- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
WRC: «Η Βαστίλη έπεσε». Ανέτειλε ο νέος βασιλιάς!
Βρεθήκαμε στη διχασμένη Καταλονία και είδαμε πώς τελείωσε η αυτοκρατορία των γάλλων οδηγών στα ράλι
Ράλι Καταλονίας: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Ott Tanak με Toyota Yaris WRC.
Ο αγώνας στην Καταλονία
Ο Εσθονός Ott Tanak με Toyota Yaris WRC είναι ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι οδηγών για το 2019!
Η κατάκτηση του τίτλου αυτού τερμάτισε μία δεκαπενταετή συνεχόμενη κυριαρχία γάλλων οδηγών, ή αλλιώς την αποκαλούμενη «Αυτοκρατορία των Seb».
O Sebastien Loeb με 9 πρωταθλήματα και ο Senastien Ogier με 6, δημιούργησαν ένα άτρωτο μέχρι προχθές «βασίλειο».
Η Toyota είχε να δει οδηγό της να κερδίζει τίτλο από το 1994, όταν ο Γάλλος Didier Auriol με την Celica είχε κατακτήσει το πρωτάθλημα.
Τη νίκη στο 55ο Rally Catalunya-Rally de España 2019 κατέκτησαν οι Thierry Neuville / Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC), όντας η τρίτη νίκη τους φέτος στον προτελευταίο γύρο του ημερολογίου, όπου έφτασαν ακόμα με μαθηματικές πιθανότητες να πάρουν τον τίτλο. Είναι επίσης η πρώτη φορά που το βελγικό δίδυμο και η Hyundai κερδίζουν τον συγκεκριμένο αγώνα.
Η ολοκλήρωση του αγώνα βρήκε την ομάδα της Skoda να στέφεται πρωταθλήτρια στην κατηγορία WRC 2 Pro και ουσιαστικά νταμπλούχα, μιας και στον προηγούμενο αγώνα ο οδηγός της, ο Φινλανδός Kalle Rovanpera, είχε εξασφαλίσει το πρωτάθλημα οδηγών στον ίδιο θεσμό.
Στη διχασμένη Καταλονία
Φθάνοντας στην Καταλονία, ουσιαστικά μετά την πρώτη εβδομάδα των μεγάλων διαδηλώσεων και αναταραχών λόγω της φυλάκισης των αυτονομιστών ηγετών, το τελευταίο που απασχολούσε την καταλανική κοινωνία έδειχνε να είναι ο αγώνας. Αλλά δεν ήταν ακριβώς έτσι. Το Ράλι Καταλονίας είναι ένα τεράστιο project για αυτή την ισπανική περιφέρεια ώστε να το σνομπάρει... Η αλήθεια είναι ότι τα εκτεταμένα επεισόδια σε Βαρκελώνη, Ταραγκόνα, Λέιδα και σε άλλες μικρότερες πόλεις και κωμοπόλεις, προβλημάτισαν πολλούς για τη διεξαγωγή του αγώνα.
Αλλά... Όσες ημέρες ήμασταν εκεί δεν άνοιξε ρουθούνι. Η επαρχία αγκάλιασε το γεγονός, οι θεατές κατέκλυσαν τις Ειδικές Διαδρομές και δίκαια καταγράφηκε φέτος μία εντυπωσιακή αύξηση των θεατών στο εξωφρενικό νούμερο του σχεδόν +30% σε σχέση με πέρυσι.
Βέβαια, το περασμένο Σάββατο, την ώρα που τα αγωνιστικά επέστρεφαν για το καθιερωμένο service στο παραθαλάσσιο θέρετρο της Costa Daurada, στο Σαλού, όπου βρίσκεται και το Port Aventura, το μεγαλύτερο θεματικό πάρκο της Ευρώπης, στη Βαρκελώνη αστυνομικές δυνάμεις και διαδηλωτές συγκρούονταν για τα καλά.
Ωστόσο, η είδηση είναι ότι την επόμενη μέρα, σειρά για μεγάλη συγκέντρωση είχαν οι «ενωτικοί» ή, αν θέλετε, όλοι όσοι αντιτίθενται στην αυτονόμηση της Καταλονίας. Όπως δήλωσαν πολλοί από τους συγκεντρωθέντες: «Είναι καιρός να μιλήσουμε κι εμείς. Είμαστε η σιωπηρά πλειοψηφία και αυτοί που δεν θέλουμε την ανεξαρτητοποίηση της καταλανικής γης από την επικράτεια της Ισπανίας».
