Μέσα-έξω Sport
To C3 Sport είναι μία έκδοση που συνδυάζει τη διαχρονική αισθητική της Citroen με το αγωνιστικό DNA της
Το νέο Citroën C3 Sport ξεχωρίζει με τη μοντέρνα και αισιόδοξη σχεδίασή του.
Τι είναι
Το best seller της γαλλικής μάρκας που εστιάζει στον δυναμισμό του αυτοκινήτου, μέσω εμφάνισης και εξοπλισμού.
Είναι το μοντέλο που, διακριτικά, μας παραπέμπει στις sport αντιλήψεις και επιλογές της Citroen, που γιορτάζει φέτος τα 100 χρόνια της.
Design/Tech
Η ονομασία Sport «δικαιολογείται» από την επιλογή αισθητικών παρεμβάσεων τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά στην καμπίνα των επιβατών.
Η διχρωμία που περιλαμβάνει κόκκινη οροφή με γραφικά αυτοκόλλητα τόσο σε αυτήν, όσο και στις εμπρός πόρτες, είναι ένα σημαντικό στοιχείο αναφοράς του μοντέλου αυτού.
Τα διακοσμητικά πλαίσια στους προβολείς ομίχλης και τα καλύμματα των καθρεπτών φέρουν το χρώμα της οροφής, ενώ τα χαρακτηριστικά air bemps είναι εκεί, στα κάτω σημεία των θυρών για να προσφέρουν προστασία από τα διάφορα καθημερινά μικροχτυπήματα, ειδικά μέσα στην πόλη.
Οι sport πινελιές συνεχίζονται και στο εσωτερικό, με κόκκινες λεπτομέρειες στο ταμπλό και τα καθίσματα, τα οποία είναι ιδιαίτερα ξεκούραστα, πράγμα που καταλαβαίνει κάποιος ειδικά στα πολύωρα ταξίδια.
Τέσσερις ενήλικες θα ταξιδέψουν άνετα στο σαλόνι του C3 Sport, στο οποίο υπάρχουν διάχυτα χώροι για μικροαντικείμενα, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 300 λίτρα με το νούμερο να φτάνει τα 922 αν αναδιπλώσουμε τα πίσω καθίσματα.
Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη αφής των 7 ιντσών με τρισδιάστατη πλοήγηση, από την οποία μπορούμε να χειριζόμαστε τις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Ο εξοπλισμός ασφαλείας και υποστήριξης του οδηγού είναι πλήρης ακόμα και στη βασική έκδοση.
Έτσι, μεταξύ άλλων, αναφέρουμε τα ABS, ESP, Hill Assist, έλεγχο πίεσης ελαστικών, cruise control, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, αυτόματο κλιματισμό, Citroen Connect Radio με 6 ηχεία, λειτουργία Mirror Screen, Bluetooth, θύρα USB και πρίζα Jack, και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ζάντες αλουμινίου 17’’, προβολείς ομίχλης κ.ά.
Στον δρόμο
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε ο γνωστός κινητήρας του Ομίλου PSA, ο 1.2 PureTech που αποδίδει 110 ίππους και συνδυαζόταν εν προκειμένω με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 ταχυτήτων, ενώ διατίθεται και με χειροκίνητο κιβώτιο, επίσης 6 σχέσεων.
Στα πλαίσια της διαφοροποίησής του από το «απλό» μοντέλο, στην έκδοση της δοκιμής μας υπήρχε δυνατότητα επιλογής δύο drive modes, «S» για δυναμική οδήγηση και μία νιφάδα χιονιού για καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο ή χιονισμένο οδόστρωμα.
Να σημειώσουμε εδώ ότι ο κινητήρας αυτός έχει βραβευτεί για τέσσερις συνεχόμενες χρονιές με τον τίτλο του «Καλύτερου Κινητήρα Της Χρονιάς» στην κατηγορία του (1.0-1.4 λίτρα).
Η άνεση είναι το βασικό χαρακτηριστικό του μοντέλου, κάτι που δεν χρειάζεται και μεγάλη ικανότητα προφητείας, ειδικά αν σκεφτούμε την παράδοση της Citroen στον τομέα αυτόν.
Η ανάρτηση, παρόλη τη Sport παραπομπή του μοντέλου, είναι σχετικά μαλακή, για να αποσβένει αποδοτικά τις ανωμαλίες των οδοστρωμάτων χωρίς να υστερεί καθόλου στο κράτημα, το οποίο θα χαρακτηρίζαμε υποδειγματικό για την κατηγορία του.
Η ηχομόνωση είναι ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο του C3 Sport αφού, σε συνδυασμό με την ανάρτηση και τα αφρώδη καθίσματα, δημιουργούν εξαιρετικό περιβάλλον για ταξίδια.
Τιμές
Οι τιμές για το Citroen C3 Sport 1.2 PureTech 110 S&S ξεκινούν από 15.590 ευρώ και από 16.770 για το αυτοκίνητο της δοκιμής μας με το αυτόματο κιβώτιο EAT6.
Tips
Τα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να δίνουν μεγάλη άνεση και ευρυχωρία. Η έδρα του καθίσματος και οι διαστάσεις της πλάτης δημιουργούν γρήγορα ένα αίσθημα άνεσης. Η χρήση ποιοτικών υλικών στην επένδυσή τους και ειδικού αφρού γεμίσματος συντελούν στην ανατομική θέση και την άνεση. Η άνεση έχει πλέον περισσότερα από ένα επίπεδα: απαλό και οικείο το εσωτερικό στην είσοδο, χαλαρωτικό μετά. Τα καθίσματα έχουν επίσης τη δυνατότητα να φιλτράρουν τις ανομοιομορφίες του δρόμου με τον ειδικό αφρό που είναι γεμισμένα. Αυτός είναι ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας που συντελεί στη συνολική αίσθηση άνεσης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αξεπέραστη μαγεία του χαρτιού
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.