- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Αυτό είναι το νέο VW Passat
Νέα εποχή για το μοντέλο με πάνω από 30 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο
Διαβάστε για το νέο Volkswagen Passat και την κορυφαία υβριδική του έκδοση GTE.
Τι είναι
Το παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν. Με περισσότερες από 30 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, έχει αποτελέσει σημείο αναφοράς στην κατηγορία του σε σχεδόν πέντε δεκαετίες εμπορικής καριέρας.
Αντίστοιχη είναι η επιτυχία του μοντέλου και στη χώρα μας, με περισσότερες από 20.000 πωλήσεις σε ιδιώτες ή εταιρικούς στόλους την τελευταία δεκαπενταετία να το καθιστούν ένα από τα best-sellers της ελληνικής αγοράς.
Σύντομη γνωριμία
Με ιδιαίτερες γραμμές και ευρεία χρήση LED φώτων στο εξωτερικό, ένα ολοκαίνουργιο εσωτερικό στο οποίο κυριαρχούν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τελευταίας γενιάς συστήματα infotainment, το νέο Passat προσφέρει hi-tech οδηγική ευχαρίστηση.
Διαθέτει καινοτόμες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης, υπό το διακριτικό τίτλο IQ Drive, φέρνοντας οδηγό και επιβάτες ένα βήμα από την αυτόνομη οδήγηση. Το αυτοκίνητο επικοινωνεί με τον οδηγό του μέσα από ένα τιμόνι που αισθάνεται το άγγιγμά του, στην υβριδική έκδοση GTE κινείται με μηδενικούς ρύπους, ενώ παραμένει μόνιμα συνδεμένο με το διαδίκτυο, προσφέροντας υπηρεσίες από τον κόσμο των smartphones.
Τα τελευταία, μπορούν να υποκαταστήσουν ακόμα και το κλειδί του νέου Passat, παρέχοντας προηγμένες δυνατότητες car sharing για τον οδηγό και τα μέλη της οικογένειάς του ή τους χρήστες ενός εταιρικού στόλου.
Το νέο Passat θα διατίθεται με, ισχυρούς και ταυτόχρονα οικονομικούς κινητήρες τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου καθώς και την κορυφαία υβριδική έκδοση GTE, η οποία μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για απόσταση έως και 56 χιλιόμετρων, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.
Οι εκδόσεις εξοπλισμού καλύπτουν κάθε επιθυμία και ανάγκη, από την πλούσια Elegance και την ιδανική για εταιρικούς χρήστες Executive έως τη σπορ R-Line, η οποία διαθέτει και τετρακίνηση.
What about GTE?
Στην κορυφή της γκάμας του νέου μοντέλου βρίσκεται η έκδοση Passat GTE. Πρόκειται για το πρώτο μιας νέας γενιάς plug-in υβριδικών μοντέλων Volkswagen με σημαντικά μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία. Καθοριστικό στοιχείο η μπαταρία με υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο. Στο νέο Passat είναι ενισχυμένη κατά 31%, καθώς με ενεργειακή χωρητικότητα 13 kWh η ηλεκτρική αυτονομία σύμφωνα με τον κύκλο WLTP έχει αυξηθεί στα 56 χιλιόμετρα.
Αυτές οι τιμές αντιστοιχούν σε περίπου 66 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, τιμή κατά 20 χιλιόμετρα μεγαλύτερη σε σχέση με τον προκάτοχο του μοντέλου. Πλέον, ακόμα και σε μεγαλουπόλεις όπως η Αθήνα, το Βερολίνο ή το Παρίσι, το αυξημένο ενεργειακό περιεχόμενο της μπαταρίας επαρκεί προκειμένου οι περισσότερες καθημερινές μετακινήσεις να καλύπτονται πλήρως ηλεκτρικά και κατά συνέπεια με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Στις μεγαλύτερες αποστάσεις και σε ταχύτητες πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον οικονομικό κινητήρα βενζίνης (1.4 TSI) του Passat GTE. Η ηλεκτρική ισχύς λειτουργεί ως μια πρόσθετη παροχή ενέργειας που εξασφαλίζει έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο απόδοσης της ισχύος, ειδικά στο σπορ πρόγραμμα λειτουργίας "GTE". Κι αυτό γιατί οι ηλεκτροκινητήρες παρέχουν άμεσα τη μέγιστη ροπή τους.
Το Passat GTE συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου ικανού να καλύψει μεγάλες αποστάσεις, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός από τα πλέον οικονομικά μεσαία μοντέλα που είναι διαθέσιμα σήμερα. Επιπλέον, το PassatGTE των 218 ίππων (160 kW) είναι ένα από τα πρώτα οχήματα της κατηγορίας του που καλύπτει σήμερα τις αυστηρότατες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6d που θα ισχύσουν για τα νέα αυτοκίνητα από το 2021!
Και διαισθητικό τιμόνι
Η Volkswagen εξελίσσει τη διαισθητική λειτουργία καθώς και τεχνολογίες που λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό αυτόματα. Το νέο Passat είναι το πρώτο Volkswagen παγκοσμίως με διαισθητικό τιμόνι, το οποίο αναγνωρίζει το άγγιγμα του οδηγού παρέχοντας μια διαδραστική διασύνδεση για συστήματα όπως το TravelAssist.
Travel Assist – Η πρωτοποριακή τεχνολογία IQ.DRIVE
To IQ.DRIVE, η ομπρέλα των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού της Volkswagen, συνδυάζει τεχνολογίες που οδηγούν προς την αυτόνομη οδήγηση. Σε αυτές περιλαμβάνεται το νέο TravelAssist. Έτσι το Passat θα είναι το πρώτο Volkswagen που θα μπορεί να κινείται ημιαυτόνομα και με υποβοήθηση πρακτικά σε ολόκληρη την κλίμακα ταχυτήτων, από 0 έως 210 χλμ./ ώρα (από τα 30 έως τα 210 χλμ./ ώρα όταν το κιβώτιο είναι χειροκίνητο). Έτσι λοιπόν το Passat εκπροσωπεί την πιο προηγμένη έκδοση του IQ.DRIVE μέχρι στιγμής.
Εκδόσεις
Η νέα γενιά του Passat θα λανσαριστεί με μια νέα δομή επιπέδων εξοπλισμού. Η βασική έκδοση ονομάζεται πλέον Executive. Ακολουθεί το επίπεδο εξοπλισμού Elegance, ενώ το κορυφαίο επίπεδο ονομάζεται R-Line. Επίσης το Passat GTE διαθέτει πλούσιο βασικό εξοπλισμό ο οποίος περιλαμβάνει όλα τα συστήματα IQ.DRIVE.
Κοστίζει
Η τιμή εκκίνησης του νέου Passat αρχίζει από 27.300 ευρώ (έκδοση βενζίνης 1.5 TSI ACTEvo 150 ps Elegance), ενώ με την ίδια τιμή θα διατίθεται και η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.6 TDI 120ps DSG Executive.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο εγωκεντρικός Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.