Είχαν προηγηθεί μεγάλες τοπικές συγκεντρώσεις σε κάθε πόλη όπου συζητήθηκε η αμφιλεγόμενη επιλογή της τοποθέτησης σε μπαλκόνια πολυκατοικιών των αυτονομιστικών εμβλημάτων και των καταλανικών σημαιών. Γιατί οι ένοικοι των πολυκατοικιών δεν θέλουν να χαρακτηρίζεται με τον ένα ή άλλο τρόπο η ταυτότητα όλων. Και ναι μεν έχει αποφασιστεί από συνελεύσεις και τα τοιαύτα να μην μπαίνουν σήματα (κίτρινες διπλωμένες κορδέλες) και σημαίες σε μπαλκόνια, αλλά άντε τώρα να εφαρμοστεί το μέτρο σπίτι με σπίτι.
Υπό αυτές τις συνθήκες, η ορατότητα μιας εμφύλιας σύρραξης δεν μπορεί να αποκλειστεί, αλλά ελπίζουμε να πρυτανεύσει η λογική και η αυτοσυγκράτηση.
Με το Citroen C5 Aircross
Αυτό ήταν το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήσαμε για να καλύψουμε τα 1000 και πλέον χιλιόμετρα παρακολουθώντας τον ισπανικό γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Ας το θυμηθούμε:
To C5 Aircross είναι η ναυαρχίδα της μάρκας, που δημιουργήθηκε από τις επιθυμίες των πελατών της, θέτοντας το νέο SUV σε ένα υψηλό επίπεδο έναντι του ανταγωνισμού.
Όντας πρέσβης του προγράμματος Citroën Advanced Comfort, το νέο SUV Citroën C5 Aircross είναι το πιο modular και το πιο άνετο μοντέλο της κατηγορίας.
Πηγή έμπνευσης για τους σχεδιαστές του υπήρξε ο κόσμος των ταξιδιών και των παραδοσιακών αποσκευών.
Με μήκος 4,50 μ. το νέο μοντέλο είναι μυώδες, τεχνολογικά εξελιγμένο, με λεπτομέρειες ακρίβειας και έτοιμο να ξεχωρίσει στην κατηγορία των SUV. Χάρη στα ρευστά του σχήματα που φέρουν ισχυρές σχεδιαστικές πινελιές (όπως τα Airbump στα πλαϊνά του), οι μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 720 mm, η απόσταση από το έδαφος των 230 mm, οι χαρακτηριστικές μπάρες οροφής και οι ακριβείς καμπύλες, προσδίδουν έναν σπορτίφ χαρακτήρα.
Η δυνατότητα διαμόρφωσης του εσωτερικού του, χάρη στα τρία ανεξάρτητα συρόμενα, με ρυθμιζόμενη πλάτη και ανακλινόμενα καθίσματα, είναι άμεσα εκτιμητέα, ενώ κορυφαίος στην κατηγορία είναι ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα από 580 μέχρι 720 λίτρα έως την εταζέρα με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων στη θέση τους, και μέχρι 1.630 λίτρα έως την οροφή με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη.
Τα καθίσματα, έχοντας το ίδιο πλάτος, παρέχουν την ίδια άνεση στους τρεις επιβάτες της δεύτερης σειράς και ο μεσαίος επιβάτης κάθεται το ίδιο άνετα όπως οι άλλοι. Μετακινούνται εμπρός-πίσω κατά περισσότερο από 150 mm επιτρέποντας την αναδιαμόρφωση της καμπίνας και του πορτμπαγκάζ, ρυθμίζονται σε κλίση σε πέντε θέσεις (από 19° έως 26,5°) και αναδιπλώνονται προσφέροντας ένα εντελώς επίπεδο πάτωμα στο χώρο φόρτωσης, χάρη στο δύο επιπέδων πάτωμα του πορτμπαγκάζ.
Το SUV Citroën C5 Aircross διαθέτει ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών εξατομίκευσης, ενώ είναι εξοπλισμένο με 20 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της πορείας υποβοήθησης αυτοκινητόδρομου (Highway Driver Assist), ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, και του ελέγχου πρόσφυσης με υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Grip Control με Hill Assist Descent), για τις εκτός ασφάλτου αναζητήσεις.
Το νέο Citroën C5 Aircross διατίθεται με μια γκάμα από τελευταίας γενιάς κινητήρες Euro 6.2, που είναι εξοπλισμένοι με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων EAT8.
Έτσι έχουμε 2 εκδόσεις βενζίνης PureTech 130 S & S 6-sp manual και PureTech 180 S & S EAT8, και 3 εκδόσεις πετρελαίου: BlueHDi 130 6-sp manual, BlueHDi 130 S & S EAT8 και BlueHDi 180 S & S EAT8.
Εφοδιασμένο με την ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions και τα καθίσματα Advanced Comfort, προσφέρει μια νέα και τυπική Citroën εμπειρία ταξιδιού. Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στις αναρτήσεις, προέρχεται από την εμπειρία της Citroën στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Με την παροχή αυξημένης απόστασης από το έδαφος, τα hydraulic cushions (υδραυλικοί αναστολείς) απορροφούν καλύτερα τις δονήσεις, ιδιαίτερα μετά από άλματα.