Οι Άλπεις επιλέγουν τον νικητή του Ράλι Μόντε Κάρλο
Οι Βέλγοι Neuville-Gilsoul με Hyundai i30 Coupe WRC, νίκησαν με ανατροπή
Ανταπόκριση του Θωμά Κ. Ευθυμίου από το 88ο Ράλι Μόντε Κάρλο.
Η «σκηνή» του αγώνα
Να είσαι μεσάνυχτα σε υψόμετρο 1.120 μέτρων και να ακούς τους ήχους από τις εξατμίσεις των αγωνιστικών να κάνουν αντίλαλο στα βουνά και οι προβολείς να φανερώνουν κόσμο στη μέση του πουθενά. Αξία ανεκτίμητη!
Η είδηση
Ο Thierry Neuville έκανε μια εκπληκτική επίδοση στην τελευταία ημέρα του 88ου Ράλι Μόντε Κάρλο, που ήταν παραπάνω από αρκετή για να πετύχει την πρώτη του νίκη στον διάσημο αγώνα.
Ένα χρόνο πριν είχε αποτύχει στο τέλος για μικρή διαφορά, αφού είχε χάσει από τον σπεσιαλίστα Ogier για μόλις 2.2’’.
Φέτος ήταν η στιγμή που περίμενε, καθώς στο τελευταίο σκέλος του αγώνα και ενώ ήταν στην τρίτη θέση, έκανε επίδοση διαρκείας και, αφού κέρδισε και τις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές της ημέρας, πέρασε στην πρώτη θέση και πανηγύρισε την πρώτη του νίκη και μία έκρηξη χαράς όταν ο πρίγκιπας Αλβέρτος του παρέδιδε το βαρύτιμο κύπελλο του νικητή με φόντο το παλάτι των Γκριμάλντι.
Η εκδίκηση ήταν γλυκιά αυτή τη φορά λοιπόν, καθώς ο οδηγός της Hyundai πέρασε στα ίσια τον Sebastien Ogier και τον πρωτοπόρο πριν την τελευταία ημέρα Elfyn Evans (και οι δύο με Toyota Yaris WRC) για να κερδίσει τον εναρκτήριο αγώνα του θεσμού FIA World Rally Championship, με 12,6 δευτερόλεπτα διαφορά.
Το ατύχημα της δεκαετίας
Στην 4η Ειδική Διαδρομή του αγώνα στο Saint Clement-sur-Durance, ο οδηγός της Hyundai Motorsport, Ott Tanak, και ο συνοδηγός του Μartin Jarveoja «απογειώθηκαν» με σχεδόν 180 χλμ/ώρα μετά από μια ήπια δεξιά-αριστερή στροφή.
Το αυτοκίνητο του Tanak έχασε στιγμιαία την πρόσφυση και το Hyundai i20 Coupe WRC με τους τροχούς του στον αέρα για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, «πέταξε» και αφού χτύπησε σε ένα ανάχωμα, καρφώθηκε σε συστάδα δέντρων. Έσπασε ένα από αυτά και μετά από συνεχόμενες τούμπες έπεσε σε δρόμο που βρισκόταν σχεδόν 20 μέτρα κάτω από την Ειδική Διαδρομή. Ευτυχώς τα σύγχρονα μέσα ασφάλειας του αυτοκινήτου και του πληρώματος βοήθησαν να βγει αγρατζούνιστο το πλήρωμα από το αυτοκίνητο.
Το ελικόπτερο προσγειώθηκε αμέσως και μετέφερε το πλήρωμα για προληπτικές εξετάσεις στο νοσοκομείο όπου παρέμειναν μία νύχτα για παρακολούθηση, αν και οι εξετάσεις τους –υπήρχαν φόβοι για εσωτερική αιμορραγία λόγω της απότομης απόσβεσης της ταχύτητας από την ακαριαία επιβράδυνση− ήταν «καθαρές».
Αξίζει να δείτε το σχετικό video
'Ήμασταν εκεί
Βρεθήκαμε στο Rallye Monte-carlo –για πολλοστή φορά, είναι η αλήθεια− αλλά, όπως πάντα, ποτέ δεν είναι αρκετό.
Μας έκανε εντύπωση η τεράστια μετακίνηση του κόσμου στις Ειδικές Διαδρομές, όπως και στο κέντρο του αγώνα στην αλπική πόλη του Gap. Για μία ακόμα φορά να πούμε ότι η χάραξη του αγώνα δεν είναι βολική, αλλά τίποτα δεν είναι τέλειο στη ζωή μας.
Όλα τα λεφτά οι δύο νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές στις Άλπεις με ένα πανδαιμόνιο ενθουσιασμού από χιλιάδες θεατές. Να είσαι μεσάνυχτα σε υψόμετρο 1.120 μέτρων και να ακούς τους ήχους από τις εξατμίσεις των αγωνιστικών να κάνουν αντίλαλο στα βουνά και οι προβολείς να φανερώνουν κόσμο στην μέση του πουθενά! Αξία ανεκτίμητη!
Ο Neuville εξέπληξε όλους με την ωριμότητά του. Ο Ogier έχασε την έβδομη συνεχόμενη νίκη του στο Monte. Ο βετεράνος Loeb ήταν έξω από τα νερά του, ενώ εντύπωση έκανε που δεν του βγήκαν οι επιλογές του σε ελαστικά. Ο Esapekka Lappi τερμάτισε στην τέταρτη θέση με ένα Ford Fiesta WRC, εξασφαλίζοντας ένα ρεκόρ 250 συνεχόμενων βαθμολογούμενων τερματισμών για την ομάδα της M-Sport Ford. Και ελληνική εκπροσώπηση με τους Νίκο Παυλίδη-Allan Harryman, οι οποίοι με Peugeot 208 R2 τερμάτισαν στην 40ή θέση της γενικής κατάταξης και στην 5η, στην πολυπληθή κατηγορία RC4.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας (Design Compass)
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.