- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Μέσα-έξω Sport
To C3 Sport είναι μία έκδοση που συνδυάζει τη διαχρονική αισθητική της Citroen με το αγωνιστικό DNA της
Το νέο Citroën C3 Sport ξεχωρίζει με τη μοντέρνα και αισιόδοξη σχεδίασή του.
Τι είναι
Το best seller της γαλλικής μάρκας που εστιάζει στον δυναμισμό του αυτοκινήτου, μέσω εμφάνισης και εξοπλισμού.
Είναι το μοντέλο που, διακριτικά, μας παραπέμπει στις sport αντιλήψεις και επιλογές της Citroen, που γιορτάζει φέτος τα 100 χρόνια της.
Design/Tech
Η ονομασία Sport «δικαιολογείται» από την επιλογή αισθητικών παρεμβάσεων τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά στην καμπίνα των επιβατών.
Η διχρωμία που περιλαμβάνει κόκκινη οροφή με γραφικά αυτοκόλλητα τόσο σε αυτήν, όσο και στις εμπρός πόρτες, είναι ένα σημαντικό στοιχείο αναφοράς του μοντέλου αυτού.
Τα διακοσμητικά πλαίσια στους προβολείς ομίχλης και τα καλύμματα των καθρεπτών φέρουν το χρώμα της οροφής, ενώ τα χαρακτηριστικά air bemps είναι εκεί, στα κάτω σημεία των θυρών για να προσφέρουν προστασία από τα διάφορα καθημερινά μικροχτυπήματα, ειδικά μέσα στην πόλη.
Οι sport πινελιές συνεχίζονται και στο εσωτερικό, με κόκκινες λεπτομέρειες στο ταμπλό και τα καθίσματα, τα οποία είναι ιδιαίτερα ξεκούραστα, πράγμα που καταλαβαίνει κάποιος ειδικά στα πολύωρα ταξίδια.
Τέσσερις ενήλικες θα ταξιδέψουν άνετα στο σαλόνι του C3 Sport, στο οποίο υπάρχουν διάχυτα χώροι για μικροαντικείμενα, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 300 λίτρα με το νούμερο να φτάνει τα 922 αν αναδιπλώσουμε τα πίσω καθίσματα.
Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη αφής των 7 ιντσών με τρισδιάστατη πλοήγηση, από την οποία μπορούμε να χειριζόμαστε τις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Ο εξοπλισμός ασφαλείας και υποστήριξης του οδηγού είναι πλήρης ακόμα και στη βασική έκδοση.
Έτσι, μεταξύ άλλων, αναφέρουμε τα ABS, ESP, Hill Assist, έλεγχο πίεσης ελαστικών, cruise control, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, αυτόματο κλιματισμό, Citroen Connect Radio με 6 ηχεία, λειτουργία Mirror Screen, Bluetooth, θύρα USB και πρίζα Jack, και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ζάντες αλουμινίου 17’’, προβολείς ομίχλης κ.ά.
Στον δρόμο
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε ο γνωστός κινητήρας του Ομίλου PSA, ο 1.2 PureTech που αποδίδει 110 ίππους και συνδυαζόταν εν προκειμένω με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 ταχυτήτων, ενώ διατίθεται και με χειροκίνητο κιβώτιο, επίσης 6 σχέσεων.
Στα πλαίσια της διαφοροποίησής του από το «απλό» μοντέλο, στην έκδοση της δοκιμής μας υπήρχε δυνατότητα επιλογής δύο drive modes, «S» για δυναμική οδήγηση και μία νιφάδα χιονιού για καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο ή χιονισμένο οδόστρωμα.
Να σημειώσουμε εδώ ότι ο κινητήρας αυτός έχει βραβευτεί για τέσσερις συνεχόμενες χρονιές με τον τίτλο του «Καλύτερου Κινητήρα Της Χρονιάς» στην κατηγορία του (1.0-1.4 λίτρα).
Η άνεση είναι το βασικό χαρακτηριστικό του μοντέλου, κάτι που δεν χρειάζεται και μεγάλη ικανότητα προφητείας, ειδικά αν σκεφτούμε την παράδοση της Citroen στον τομέα αυτόν.
Η ανάρτηση, παρόλη τη Sport παραπομπή του μοντέλου, είναι σχετικά μαλακή, για να αποσβένει αποδοτικά τις ανωμαλίες των οδοστρωμάτων χωρίς να υστερεί καθόλου στο κράτημα, το οποίο θα χαρακτηρίζαμε υποδειγματικό για την κατηγορία του.
Η ηχομόνωση είναι ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο του C3 Sport αφού, σε συνδυασμό με την ανάρτηση και τα αφρώδη καθίσματα, δημιουργούν εξαιρετικό περιβάλλον για ταξίδια.
Τιμές
Οι τιμές για το Citroen C3 Sport 1.2 PureTech 110 S&S ξεκινούν από 15.590 ευρώ και από 16.770 για το αυτοκίνητο της δοκιμής μας με το αυτόματο κιβώτιο EAT6.
Tips
Τα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να δίνουν μεγάλη άνεση και ευρυχωρία. Η έδρα του καθίσματος και οι διαστάσεις της πλάτης δημιουργούν γρήγορα ένα αίσθημα άνεσης. Η χρήση ποιοτικών υλικών στην επένδυσή τους και ειδικού αφρού γεμίσματος συντελούν στην ανατομική θέση και την άνεση. Η άνεση έχει πλέον περισσότερα από ένα επίπεδα: απαλό και οικείο το εσωτερικό στην είσοδο, χαλαρωτικό μετά. Τα καθίσματα έχουν επίσης τη δυνατότητα να φιλτράρουν τις ανομοιομορφίες του δρόμου με τον ειδικό αφρό που είναι γεμισμένα. Αυτός είναι ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας που συντελεί στη συνολική αίσθηση άνεσης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο εγωκεντρικός Φερστάπεν, δικαίως ψηφίστηκε από το κοινό ως ο καλύτερος οδηγός της ημέρας
Ένα αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση
Ποινές στον μπλαζέ Φερστάπεν, με Σάινθ, Νόρις και Λεκλέρ να παλεύουν για την πρώτη θέση
Ο Ισπανός οδηγός εγκατέλειψε τον αγώνα στον 15o γύρο
Ο Ισπανός οδηγός θα συμπληρώσει 400 συμμετοχές στο αυριανό Γκραν Πρι
Η υπαρξιακή κρίση της Red Bull και η ακαταμάχητη παρουσία της Ferrari
Το Hyundai i20 FL είναι η ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς supermini i20
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
O Βέλγος έρχεται πιο κοντά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Το πρώτο μοντέλο της νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.