- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Οι Άλπεις επιλέγουν τον νικητή του Ράλι Μόντε Κάρλο
Οι Βέλγοι Neuville-Gilsoul με Hyundai i30 Coupe WRC, νίκησαν με ανατροπή
Ανταπόκριση του Θωμά Κ. Ευθυμίου από το 88ο Ράλι Μόντε Κάρλο.
Η «σκηνή» του αγώνα
Να είσαι μεσάνυχτα σε υψόμετρο 1.120 μέτρων και να ακούς τους ήχους από τις εξατμίσεις των αγωνιστικών να κάνουν αντίλαλο στα βουνά και οι προβολείς να φανερώνουν κόσμο στη μέση του πουθενά. Αξία ανεκτίμητη!
Η είδηση
Ο Thierry Neuville έκανε μια εκπληκτική επίδοση στην τελευταία ημέρα του 88ου Ράλι Μόντε Κάρλο, που ήταν παραπάνω από αρκετή για να πετύχει την πρώτη του νίκη στον διάσημο αγώνα.
Ένα χρόνο πριν είχε αποτύχει στο τέλος για μικρή διαφορά, αφού είχε χάσει από τον σπεσιαλίστα Ogier για μόλις 2.2’’.
Φέτος ήταν η στιγμή που περίμενε, καθώς στο τελευταίο σκέλος του αγώνα και ενώ ήταν στην τρίτη θέση, έκανε επίδοση διαρκείας και, αφού κέρδισε και τις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές της ημέρας, πέρασε στην πρώτη θέση και πανηγύρισε την πρώτη του νίκη και μία έκρηξη χαράς όταν ο πρίγκιπας Αλβέρτος του παρέδιδε το βαρύτιμο κύπελλο του νικητή με φόντο το παλάτι των Γκριμάλντι.
Η εκδίκηση ήταν γλυκιά αυτή τη φορά λοιπόν, καθώς ο οδηγός της Hyundai πέρασε στα ίσια τον Sebastien Ogier και τον πρωτοπόρο πριν την τελευταία ημέρα Elfyn Evans (και οι δύο με Toyota Yaris WRC) για να κερδίσει τον εναρκτήριο αγώνα του θεσμού FIA World Rally Championship, με 12,6 δευτερόλεπτα διαφορά.
Το ατύχημα της δεκαετίας
Στην 4η Ειδική Διαδρομή του αγώνα στο Saint Clement-sur-Durance, ο οδηγός της Hyundai Motorsport, Ott Tanak, και ο συνοδηγός του Μartin Jarveoja «απογειώθηκαν» με σχεδόν 180 χλμ/ώρα μετά από μια ήπια δεξιά-αριστερή στροφή.
Το αυτοκίνητο του Tanak έχασε στιγμιαία την πρόσφυση και το Hyundai i20 Coupe WRC με τους τροχούς του στον αέρα για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, «πέταξε» και αφού χτύπησε σε ένα ανάχωμα, καρφώθηκε σε συστάδα δέντρων. Έσπασε ένα από αυτά και μετά από συνεχόμενες τούμπες έπεσε σε δρόμο που βρισκόταν σχεδόν 20 μέτρα κάτω από την Ειδική Διαδρομή. Ευτυχώς τα σύγχρονα μέσα ασφάλειας του αυτοκινήτου και του πληρώματος βοήθησαν να βγει αγρατζούνιστο το πλήρωμα από το αυτοκίνητο.
Το ελικόπτερο προσγειώθηκε αμέσως και μετέφερε το πλήρωμα για προληπτικές εξετάσεις στο νοσοκομείο όπου παρέμειναν μία νύχτα για παρακολούθηση, αν και οι εξετάσεις τους –υπήρχαν φόβοι για εσωτερική αιμορραγία λόγω της απότομης απόσβεσης της ταχύτητας από την ακαριαία επιβράδυνση− ήταν «καθαρές».
Αξίζει να δείτε το σχετικό video
'Ήμασταν εκεί
Βρεθήκαμε στο Rallye Monte-carlo –για πολλοστή φορά, είναι η αλήθεια− αλλά, όπως πάντα, ποτέ δεν είναι αρκετό.
Μας έκανε εντύπωση η τεράστια μετακίνηση του κόσμου στις Ειδικές Διαδρομές, όπως και στο κέντρο του αγώνα στην αλπική πόλη του Gap. Για μία ακόμα φορά να πούμε ότι η χάραξη του αγώνα δεν είναι βολική, αλλά τίποτα δεν είναι τέλειο στη ζωή μας.
Όλα τα λεφτά οι δύο νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές στις Άλπεις με ένα πανδαιμόνιο ενθουσιασμού από χιλιάδες θεατές. Να είσαι μεσάνυχτα σε υψόμετρο 1.120 μέτρων και να ακούς τους ήχους από τις εξατμίσεις των αγωνιστικών να κάνουν αντίλαλο στα βουνά και οι προβολείς να φανερώνουν κόσμο στην μέση του πουθενά! Αξία ανεκτίμητη!
Ο Neuville εξέπληξε όλους με την ωριμότητά του. Ο Ogier έχασε την έβδομη συνεχόμενη νίκη του στο Monte. Ο βετεράνος Loeb ήταν έξω από τα νερά του, ενώ εντύπωση έκανε που δεν του βγήκαν οι επιλογές του σε ελαστικά. Ο Esapekka Lappi τερμάτισε στην τέταρτη θέση με ένα Ford Fiesta WRC, εξασφαλίζοντας ένα ρεκόρ 250 συνεχόμενων βαθμολογούμενων τερματισμών για την ομάδα της M-Sport Ford. Και ελληνική εκπροσώπηση με τους Νίκο Παυλίδη-Allan Harryman, οι οποίοι με Peugeot 208 R2 τερμάτισαν στην 40ή θέση της γενικής κατάταξης και στην 5η, στην πολυπληθή κατηγορία RC4.