντρικός Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.